Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
    Je moet eens inloggen via de site van Connections, normaal gezien kan je dan een confirmatienummer zien (dat van 9W dan, dit is een ander nummer dan het confirmatienummer van Connections) en in theorie zou je daarmee via 9W opnieuw kunnen inloggen en je seats kunnen wijzigen...

Connections: https://www.viewtrip.com/connections/home.aspx

Jet Airways: http://www.jetairways.com/NL/BE/Home.aspx en dan kiezen voor "manage booking"
    Het lukt op geen van beide sites Stijn...
    Bij Connections kan je niets aanpassen.
    Bij 9W kan je nog je FF number ingeven, alsook special request voor wheelchair, of je maaltijd specifiëren en Airline. Meer niet....
    Nergens is er sprake, enkel bij Connections, van onze confirmed seats.....

Zou ik eens bellen? (Connections of 9W dan?)
    Of wacht ik tot bij het inchecken de dag zelf?

Ik wil gewoon genoeg plaats met mijn 1m92

Comment

• Bel eens naar 9W rechtstreeks...

Hierbij de huidige seatmap van de heenvlucht
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• En de seatmap voor je terugvlucht...
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wat zijn die kleuren juist?
          Dus dat van rij 14 of 25 voor de heenvlucht, en rij 10 of 23 voor de terugvlucht klopt nog?
          Dan probeer ik dat te fixen bij 9W....

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Fak da's zot, liever zij dan ik

Comment

• Heb met onze vlucht naar Kaapstad van afgelopen woensdag op voorhand door die van Connections de plaatsen laten vastleggen. Bovendien kan je toch met je boekingscode inloggen dacht ik...

Onze 777 had een technisch defect aan het neuswiel en dus moest alles worden overgeladen op een andere 777 aan de andere kant van Schiphol => 2 uur vertraging maar desalniettemin een goede vlucht en tijdens de vlucht wel wat ingehaald (CPT om 00.30 ipv de voorziene 23.05)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk Berichten
                  Heb met onze vlucht naar Kaapstad van afgelopen woensdag op voorhand door die van Connections de plaatsen laten vastleggen. Bovendien kan je toch met je boekingscode inloggen dacht ik...

Onze 777 had een technisch defect aan het neuswiel en dus moest alles worden overgeladen op een andere 777 aan de andere kant van Schiphol => 2 uur vertraging maar desalniettemin een goede vlucht en tijdens de vlucht wel wat ingehaald (CPT om 00.30 ipv de voorziene 23.05)
                  Ik kan inloggen ja, maar daar kan ik de seat confirmations niet veranderen naar de seats die ik zou willen...

Comment

• Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Waar is dat Dieter?

Comment

• quiz: Rarara wat is dit?
                        Een van mijn favoriete vliegtuigen ooit in elk geval.

Comment

• Saab Draken van de Oostenrijkse luchtmacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                            Waar is dat Dieter?
                            Ik veronderstel op Paine Field waar de 777, 787 en ik dacht ook de 400 gemaakt worden.

De nieuwste friple van KLM staat er ook tussen. Morgenvroeg om 08.15u verwacht KLM de PH-BVF op Schiphol.
                            Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Saab Draken van de Oostenrijkse luchtmacht.
                              toch zalig masjien he?

Comment

• mooi vliegtuig, maar hopeloos verouderd

draaicirkel om u tegen te zeggen
                                www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                  mooi vliegtuig, maar hopeloos verouderd

draaicirkel om u tegen te zeggen
                                  dat is quasi hetzelfde als zeggen dat een spitfire hopeloos verouderd is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                    Wat zijn die kleuren juist?
                                    Dus dat van rij 14 of 25 voor de heenvlucht, en rij 10 of 23 voor de terugvlucht klopt nog?
                                    Dan probeer ik dat te fixen bij 9W....
                                    Stijn?

Comment

• Is er zo'n overzicht van de meest frequente vluchten binnen Europa door verschillende (Europese) maatschappijen. Als ik die van Turkish zie, vb. traject Istanbul - Wenen (VIE) - Istanbul: gaan ze opvoeren naar 21 vluchten per week (vanaf maart 2011)
                                      Moet wel de grootste zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                        Is er zo'n overzicht van de meest frequente vluchten binnen Europa door verschillende (Europese) maatschappijen. Als ik die van Turkish zie, vb. traject Istanbul - Wenen (VIE) - Istanbul: gaan ze opvoeren naar 21 vluchten per week (vanaf maart 2011)
                                        Moet wel de grootste zijn..

Wij draaien in de zomer bijvoorbeeld op Madrid ongeveer 42 diensten per week. Londen doen we gok ik een keer of 10 per dag, dan maken er 70 per week. Parijs, in combinatie met Air France, zal op ongeveer 100 vluchten per week zitten.
                                        LED en KBP doen we 1 keer per dag. Sommige bestemmingen 2 keer maar al de rest zit daar boven. Dus 21 vluchten per week is peanuts. Het zou mij niet verbazen moesten wij binnenkort 21 keer op Shanghai vliegen. Voor lange afstand is dat wel erg veel!
                                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                          Ik veronderstel op Paine Field waar de 777, 787 en ik dacht ook de 400 gemaakt worden.

De nieuwste friple van KLM staat er ook tussen. Morgenvroeg om 08.15u verwacht KLM de PH-BVF op Schiphol.
                                          Dat is inderdaad PAE/KPAE

Comment

Working...
                                          X