Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat drinkt precies een pak meer op alleen autostrade, wat ergens wel logisch is maar het stijgt precies ferm op die ene rit.
Eigenlijk niet hoor. Hij rijdt zelf aangenaam op de autostrade. Bij het optrekken van 120 naar bijvoorbeeld 160 verbruik je zo'n 5 liter. Als dan 160 constant blijft rijden, verbruik je terug maar 3-4liter.
Het beste voelt hij zich op gewestwegen rond de 70km/u. Dan werkt de motor bijna niet. Ook op autostrade tegen 100 -110 met druk verkeer naar/van de kust. Dan zit je dus onder de drie liter.
Momenteel verbruik wel 3,3 liter omdat ik er elke dag 10km mee van en naar mijn werk rijd, door Leuven met veel verkeerslichten, starten en stoppen. Motor is dan ook nog niet volledig warmgereden. Elk weekend wordt dat wel goedgemaakt
60pk merk je wel bij het optrekken. Maar das een aanpassing.
Alleen start hij altijd op in eco-stand. Dat kan je met een simpele knop afzetten. Doet twee dingen :
- motor afslaan na vijf seconde stilstand;
- motot in neutraal als je geen gas geeft, ipv dat hij afremt op de motor;
Volgens mij zijn dat Duitse spellekes om minder CO2 uit te stoten, maar daardoor ga je niet minder verbruiken.
wij hebben hier ook nog eens een A2 1.4 als vervanger gehad van de A6, lekker lichtvoetig karretje, maar met zo'n koppelrijk dieseltje nog leuker denk ik.
60pk merk je wel bij het optrekken. Maar das een aanpassing.
Alleen start hij altijd op in eco-stand. Dat kan je met een simpele knop afzetten. Doet twee dingen :
- motor afslaan na vijf seconde stilstand;
- motot in neutraal als je geen gas geeft, ipv dat hij afremt op de motor;
Volgens mij zijn dat Duitse spellekes om minder CO2 uit te stoten, maar daardoor ga je niet minder verbruiken.
Audi had infeite al een auto start stop systeem voor BMW
Comment