Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
    Is die livery een sneer naar Virgin?
    Tony Fernandez & Richard Branson zijn de beste vrienden. Richard Branson is trouwens een van de aandeelhouders in AirAsiaX, het zusterbedrijf van AirAsia dat enkel long haul vluchten uitvoert

Comment

• Het order was trouwens voor 200 stuks + nog eens 100 opties...

Comment

• Er zou nog nieuws komen van Airbus... Airbus doet het alvast goed op de airshow van Parijs...

Hainan Airlines zou mogelijk ook nog 10 A380's bestellen...

Comment

• Momenteel zijn er bestellingen (firm orders & MoU's) voor 1.029 NEO's...

Eigenlijk impressionant amper een half jaar na de launch van het toestel...

Comment

• Nog een interessant artikeltje over John Leahy, cru gezegd de "verkoper" van Airbus:

Comment

• Ik vlieg binnenkort met Vueling Airlines van BRU naar BCN (Barcelona), is deze maatschappij gekend onder een andere naam ? Want ik moet de naam van de maatschappij ivullen voor mijn transfer (van de luchthaven naar mijn verblijfplaats) maar Vueling Airlines (VY) vind hij niet op de site waar ik dat moet invullen?

En moet ik mij zorgen maken gezien ik nog nooit van die maatschappij gehoord heb?

Comment

• Ik ben enkele jaren geleden ook met die maatschappij naar Barcelona gevlogen en ik ben daar aangekomen en teruggekomen, dus ik denk niet dat je je zorgen moet maken
                1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                  Ik vlieg binnenkort met Vueling Airlines van BRU naar BCN (Barcelona), is deze maatschappij gekend onder een andere naam ? Want ik moet de naam van de maatschappij ivullen voor mijn transfer (van de luchthaven naar mijn verblijfplaats) maar Vueling Airlines (VY) vind hij niet op de site waar ik dat moet invullen?

En moet ik mij zorgen maken gezien ik nog nooit van die maatschappij gehoord heb?
                  Vueling is sinds kort grotendeels eigendom van Iberia dus no worries

Comment

• VY = 11 miljoen passagiers in 2010.
                    Denk zelfs dat het de grootste maatschappij is in BCN.
                    No problemo amigo.
                    All'alba vincerò!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door volvolover Bekijk Berichten
                      Ik ben enkele jaren geleden ook met die maatschappij naar Barcelona gevlogen en ik ben daar aangekomen en teruggekomen, dus ik denk niet dat je je zorgen moet maken
                      Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                      Vueling is sinds kort grotendeels eigendom van Iberia dus no worries
                      Oorspronkelijk geplaatst door rouquin Bekijk Berichten
                      VY = 11 miljoen passagiers in 2010.
                      No problemo amigo.
                      Ok gracias!

Comment

• THAI Airways van Bangkok naar Brussel, EFF 17NOV2011:

Persbericht:

Brussels, 23 June 2011

Thai Airways International PCL (THAI) is very pleased to announce the introduction of direct flights between Bangkok-Brussels v.v.

THAI will be the only South East Asian carrier to serve non-stop flights between Belgium and Thailand, starting from November 17th 2011 onwards.

Thai Airways International PCL will operate 3 flights per week departing Bangkok on Tuesday, Thursday and Saturday and departing Brussels the same day. The direct flights from Brussels to Bangkok will enable all passengers to connect into THAI’s extensive network in Asia & Australasia, via Bangkok.

The new route will be operated by B777-200ER aircraft with 30 business class and 262 economy class seats, all with the latest in-flight entertainment systems.

The new flights between Bangkok and Brussels v.v. will be available for booking in July 2011.

Thai Airways International Public Company Limited is the national carrier of the Kingdom of Thailand and was founded in 1960. THAI operates domestic, regional and intercontinental flights radiating from its home base in Bangkok to key destinations around the world and within Thailand. THAI is a member of Star Alliance.

Thai Airways has service to 35 countries and offers online flight booking to popular domestic Thailand and International destinations.

Binnen enkele maanden zien we dus een van deze beauties in Brussel verschijnen...

De Boeing 777-2D7/ER

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                            THAI Airways van Bangkok naar Brussel, EFF 17NOV2011:

Persbericht:

Brussels, 23 June 2011

Thai Airways International PCL (THAI) is very pleased to announce the introduction of direct flights between Bangkok-Brussels v.v.

THAI will be the only South East Asian carrier to serve non-stop flights between Belgium and Thailand, starting from November 17th 2011 onwards.

Thai Airways International PCL will operate 3 flights per week departing Bangkok on Tuesday, Thursday and Saturday and departing Brussels the same day. The direct flights from Brussels to Bangkok will enable all passengers to connect into THAI’s extensive network in Asia & Australasia, via Bangkok.

The new route will be operated by B777-200ER aircraft with 30 business class and 262 economy class seats, all with the latest in-flight entertainment systems.

The new flights between Bangkok and Brussels v.v. will be available for booking in July 2011.

Thai Airways International Public Company Limited is the national carrier of the Kingdom of Thailand and was founded in 1960. THAI operates domestic, regional and intercontinental flights radiating from its home base in Bangkok to key destinations around the world and within Thailand. THAI is a member of Star Alliance.

www.thaiairways.be

Binnen enkele maanden zien we dus een van deze beauties in Brussel verschijnen...

De Boeing 777-2D7/ER

Nu nog schappelijke tarieven en we zijn er ook iets mee!

Tot nu toe altijd te duur in vergelijking met de concurrentie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rouquin Bekijk Berichten
                              VY = 11 miljoen passagiers in 2010.
                              No problemo amigo.

Was jij dat die SEN status had bij M&M? Ik zit er op een zucht van dus overtuig me dat het de moeite is!

Toevallig ook SPG klant? Nog 18 nachten voor Platinum, die free wifi staat me wel aan.

Comment

• Hell on wheels - Return to Y-29 - 24-25-26 juni

Het weekend van 24, 25 en 26 juni wordt ons vliegveld bezet door de bevrijder. Onze buren van Hell On Wheels Belgium organiseren hun 35ste internationale meeting voor geallieerde WOII voertuigen. Dit jaar staat het treffen in teken van het geallieerd militair vliegveld Y-29. Naast talrijke jeeps, motoren, trucks en enkele tanks kan je er ook een geallieerd militair WOII-kamp en een static display van onderstaande warbirds bezoeken:
                                - P-51 Mustang “SCAT VII”
                                - T-6 Harvard
                                - Boeing Stearman
                                - Stinson L5
                                Meer info vind je op www.hellonwheelsbelgium.be

Comment

• http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...290-km-u.dhtml

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                    Was jij dat die SEN status had bij M&M? Ik zit er op een zucht van dus overtuig me dat het de moeite is!

Toevallig ook SPG klant? Nog 18 nachten voor Platinum, die free wifi staat me wel aan.
                                    Sen is goed om je miles op te doen. Je krijgt namelijk je 2de ticket aan halve miles prijs ( leuk voor met de vrouw of vriendin weg te gaan).
                                    Voor het overige is Sen niet veel soeps meer. Upgrades zijn toch voor de HON members en de lounges zijn overvol.
                                    Enigste reden dat ik met lufthansa vlieg en dus Sen heb is omdat ze overal naartoe vliegen en ook meermaals op een dag.

Misschien koop ik me wel 2 tickets in C met mijn miles op deze thai airlines nu die rechtstreeks op brussel vliegen.

Comment

• De vluchten van Thai zijn in de systemen geladen en boekbaar vanaf 1 juli:

[KVS Availability Tool 6.2.0/Diamond - Amadeus: Timetable/NL-BCDF]
                                      Code:
                                      BRU  Brussels Metro / National BE = BRU CRL ZYR [EBBR]
                                      BKK  Bangkok Intl TH [VTBS]
                                      WED  07 Dec 2011 - 14 Dec 2011

Carrier    Flight  From  Depart    To    Arrive    A/C  St  Frequency | Dur'n | Dep T | Arr T | Effect | Ending | Exceptions
                                      ---------  ------  ----  --------  ----  --------  ---  --  ----------------------------------------------------------------
                                      TG         935     BRU   13:30     BKK   06:20 +1  777  0   -2-4-6-     10:50       I       -
                                      [KVS Availability Tool 6.2.0/Diamond - Amadeus: Timetable/NL-BCDF]
                                      Code:
                                      BKK  Bangkok Intl TH [VTBS]
                                      BRU  Brussels Metro / National BE = BRU CRL ZYR [EBBR]
                                      WED  07 Dec 2011 - 14 Dec 2011

Carrier    Flight  From  Depart    To    Arrive    A/C  St  Frequency | Dur'n | Dep T | Arr T | Effect | Ending | Exceptions
                                      ---------  ------  ----  --------  ----  --------  ---  --  ----------------------------------------------------------------
                                      TG         934     BKK   00:30     BRU   07:00     777  0   -2-4-6-     12:30       -       I

Comment

• Hell On Wheels, maar dan in de lucht:

Hell On Wheels 2011 by Wouter Hermans, on Flickr

Comment

• Prachtig vliegtuig. Heb ik 2 jaar geleden in San Diego aan het werk gezien.

Comment

Working...
                                          X