Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vind vliegtuigen maar stom vliegen in flight simulator x met het toetsenbord.

Comment

• Ik heb in mijn gehaastheid/verstrooidheid mijn geslacht vergeten aan te passen tijdens mijn reservatie van mijn vlucht Keulen - Malaga en terug. Al mijn andere persoonlijke gegevens zijn wel correct ingevuld.

Gaat dat voor (financiële) problemen zorgen, denken jullie? De boeking gebeurde via Connections met Air Berlin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
        Ik heb in mijn gehaastheid/verstrooidheid mijn geslacht vergeten aan te passen tijdens mijn reservatie van mijn vlucht Keulen - Malaga en terug. Al mijn andere persoonlijke gegevens zijn wel correct ingevuld.

Gaat dat voor (financiële) problemen zorgen, denken jullie? De boeking gebeurde via Connections met Air Berlin.
        Stuur een PM naar Binnenmuisarchitect, die kan een document voor geslachtswissel opstellen.

Comment

• Ooit wil ik een Bell 206B. Zo 'simpel' maar toch zo mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
            Ik heb in mijn gehaastheid/verstrooidheid mijn geslacht vergeten aan te passen tijdens mijn reservatie van mijn vlucht Keulen - Malaga en terug. Al mijn andere persoonlijke gegevens zijn wel correct ingevuld.

Normaal is dit geen enkel probleem als je een mail stuurt op voorhand.

Comment

• Parijs airshow 2011

2.Foto 7478

3.De zwarte vriend van onze NH90

4.weer is lekker door de civiele/buisnes static lopen.

5.orka

6.

7.foto 752(5) (het word steeds leuker) nog niet uitgesneden.

8.nog niet rechtgezet.

9.Lampkes.

10.Rare kist...Ofja... een kist...laten we zeggen...een ronde schoenendoos.

11.mighty....

12 toepasselijke regi. voor een postkist.

13.Een van de mooiste straaljagers.(voor mij)
              [/quote]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thomEHEHspotter Bekijk Berichten
                10.Rare kist...Ofja... een kist...laten we zeggen...een ronde schoenendoos.
                [/QUOTE]

autogyro?

Comment

• Heb je nog meer beelden gemaakt van die Airbus A400M?

Comment

• wegens vliegtuigen toch ook met vakantie te maken hebben, stel ik hier de vraag:
                    Volgend jaar zijn we uitgenodigd op een trouw in Thailand, en zouden graag nog Vietnam ook gaan bezoeken. Iemand dit reeds gedaan?
                    Tips, advies etc altijd welkom!

Comment

• Niet tegenstaande ik hier af & toe wel eens kom piepen, vraag ik me toch al heel de tijd af (sinds mijn registratie feitelijk) wat vliegtuigen op een autoforum doen. Kan er dan ook een treinen / modelspoortreinen-topic gestart worden? Misschien dat hier ook wel een paar geïnteresseerden zitten?
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Autorijden is voor sommigen ook een beetje laag vliegen he. De stap is dus eerder klein .
                        Er is hier ook een vaartuigen topic dus waarom niet.
                        2021 Taycan 4S
                        2021 Lexus UX250h

Comment

• Dat is ooit geopend geweest door MRJ, maar het heeft niet lang geleefd, vraag me niet (meer) waarom.

Comment

• Treinen interesseren mij ook wel, maar ik vrees dat er hier te weinig volk voor zit om dat echt leefbaar te houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten
                              wegens vliegtuigen toch ook met vakantie te maken hebben, stel ik hier de vraag:
                              Volgend jaar zijn we uitgenodigd op een trouw in Thailand, en zouden graag nog Vietnam ook gaan bezoeken. Iemand dit reeds gedaan?
                              Tips, advies etc altijd welkom!
                              Vorig jaar gedaan met een maat, ik heb alleen Thailand en Laos gedaan, hij is dan nog wat gebleven en Vietnam gedaan.

Wat wil je specifiek weten?
                              Voor de goedkope vliegtuigtickets zou ik iig. Qatar Airways aanraden, al is dat natuurlijk afhankelijk (ik heb met SAS naar Bangkok gevlogen).
                              Verder is Bangkok zeker de moeite (ook eens buiten het centrum gaan, naar de oudere delen van de provincie en de floatingmarket ook niet vergeten, is prachtig!), en wat ik gehoord heb is Vietnam nog mooier. Zeker daar Ha Long Bay doen (cfr. Top Gear).

Om af te sluiten is het bier daar spotgoedkoop (80 cent voor 0,6l) en ook lekker (naar onze standaard), hotels makkelijk en goedkoop te vinden als je wat zoekt en als je open staat om alles te eten ga je ook wel genieten (al hebben ze daar ook slechte dingen; de kraampjes langs de straat -> afblijven )!
                              Last edited by Spillies; 16/08/2011, 10:46.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                                Treinen interesseren mij ook wel, maar ik vrees dat er hier te weinig volk voor zit om dat echt leefbaar te houden.
                                Ik ken niet veel van treinen, maar ben er wel meer in geïnteresseerd dan vliegtuigen.

Topic openen, en dan hopen dat hier iemand zit met ongelofelijk veel kennis

Ik denk dat hier nog wel wat interesse is hoor, misschien niet meteen om er mee te pendelen maar wel omwille van de techniek enzo van die dingen...
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Iemand benieuwd naar de inrichting van de Boeing 757-200 van Donald Trump?

Knappe inrichting... (en de dame die het presenteert is ook niet mis )

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Eén van de Red Arrows is zonet gecrashed op de Bournemouth airshow.
                                    Veel details zijn er momenteel nog niet gekend: http://www.bbc.co.uk/news/uk-14602635

Amateur video: http://www.bbc.co.uk/news/uk-14603644
                                    2012 Renault Megane RS

Comment

• An RAF Red Arrows pilot dies when his plane crashes following a display at the Bournemouth Air Festival in Dorset.

Comment

• Amazing Videos, Funny Clips. Updated daily.

Hoe zalig is dat niet.

Comment

• Brussels Airlines verwacht in (zeer) korte tijd 2 "nieuwe" A330's...

SN heeft van zustermaatschappij LX de laatste 2 A330-200 toestellen overgenomen en de eerste zal vanaf volgende maand, uiterlijk novermber ingezet worden om de A330-300 toestellen te vervangen die voor een C-check en een volledig nieuw interieur zullen binnengaan.

De "nieuwe" toestellen van het type A330-200 zijn:

HB-IQA, bouwjaar 1998, krijgt als immatriculatie OO-SFZ
                                          HB-IQC, bouwjaar 1998, krijgt als immatriculatie OO-SFY

Beide toestellen zijn uitgerust met Pratt & Whitney motoren.

HB-IQA bevind zich momenteel in MAN waar het toestel gespoten wordt in de livrei van Brussels Airlines. Later zal HB-IQC hetzelfde traject volgen.

Verder is OO-SSU sinds 1 september in dienst gegaan en zal OO-SSV op 30 september geleverd worden aan Brussels Airlines. Beide zijn toestellen van het type A319-100 en zijn afkomstig van Easyjet. De toestellen werden in 2004 gebouwd.

Comment

Working...
                                          X