Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    7.5 voor een 2l diesel?

ik vind dat veel
    Ik kom daar ook aan...

Comment

• elke dag korte afstandjes.
      sally is er nu mee naar het verre kortrijk (zelfs nog iets verder) dus ben benieuwd op hoeveel hij gaat staan bij terugkomst.
      7.6 stond hij voor vertrek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Verbruik is gigantisch gestegen. Geraak niet meer onder 8 liter gemiddeld. Zitten natuurlijk wel veel trackdays tussen, en ik gebruik die extra paarden vaak ... vroeger ging 'ie tijdens 't circuitrijden niet boven de 14-15 liter, tijdens de laatste sessie Zolder liet 'ie 22 optekenen.

Zou 'es spritmonitor moeten aanvullen...

Edit : done.
        fak, heb jij al bijna 40K op de klok?

Comment

• Ik vind dat eerder benzinewaarden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Ik vind dat eerder benzinewaarden
            gTa rijdt dan ook met zijn diesel gelijk met een benzine

Comment

• Gij kwam er gewoon met uwe stomme quote tussen ja, had het op het verbruik van tusc

Moest ik rijden zoals gTa, ik zou een pak meer verbruiken dan hem.

Comment

• 535d, zo'n 100km autostrade en 10km binnenwegen, vrij druk verkeer..max snelheid 130 km/h op autostrade.

6,9 l gemiddeld.

Comment

• impressive

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    535d, zo'n 100km autostrade en 10km binnenwegen, vrij druk verkeer..max snelheid 130 km/h op autostrade.

6,9 l gemiddeld.
                    Zuinig!

Comment

• Over het algemeen zit ik tot nu toe aan 9,2l...en buiten dat ritje vandaag ben ik niet bepaald als een bompa rondgereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        elke dag korte afstandjes.
                        sally is er nu mee naar het verre kortrijk (zelfs nog iets verder) dus ben benieuwd op hoeveel hij gaat staan bij terugkomst.
                        7.6 stond hij voor vertrek
                        gecheckt gisterenavond en verbruik staat op 7.4 voor een 160kilometer autostrade en wat binnenverkeer

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Ik vind dat eerder benzinewaarden
                        mja men benzineslurper zat rond de 10 à 11liter
                        deze dus een 2 à 3liter lager.
                        Vooral de korte afstandjes doen het hem natuurlijk. dagelijks maar een 8kilometer ofzo en in het weekend meer.
                        als ik bv. naar familie in overijse snel zit ik met een verbruik van 7.5 voor een kruissnelheid van pakweg 160. hetzelfde verbruik dus als tijdens mijn woon-werkverkeer
                        en hij heeft nog maar een 8 à 9K kilometer. zal wel nog wat losser komen zeker?
                        Last edited by ; 17/10/2008, 14:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          impressive
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          Zuinig!
                          maar niet representatief genoeg naar LL-Normen

wacht maar tot de Vmax continue behaald wordt

Comment

gecheckt gisterenavond en verbruik staat op 7.4 voor een 160kilometer autostrade en wat binnenverkeer

mja men benzineslurper zat rond de 10 à 11liter
                            deze dus een 2 à 3liter lager.
                            Vooral de korte afstandjes doen het hem natuurlijk. dagelijks maar een 8kilometer ofzo en in het weekend meer.
                            Ja korte afstanden doen het hem wel.

Ik heb vorige week es 's morgens bij een koude motor mijn BC gereset en pas na 10km dook ie onder de 9liter gemiddeld om uiteindelijk na 32km (aankomst op het werk) op 6,7 liter (quasi alles binnendoor) te eindigen

Comment

• Ola! Ik ben dat niet van plan met deze...kan volgens mij niet gezond zijn, constant tegen die begrenzer aan zitten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                Ja korte afstanden doen het hem wel.

Ik heb vorige week es 's morgens bij een koude motor mijn BC gereset en pas na 10km dook ie onder de 9liter gemiddeld om uiteindelijk na 32km (aankomst op het werk) op 6,7 liter (quasi alles binnendoor) te eindigen
                                moet nog eens naar de garage om een update van men convers+, want het monumentaan verbruik is mogelijk nu. denk dat ik idd nog zal verschieten dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Ola! Ik ben dat niet van plan met deze...kan volgens mij niet gezond zijn, constant tegen die begrenzer aan zitten...
                                  zeker niet met een BMW-diesel

Comment

moet nog eens naar de garage om een update van men convers+, want het monumentaan verbruik is mogelijk nu. denk dat ik idd nog zal verschieten dan.
                                    de eerste km (tot aan het rondpunt van den albatros) zat ik op 32 liter gemiddeld

Comment

de eerste km (tot aan het rondpunt van den albatros) zat ik op 32 liter gemiddeld
                                      Rond punt van den albatros

Deze tank gaat trouwens super zuinig zijn, reeds 171km gereden en da meterke staat nog redelijk ver. Raar, ik dacht dat het aan de motor lag, maar nu ik zelf niet mag rijden, laat ik anderen maar die kar benutten, en dat verbruik ligt stukken lager

Comment

• mag je ni rijden? Papierke ingeleverd?

Comment

mag je ni rijden? Papierke ingeleverd?
                                          Denk dat ze graag naar m'n foto staren

Comment

Working...
                                          X