Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote verbruikstopic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIk sta op 5,5l gemiddeld
maar tanken die ik plankgas leegrijd vul ik niet in op spritmonitor
dat helpt m'n gemiddelde om zeep'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
soit, op 5000km staat 't gemiddelde nu op 6,18, 't is wel wat omhoog getrokken door de 1e keer niet volledig volgetankt te hebben en de 2e keer dan weer wél. maar veel gaat da niet maken op 5000km
en 'k tel alle uitersten mee, 't zal mij worst wezen dat 'k 'n "mooi" gemiddelde kan laten zien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDat moet nog zakken zelfs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten1. VW Golf IV 1.9 TDI
2. 4,9 l/100km (gemiddeld) volgens constructeur
3. 7,0 l/100km (gemiddeld) in mijn geval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenIk zit met een gemiddeld verbruik van 6,3L dus wees gerust. Dit is de verbruiksmeter van 1 rit in een bochtige boerenweg. Ik heb even gedroomd dat ik in een RS zat. Het mag wel eens.
Ach zonu schnap ik het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe A3 verrast mijAl heb ik wel een rustig weekend achter de rug, constant met de schoonfamilie in de wagen
Maar de TFSI's hebben inderdaad een zuinige reputatie, zie Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe A3 verrast mijAl heb ik wel een rustig weekend achter de rug, constant met de schoonfamilie in de wagen
Gemiddeld verbruik 5,6 l/100 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn als je een economyrun doet, geef je die dan in Slasex?Ik wist dat het erin zat, onder de 4, maar 'k moest 'm nog zover krijgen. Rustig op tempomat naar de champagnestreek gereden (deels zelfs met 't schuifdak open
= ni goed voor 't verbruik), daar aangekomen is 'ie net onder de 4 gedoken.
Eens in 't stad was 't wel meteen weer de hoogte in, en de terugweg heb ik net 't tegenovergestelde gedaan, waardoor ik alsnog aan 6,4 kwam op die tank.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk heb 3,9 liter gemiddeld geklokt over 240 km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEn je bent nog niet boven 3000 geweest
Maar de TFSI's hebben inderdaad een zuinige reputatie, zie Golf GTIMaar gewoon in het verkeer, zelf met sprintjes, ben ik nog niet (of amper) boven de 3000 gegaan ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten10,1 gemiddeld
't Is echt zot hoe het verbruik beïnvloedbaar is door de weersomstandigheden
Comment
Comment