Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Charleroi - Frankfurt (allez toch bijna tot daar ) - Adenau - start Ring - Charleroi
In totaal 835km
Op de snelwegen mij (ongeveer) aan de limiet gehouden, en waar het mocht in Duitsland doorgevlamd (als er niemand in menne weg reed tenminste ), met momenten toch de 240 aangetikt, en op de ongelimiteerde stukken toch constant 200-220. Maar dat wordt dan weer teniet gedaan omdat ze altijd in Duitsland maar 50% van de snelwegen berijdbaar hebben, de andere 50% hebben ze opengebroken en heb je wegenwerken.
Op de binnenbanen mij ook ongeveer aan de snelheidslimiet gehouden. Maar dat was helaas niet genoeg. 10km voor Adenau rijd ik een heuvel over en net toen ik bovenkwam ineens een flits in mn gezicht. Mobiele camera die op de grond stond. En 300 meter verder dit:
80€ boete, 20€ adm. kosten. 98 gereden (voor correctie) waar 70 mocht (teller is precies wel accuraat, de naald wees ong. 100 km/h aan). Beboet voor 25 km/h te snel
BMW E60 520d preFL
1600 km gereden, 4 personen en koffer volledig vol, grootste deel in duitsland.
Altijd aan snelheidsregels gehouden, wanneer geen limiet in duitsland 160-180 gereden met een piek tot 200.
Gemiddeld verbruik: 7,4 liter
Vind ik nog redelijk meevallen hoewel het natuurlijk geen zuinigheidsmonster is.
Comment