Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote verbruikstopic
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMij krijgt ge gene auto verkocht zonder airco.
In de zomer handig (DUH)
in de winter ook om te ontdampen bv.
ma das ieder zijn goesting he
Maar das dus wat ik bedoelde met je moet er wel iets voor laten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenBij mij was het ook weer minder, de MINIACS-openingsrit heeft zijn tol geeist : 6.17l gem.
Bij Spritmonitor is weer goe gestegen, tijd voor een eco-run
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Grrrrr, met al dat reizen (Genève, twee skivakanties) krijg ik m'n gemiddelde niet naar beneden.Al blijft 'ie wel pokkezuining. Heenrit laatste skiverlof in Frankrijk afgehaspeld in minder dan 7 uur incl. stops (zéér goed doorgepeerd
), gemiddelde snelheid daarvan lag ergens rond de 150 km/u (dus zeer vaak 200 km/u en meer gereden, volgeladen), en toch maar 7,35 liter.
Met m'n vorige kar zat ik bij die tempi toch rond de 9 liter.
Gemiddelde sinds 't begin blijft ergens op de 6,8 liter stagneren, en voor zeer vaak goed aangesproken 177 paarden vind ik dat zeer treffelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenfok, 5.9
kben nog aan het inrijden!. Anders rij ik wel zuinig maar ik krijg mijn gemiddelde blijkbaar niet goed naar beneden
Kheb er toch plezier van, dat is het belangrijkste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichtenk_j, volgens mij zijt gij de koning van de ecoruns, dat kan gewoon niet anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenHet probleem is; 400 km ecorun en 800 km allesbehalve-eco-run
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cloink Bekijk BerichtenIk haal zowat 7,6l/100km (1.9 JTD), maar dat is vnl. stad/platteland en korte stukjes autosnelweg (vrij explosief :p).
Grande punto / Bravo / een Alfa of Lancia ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenMet welke auto?Da's met een Alfa GT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cloink Bekijk BerichtenOwja, scusi.Da's met een Alfa GT.
Toch niet de ALFA GT vanop de Meeting van zondag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenDat is dacht ik een 150pk-versie??
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenToch niet de ALFA GT vanop de Meeting van zondag?
Comment
Comment