Met mijn zesbak bol ik zo'n 100 km/u in laatste versnelling. Verbruikt dan zo'n 2 - 3 l
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote verbruikstopic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIs dat zowat de beste van de 'betaalbare' oplossingen? Worden die gps files geregeld geupdate?
kga mij dat ook eens aanschaffen denk ikOp het forum hier beginnen er toch al genoeg dat ding te hebben en ook mee aan te passen, mss moeten we wel een subforum aanvragen waar we dergelijke dingen kunnen beheren. Ik ga in het begin dat ding vooral gebruiken zonder echt te snel te rijden, maar meer om het te leren kennen en zien wat het geeft. Vooral op de autosnelweg worden toch veel dezelfde locaties gebruikt, en daar kan het echt zijn nut bewijzen denk ik. Hoop ik. Soit, 50 euro is niet de kost, we zien wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk rijd met mijn A3 70 in zesdeProvinciale baan Willebroek - Dendermonde bv. is CC op 72 en in zesde vitesse. En dat bolt voortreffelijk.
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenJammer van die lichten die ze daar hebben bij geplaatst de laatste jaren, althans voor het verbruik tochEn zeker aangezien ik die baan voornamelijk 's avonds laat doe (bv. zondagavond half elf). Amper verkeer, niemand die er voor zorgt dat ik moet vertragen, .. Het is telkens beetje gokken dan, ga ik nog door het groen geraken of niet. Qua verbruik kan het idd veel schelen als je die 2 lichten kort op elkaar gewoon kunt nemen zonder stoppen. Overdag neem ik die baan ook af en toe, maar dan ben je niet veel met CC en 72 per uur
Er zijn er genoeg die er in slagen om iedereen op te houden tegen 65.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIddEn zeker aangezien ik die baan voornamelijk 's avonds laat doe (bv. zondagavond half elf). Amper verkeer, niemand die er voor zorgt dat ik moet vertragen, .. Het is telkens beetje gokken dan, ga ik nog door het groen geraken of niet. Qua verbruik kan het idd veel schelen als je die 2 lichten kort op elkaar gewoon kunt nemen zonder stoppen. Overdag neem ik die baan ook af en toe, maar dan ben je niet veel met CC en 72 per uur
Er zijn er genoeg die er in slagen om iedereen op te houden tegen 65.
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Ze hadden wss nog wat lichten overNu, ik moet zeggen dat ik de baan maar regelmatig doe sinds er al lichten staan. Hoe was het dan vroeger, voorrang van rechts of niet? In de spits kan het daar wel heel druk zijn, dus als je dan uit die zijstraten moet komen kan ik me voorstellen dat het leuker is met lichten dan zonder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZe hadden wss nog wat lichten overNu, ik moet zeggen dat ik de baan maar regelmatig doe sinds er al lichten staan. Hoe was het dan vroeger, voorrang van rechts of niet? In de spits kan het daar wel heel druk zijn, dus als je dan uit die zijstraten moet komen kan ik me voorstellen dat het leuker is met lichten dan zonder.
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk rijd met mijn A3 70 in zesdeProvinciale baan Willebroek - Dendermonde bv. is CC op 72 en in zesde vitesse. En dat bolt voortreffelijk.
Ik schakel vaak pas terug uit 5de als ik onder de 30 per uur ga.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk schakel vaak pas terug uit 5de als ik onder de 30 per uur ga.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendas relantie zeker ?
Jup.
Daaronder gaat 'ie ook (tot zo'n 400rpm ofzo), maar dan begint die echt te bokken en dat is niet aangenaam.
Maar tot 600 toeren kan ik zonder probleem zakken, en dan trekt 'ie er zich nog heel soepel terug uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk schakel vaak pas terug uit 5de als ik onder de 30 per uur ga.
No sweat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten50 in 5e draai ik 1650 toeren zelfs
No sweat
Mja... 120 @ 4000 is ook niet alles hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJup.
Daaronder gaat 'ie ook (tot zo'n 400rpm ofzo), maar dan begint die echt te bokken en dat is niet aangenaam.
Maar tot 600 toeren kan ik zonder probleem zakken, en dan trekt 'ie er zich nog heel soepel terug uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenduw jij dan op de frein of doet die dat van zichzelf ?
Edit: tot 400 bedoel je hé? Want 550-600 = ralenti hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMja... 120 @ 4000 is ook niet alles hé.
Wel goed voor snelwegherneminken met 125 Nm
En begrenzer aan 6250, dus 190 echte kms
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheb je daar een soundfile van ?
Van ralenti?
Uiteraard.
+ YouTube Video
30-100 in 5de:
+ YouTube Video
Comment
Comment