Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Was deze vorig jaar al te verkrijgen geweest, dan was het een grote kanshebber!

Opvolger van de audi A2 3liter

De audI A3 E met een realistisch verbruik van 3,5 liter!
    De A3 e is nauwelijks duurder dan een gewone Audi A3, maar wel een stuk zuiniger. Niet de zuinigste auto in zijn klasse, maar wel een prima rijdende zakenauto met een gewild logo op de neus.

De restwaarde van de A3 diesel is al ongelooflijk hoog. Uiterst rationele wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
      Was deze vorig jaar al te verkrijgen geweest, dan was het een grote kanshebber!

Opvolger van de audi A2 3liter

De audI A3 E met een realistisch verbruik van 3,5 liter!
      De A3 e is nauwelijks duurder dan een gewone Audi A3, maar wel een stuk zuiniger. Niet de zuinigste auto in zijn klasse, maar wel een prima rijdende zakenauto met een gewild logo op de neus.

De restwaarde van de A3 diesel is al ongelooflijk hoog. Uiterst rationele wagen.
      verdomme, ik voelde me eens goe voor mijn laag verbruik en nu kom jij hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
        verdomme, ik voelde me eens goe voor mijn laag verbruik en nu kom jij hier

Hoe denkt ge dat ik mij nu voel met mijn sardienenblik Atweeke? Ik heb hem net een jaar!

Comment

Hoe denkt ge dat ik mij nu voel met mijn sardienenblik Atweeke? Ik heb hem net een jaar!
          Een A2 vind ik echt cool ( pas recent wist ik dat het een speciale auto was qua techniek )

Prachtige looks

Comment

860km uit 40l, nie slecht !
            Ik haal 820km uit 29l

Comment

Ik haal 820km uit 29l
              met of zonder airco??

Comment

Een A2 vind ik echt cool ( pas recent wist ik dat het een speciale auto was qua techniek )

Prachtige looks
                Ik vind er niks aan! Hij rijdt gewoon objectief, rationeel goed. Ik heb er op een jaar al zo'n 1.600 euro mee bespaard alleen aan benzine, in vergelijking met mijn tweede wagen.

Ik had wel gedacht dat er meer mensen op straat naar het model zouden omkijken (groene i aanduiding of de speciale gevulde wieldeksels), maar niemand kent hem blijkbaar. Ten onrechte! Ze zouden hun beter dit aanschaffen ipv een toyota prius! Een stuk zuiniger en zelfs minder CO2 uitstoot dan de prius.

Eén man uit Leuven wel, die heeft dezelfde

Comment

met of zonder airco??
                  ssshhhht !

Comment

Ik vind er niks aan! Hij rijdt gewoon objectief, rationeel goed. Ik heb er op een jaar al zo'n 1.600 euro mee bespaard alleen aan benzine, in vergelijking met mijn tweede wagen.

Ik had wel gedacht dat er meer mensen op straat naar het model zouden omkijken (groene i aanduiding of de speciale gevulde wieldeksels), maar niemand kent hem blijkbaar. Ten onrechte! Ze zouden hun beter dit aanschaffen ipv een toyota prius! Een stuk zuiniger en zelfs minder CO2 uitstoot dan de prius.

Eén man uit Leuven wel, die heeft dezelfde
                    1600 euro is VEEL, daarvoor wil ik wel wat minder emoties uit mijn auto.

Comment

• Vooral over 5 jaar

Nog even reclame maken : http://www.autozine.nl/text/628.html

Mensen kopen die handel!! Allé vanaf 15.000km per jaar toch!

Comment

Vooral over 5 jaar

Nog even reclame maken : http://www.autozine.nl/text/628.html

Mensen kopen die handel!! Allé vanaf 15.000km per jaar toch!
                        Het is niet in de geest van de MINI maar deze kunnen ze ( als ze willen ) nog veel zuiniger maken dan hij nu al is ( Cx en rolweerstand )

Comment

1600 euro is VEEL, daarvoor wil ik wel wat minder emoties uit mijn auto.
                          Ik verbruik realistisch max 3,5 liter, jij 5 liter. Das maar 1.500 euro verschil ze over 100.000km . Hou uw emoties dus maar

Comment

• als jij echt een serieuze eco-run doet, op hoeveel kom je dan met je A2?

Comment

Het is niet in de geest van de MINI maar deze kunnen ze ( als ze willen ) nog veel zuiniger maken dan hij nu al is ( Cx en rolweerstand )
                              Ik wacht nog wel tot de 1 liter diesel auto uitkomt binnen een paar jaar Tenzij ik dan kosten moet beginnen maken als zelfstandige.

Comment

Ik verbruik realistisch max 3,5 liter, jij 5 liter. Das maar 1.500 euro verschil ze over 100.000km . Hou uw emoties dus maar
                                smeer het er maar in .

Soit, ik verbruik nog steeds minder dan anderen

Comment

• Toch eens eventjes gezocht, en blijkbaar kan je ook onder de 3 gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                    Toch eens eventjes gezocht, en blijkbaar kan je ook onder de 3 gaan...

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/149544.html
                                    shit man, da verbruikt gewoon NIETS

Comment

• we spreken 2002, 6 jaar geleden.

zalig

Comment

• Check z'n strafste ecorun: 2,48 liter...

Comment

Vorige zaterdag na een sauna beurt ergens in de buurt van Beringen langs E314 terug naar huis gereden. Heel relax, want we hadden alle tijd Dat is een vrij vlakke baan voor mensen die dat niet kennen.

Ik heb de A2 is op de proef gesteld en mezelf zwaar ingehouden om zo zuinig mogelijk te rijden. Lievelingssnelheid van de tdi ligt rond de 110km/u. Ik heb een verbruik gehaald van 2,2l per 100km. In bergaf was dat zelfs 1,1 liter dit is bij uiterste concentratie en op alles gelet. Bij 120km/u verbruikt hij zo'n 3,3 liter.

Je kan natuurlijk ook optrekken tot 140 km/u en dan aan die snelheid blijven rijden tegen een laag verbruik.

Vorige eigenaar haalde er een gemiddelde van 2,7 liter overal uit. Ikzelf let er totaal niet op en zit rond de 3,3 liter.

Ik vind het toch opvallend dat hij beter presteert dan zijn concurrentie (smart en prius) op de autosnelweg. Het is zelfs een genot om er mee op de snelweg te rijden. Heel stil en zuinig. De oude eigenaar belde me dat zijn nieuwe golf V 1.9tdi 90pk een stuk rumoeriger was aan 120km/u op de snelweg.

Conclusie: ben nog steeds blij met de aankoop en elke tankbeurt is een feest Nadeel is wel dat die 20 euro die bij elke tankbeurt wordt uitgespaard, wel onmiddellijk uitgegeven wordt aan iets anders (voedsel, drank, cultuur, shoppen)
                                          Even mezelf gequote voor Avantus.

Ik denk trouwens dat die 20 euro niet meer geldt. Volgens mij spaar ik nu rond de 30 euro uit per tankbeurt aan de huidige prijzen?

Comment

Working...
                                          X