Da's wel enkel met ijzeren discipline hoor...met mijn rijgedrag heb ik 9,5 gemiddeld tot nu toe
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote verbruikstopic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzoalng je niemand hindert mag alles vind ik
Maar ik vind het wel gevaarlijk...als je voldoende afstand houdt (legaal gezien dan) vind ik het weer wél hinderlijk. Maar enkel dan heb je voldoende zicht.
120-130 cc is veel veiliger imo, voor een personenwagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik ga nou ook geen 90 rijden ofzo
gewoon zo snel je mag.
ik pak rap bochten, das minder remmen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHardcore-ecotesting met de 535d
vanaf oprit autostrade uit stilstand tot afrit stilstand
gemiddelde snelheid 90km/h en een klets (grotendeels achter vrachtwagen)
Zo'n 80km in totaal gereden.
5,8l/100km.
328i Eco-run:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHoe doe je dat dan als je rechts rijdt, een vrachtwagen nadert en ziet dat er in de verte op het linkervak een snellere wagen aankomt? Laat je die eerst passeren en ga je van de CC af, of geef je ff gas bij?
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHoe doe je dat dan als je rechts rijdt, een vrachtwagen nadert en ziet dat er in de verte op het linkervak een snellere wagen aankomt? Laat je die eerst passeren en ga je van de CC af, of geef je ff gas bij?
Ofwel cc af en wat gas lossen tot die voorbij is ofwel igv 3 vakken tijdig genoeg naar tweede zodat die naar derde kan, op voorwaarde dat derde vrij is.
Dat is wat ik hier enkele pagina's terug al probeerde duidelijk te maken: zelfs met cc aan moet je heel aandachtig zijn en je inzicht in 't verkeer behouden. Extra zelfs.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzoalng je niemand hindert mag alles vind ik
Vrijgeleide van bobo!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNice.
328i Eco-run:Wat voor rit was dat? Want das wel een heel mooi verbruik... Heb eens onder de 4l gezeten met m'n ma haar kar, maar daar was er wel 20km van aan sleeptouw
Comment
-
Comment
Comment