Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
toen ik 18 was nam ik ook geen 2 valiezen en een kinderbuggy mee
'k Dacht al, wij zijn met de Yaris ook naar de Provence gereden, en da's zowat 't buitenformaat van 'n A2, weliswaar zonder buggy. De volgende vakantie zal 't met buggy zijn...
De laatste 3 weken ben ik geregeld richting Tongeren moeten rijden, en ik kom op die baan bijna altijd 3 A2's tegen.
D'r rijden er dus meer rond dan dat ik dacht!
Vandaag ook nog een A2 1.2tdi gezien in Hasselt, uni-rood. Knap, op zijn eigen manier
En daarna nog een A2 Colour Storm (? die speciale versie, blauw of geel of rood met zwarte stukken)
Qua zuinigheid kan zo'n A2 al tellen, maak eens een topic aan Debomma
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Vandaag ook nog een A2 1.2tdi gezien in Hasselt, uni-rood. Knap, op zijn eigen manier
En daarna nog een A2 Colour Storm (? die speciale versie, blauw of geel of rood met zwarte stukken)
Qua zuinigheid kan zo'n A2 al tellen, maak eens een topic aan Debomma
Ik post liever in 100 andere topics tegelijk Beetje spammen!
'k Dacht al, wij zijn met de Yaris ook naar de Provence gereden, en da's zowat 't buitenformaat van 'n A2, weliswaar zonder buggy. De volgende vakantie zal 't met buggy zijn...
Pffrt aan dat eco rijden doe ik niet mee...
Ik heb gen 180 pk vanvoor zitten om den triestige uit te hangen...
Gisteren nog is goed door gaan blazen op K***O,
resultaat ... 7.8l
Ok net een testritje gaan doen ivm verbruik bij 140:
De geteste weg is de oprit van stekene tot de afrit van melsele ( +/- 10 km?)
heel de tijd mooi 140 ( rpm mooi 2400 opm) kunnen bollen:
wind kwam van opzij op de neus, en de airco stond op 20°c
Gemiddeld verbruik: 7.2
Verbruiks uitersten 6.2 - 10.5 ( helling na stekene), alhoewel het meerendeel ong 6.8 op de BC was
120 ook is getest en daar zit het tussen de 5 en de 6 liter...
Gemiddeld verbruik na een rit van 50 km volgens B.C 6.7...
jej ik kan ook zuinig rijden :p
al goed dat het maar voor 50 km was
M'n verbruik van de 120dA van km 0 tot nu(9.600 km) gemeten, zit ik aan een gemiddeld verbruik van 6.1l
Dit zijn 50/50 snelweg/stad. Ik rij rustig tot normaal en af en toe(zeer weinig) doe ik er eens gek mee
Comment