Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • 6u50 is 2 uur opstijgen en avondeten, 2 uren slapen en 2 uren wakker worden voor ontbijt. Is een ramp

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      6u50 is 2 uur opstijgen en avondeten, 2 uren slapen en 2 uren wakker worden voor ontbijt. Is een ramp
      Slapen in een vliegtuig in economy met 4 baby's is een ramp!

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
        Slapen in een vliegtuig in economy met 4 baby's is een ramp!
        The horror! Eén baby is zelfs al genoeg. Ik trek dat aan precies. Vorige keer zaten ik en m'n vriendin op een 3-zit, komt daar opeens een vrouw af met een baby en die placeert zich net naast ons. Maar goed dat het 2 uurtjes vliegen was.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
          Slapen in een vliegtuig in economy met 4 baby's is een ramp!
          Vlieg dan business hé




          Nog een paar dagen en bibi zit ook nog eens op een vlieger...

          11/MAR/11: UA950 BRU 12h10 - IAD 14h41 - 8h 31m - 3.893nm - Boeing 772 - 15F
          11/MAR/11: UA461 IAD 16h55 - LAS 19h16 - 5h 21m - 2.066nm - Airbus 320 - 01A
          21/MAR/11: UA236 LAS 06h25 - IAD 13h52 - 4h 27m - 2.066nm - Boeing 752 - 01A
          21/MAR/11: UA950 IAD 18h37 - BRU 07h00 - 7h 23m - 3.893nm - Boeing 772 - 15D
          Last edited by ; 07/03/2011, 08:28.

          Comment


          • Trek dan de hoor achter je dicht ... ik zie het probleem niet?!


            Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
            • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
            • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
            • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
              Vlieg dan business hé
              Onze dochter ging vrolijk mee op business hoor

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                Onze dochter ging vrolijk mee op business hoor
                Bij sommige maatschappijen krijg je in business noice-cancelling headphones overhandigd

                Al is dit spijtig genoeg niet het geval bij UA denk ik... Nu ja, 'k neem mijn eigen hoofdtelefoon wel mee...

                Comment


                • Vluchtjes deze week :
                  1 x Boeing 737-500 BRU-FRA (straks )
                  1 x Embraer 195 FRA-VER
                  1 x Aerospatiale / Atr72 VER-MUN
                  nog een Embraer 195 voor MUN-BRU

                  Iemand die de "Hot" seats weet op deze vliegers

                  Comment


                  • Hoe ver vlieg je met die Embrio?
                    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                      Hoe ver vlieg je met die Embrio?
                      Een vlucht Frankfurt - Verona op woensdag en een vlucht Munchen - Brussels op donderdag

                      Vind zo'n Aerospatiale nog altijd leuk, een prop-plane heeft nog altijd iets speciaals vind ik.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten

                        Wel geef ik een voorkeur aan de 172... in vergelijking met een piper of robin voel ik me er toch beter in.

                        Iemand tips?
                        Waar huren jullie?
                        Voorkeurclubs?
                        Grappig, bij mij is het net omgekeerd. In het begin van mijn ppl opleiding ben ik ook eerst begonnen met een 152 en een 172. Wat ik serieus ambetant vind aan zo'n high winger is dat je bij het draaien van base naar final gewoon de baan niet ziet liggen. Misschien puur psychologisch maar ik voelde me daar echt niet goed bij. Nadien overgestapt naar een PA28-181 en toen ging het veel beter. Zalig en erg stabiel vliegtuig. Piper is ook veel eenvoudiger te landen dan een 172 bij crosswind en als je veel op EBOS vliegt is dat echt wel een issue

                        Verder moet ik Bigfoot gelijk geven. 5€/u is er echt wel over zelfs met een G1000 aan boord die je toch niet nodig hebt voor local flights onder VFR. Als hobbypiloot vind ik navigatie via kaart en VOR nu net deel uitmaken van de charme van het vliegen.
                        2021 Taycan 4S
                        2021 Lexus UX250h

                        Comment


                        • Boeing heeft de voorbije 24h enkele nieuwe bestellingen binnengekregen vanuit Azië:


                          1) Hainan Airlines Group

                          Hong Kong Airlines, part of the Hainan Airlines Group, heeft een MoU getekend voor de aankoop van 38 toestellen van Boeing. Het order zal dienen om Hong Kong Airlines te laten groeien. 6 van de toestellen zijn vrachttoestellen, de overige passagierstoestellen. De bestelling is als volgt verdeelt:

                          - 30x Boeing 787-9
                          - 2x Boeing 787-8VIP
                          - 6x Boeing 777F

                          2) China Airlines

                          China Airlines heeft gisteren een bestelling geplaatst voor de "Queen of the sky", de Boeing 747-8 Intercontinental. De maatschappij plaatste een order voor 5 toestellen en zal daarmee de 3de luchtvaartmaatschappij zijn die de Intercontinental zal inzetten (Launch customer Lufthansa heeft 20 toestellen in bestellen + 20 opties, Korean Air heeft er 5 in bestelling gevolgd door Air China die er nu ook 5 besteld heeft)

                          Comment


                          • 5€/u is er echt wel over
                            5 Euro voor een uurke zou ik nog wel redelijk vinden...

                            ;-)

                            Comment


                            • Deze kende ik nog niet

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                Slapen in een vliegtuig in economy met 4 baby's is een ramp!

                                Altijd leuk ook als moeder beslist van het kind te willen kalmeren door er door het gangpad mee te wandelen, en dat een keer of 6.

                                Comment


                                • Vreemd dat ze roken verbieden maar wel kinderen toelaten

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Vreemd dat ze roken verbieden maar wel kinderen toelaten
                                    Van andermans kleine ga je normaal gezien niet dood.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      Van andermans kleine ga je normaal gezien niet dood.

                                      Ik was dan ook doodserieus, maar ik neem het je niet kwalijk als je nog nooit van Bill Hicks gehoord hebt

                                      Comment


                                      • Verbaast me niks van de laatste post van Bralo. Gisteren hoorde ik bij ons ook een gerucht. De markt in Azië is zo aan het ontploffen dat al onze vliegtuigen eigelijk te klein zijn om naar ginder te vliegen. Er wordt dus gedacht om een stuk of 5 à 6 A380's te kopen om te voldoen aan de vraag naar stoelen richting Azië. Op de vraag of wij niet beter 748's kunnen kopen was zelfs het antwoord dat ook die te klein zijn.
                                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                                        Comment


                                        • ILFC (een van de grootste leasingsbedrijven) heeft nog een bestelling geplaatst:


                                          Boeing:

                                          33 x Boeing 737-800 (bestelling)

                                          Airbus:

                                          75x Airbus A320NEO (MoU)
                                          25x Airbus A321NEO (MoU)

                                          ILFC heeft weliswaar ook een bestelling van 10 A380-800's geschrapt...
                                          Last edited by ; 09/03/2011, 12:21.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X