Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met mijn zesbak bol ik zo'n 100 km/u in laatste versnelling. Verbruikt dan zo'n 2 - 3 l

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Is dat zowat de beste van de 'betaalbare' oplossingen? Worden die gps files geregeld geupdate?

kga mij dat ook eens aanschaffen denk ik
      Ik hoop het Op het forum hier beginnen er toch al genoeg dat ding te hebben en ook mee aan te passen, mss moeten we wel een subforum aanvragen waar we dergelijke dingen kunnen beheren. Ik ga in het begin dat ding vooral gebruiken zonder echt te snel te rijden, maar meer om het te leren kennen en zien wat het geeft. Vooral op de autosnelweg worden toch veel dezelfde locaties gebruikt, en daar kan het echt zijn nut bewijzen denk ik. Hoop ik. Soit, 50 euro is niet de kost, we zien wel.

Comment

• 50 euro is ni veel.. volle tank kost meer..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Ik rijd met mijn A3 70 in zesde Provinciale baan Willebroek - Dendermonde bv. is CC op 72 en in zesde vitesse. En dat bolt voortreffelijk.
          Jammer van die lichten die ze daar hebben bij geplaatst de laatste jaren, althans voor het verbruik toch
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
            Jammer van die lichten die ze daar hebben bij geplaatst de laatste jaren, althans voor het verbruik toch
            Idd En zeker aangezien ik die baan voornamelijk 's avonds laat doe (bv. zondagavond half elf). Amper verkeer, niemand die er voor zorgt dat ik moet vertragen, .. Het is telkens beetje gokken dan, ga ik nog door het groen geraken of niet. Qua verbruik kan het idd veel schelen als je die 2 lichten kort op elkaar gewoon kunt nemen zonder stoppen. Overdag neem ik die baan ook af en toe, maar dan ben je niet veel met CC en 72 per uur Er zijn er genoeg die er in slagen om iedereen op te houden tegen 65.

Comment

Idd En zeker aangezien ik die baan voornamelijk 's avonds laat doe (bv. zondagavond half elf). Amper verkeer, niemand die er voor zorgt dat ik moet vertragen, .. Het is telkens beetje gokken dan, ga ik nog door het groen geraken of niet. Qua verbruik kan het idd veel schelen als je die 2 lichten kort op elkaar gewoon kunt nemen zonder stoppen. Overdag neem ik die baan ook af en toe, maar dan ben je niet veel met CC en 72 per uur Er zijn er genoeg die er in slagen om iedereen op te houden tegen 65.
              Ja en voordien vond ik het eigenlijk niet eens zo gevaarlijk op die punten. In Lippelo is het gevaarlijker en daar zijn geen lichten ...
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ze hadden wss nog wat lichten over Nu, ik moet zeggen dat ik de baan maar regelmatig doe sinds er al lichten staan. Hoe was het dan vroeger, voorrang van rechts of niet? In de spits kan het daar wel heel druk zijn, dus als je dan uit die zijstraten moet komen kan ik me voorstellen dat het leuker is met lichten dan zonder.

Comment

Ze hadden wss nog wat lichten over Nu, ik moet zeggen dat ik de baan maar regelmatig doe sinds er al lichten staan. Hoe was het dan vroeger, voorrang van rechts of niet? In de spits kan het daar wel heel druk zijn, dus als je dan uit die zijstraten moet komen kan ik me voorstellen dat het leuker is met lichten dan zonder.
                  Provinciale baan was gewoon voorrangsweg. Toen ik daar veel rondreed was ik nog student, dus spitsuur kon ik gemakkelijk vermijden
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Ik rijd met mijn A3 70 in zesde Provinciale baan Willebroek - Dendermonde bv. is CC op 72 en in zesde vitesse. En dat bolt voortreffelijk.

Ik schakel vaak pas terug uit 5de als ik onder de 30 per uur ga.

Comment

• relantie gaat zelfs als er geen tegenwind is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        das relantie zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          das relantie zeker ?

Jup.

Daaronder gaat 'ie ook (tot zo'n 400rpm ofzo), maar dan begint die echt te bokken en dat is niet aangenaam.
                          Maar tot 600 toeren kan ik zonder probleem zakken, en dan trekt 'ie er zich nog heel soepel terug uit.

Comment

50 in 5e draai ik 1650 toeren zelfs

No sweat
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              50 in 5e draai ik 1650 toeren zelfs

No sweat

Mja... 120 @ 4000 is ook niet alles hé.

Comment

Jup.

Daaronder gaat 'ie ook (tot zo'n 400rpm ofzo), maar dan begint die echt te bokken en dat is niet aangenaam.
                                Maar tot 600 toeren kan ik zonder probleem zakken, en dan trekt 'ie er zich nog heel soepel terug uit.
                                duw jij dan op de frein of doet die dat van zichzelf ?

Comment

duw jij dan op de frein of doet die dat van zichzelf ?
                                  Ja dan duw ik op de frein, anders compenseert die dat natuurlijk.

Edit: tot 400 bedoel je hé? Want 550-600 = ralenti hé.

Comment

Mja... 120 @ 4000 is ook niet alles hé.
                                    You've got that right
                                    Wel goed voor snelwegherneminken met 125 Nm

En begrenzer aan 6250, dus 190 echte kms
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

550-600 = ralenti hé.
                                      zal0g

Comment

• heb je daar een soundfile van ?

Comment

heb je daar een soundfile van ?

Van ralenti?

Uiteraard.

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

30-100 in 5de:

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X