Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vanaf rij 32 zij de zetels wat schuin, zodat ze wat smaller lijken dan de rest. Ik weet niet of het echt zo voelt, maar kan me inbeelden van wel.
En anders emergency exit, maar dat is aan het toilet en daar staan soms veel mensen wat lastig kan zijn.
Yep, nog een paar maand afwachten, om dan te beginnen afzien
PS, hoe gaat dat in het werk, als die F16's die A330 intercepteren? Blijven die op hun militaire frequentie? Of komen die dan op de civiele frequentie.
Met wat ga je beginnen?
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Waar zou ik dat kunnen te weten komen?
Registratie? Zijn er 2 types bij 9W dan?
Ik zie nu pas, dat onze seats al confirmed zijn
Kan zoiets nog veranderd worden door even met Connections contact op te nemen?
Op de heenvlucht is het als volgt:
32A ( Window , Non-smoking , Leg space seat) en
32C ( Non-smoking , Leg space seat, Aisle )
Terugvlucht:
17K ( Window , Over wing seat(s), Non-smoking ) en
17H (Over wing seat(s), Non-smoking , Aisle )
Geen van diegene jij opgaf
Maar nog iets: volgen de letters A & C elkaar op? Of zit daar nog een B tussen zoals op 3-3 rijen?
Want hier is't 2-4-2 en misschien is de benaming van de zitjes dan anders...
Waar zou ik dat kunnen te weten komen?
Registratie? Zijn er 2 types bij 9W dan?
Ik zie nu pas, dat onze seats al confirmed zijn
Kan zoiets nog veranderd worden door even met Connections contact op te nemen?
Op de heenvlucht is het als volgt:
32A ( Window , Non-smoking , Leg space seat) en
32C ( Non-smoking , Leg space seat, Aisle )
Terugvlucht:
17K ( Window , Over wing seat(s), Non-smoking ) en
17H (Over wing seat(s), Non-smoking , Aisle )
Geen van diegene jij opgaf
Maar nog iets: volgen de letters A & C elkaar op? Of zit daar nog een B tussen zoals op 3-3 rijen?
Want hier is't 2-4-2 en misschien is de benaming van de zitjes dan anders...
Je moet eens inloggen via de site van Connections, normaal gezien kan je dan een confirmatienummer zien (dat van 9W dan, dit is een ander nummer dan het confirmatienummer van Connections) en in theorie zou je daarmee via 9W opnieuw kunnen inloggen en je seats kunnen wijzigen...
Over wing seats, zijn dat geen seats aan de vleugels? Emergency exits dus? Dan zijn die toch ook al wat spatieuzer?
Nope, over wing seats zijn geen exit seats en neen ze hebben niet meer ruimte Dit wil gewoon zeggen dat je "boven" de vleugels zit, maw, je zal een beperkter zicht hebben
Sommige toestellen hebben wel exits boven de vleugels maar lang niet allemaal...
Nope, over wing seats zijn geen exit seats Dit wil gewoon zeggen dat je "boven" de vleugels zit, maw, je zal een beperkter zicht hebben
Da's raar dat ze die benaming geven dan. Ons ma was stewardess bij Sabena, en daar heetten de emergency exit seats, de over wing seats, aangezien die emergency exits uiteraard boven de vleugels waren.
Heeft een A332 dan geen emergency exits die over wing geplaatst zijn?
Nope, over wing seats zijn geen exit seats en neen ze hebben niet meer ruimte Dit wil gewoon zeggen dat je "boven" de vleugels zit, maw, je zal een beperkter zicht hebben
Sommige toestellen hebben wel exits boven de vleugels maar lang niet allemaal...
Idd, ik ging er fout van uit dat 99% dat wel had....
Brussel- Nairobi - Brussel met een A330(?).
Plaatsen 28 A en C heen, en 38 H en K terug, dat zijn hopelijk toch de buitenste rijen he?
Indien met SN:
28AC is de derde laatste rij in de eerste economy cabine aan de bakboord zijde... Gewone zitjes, niets speciaals.
38HK is de derde laatste "normale" rij aan de stuurboord zijde. Vanaf rij 41 beginnen ze schuin(er) te staan door de vorm van het toestel. Gewone zitjes dus
Da's raar dat ze die benaming geven dan. Ons ma was stewardess bij Sabena, en daar heetten de emergency exit seats, de over wing seats, aangezien die emergency exits uiteraard boven de vleugels waren.
Heeft een A332 dan geen emergency exits die over wing geplaatst zijn?
Sommige toestellen hebben die optie... Maar zover ik weet ben ik nog geen A330 tegengekomen met overwing exit's... Op de A340 daarentegen wel...
Comment