Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Laatste tank aan 5.1L gemiddeld. Laagste dat ik al opgetekend heb. Mooi mooi.

Comment

• 2006 astra break 1.7 cdti 100 pk

steeds tussen 5,9 en 6,1l

>> Binnenkort de nieuwe 1.7 cdti; welke door opel wordt aangekondigd als de zuinigste,
      eens benieuwd wat 't verbruik dan zal zijn!

Comment

• VW Golf III 1.4 benzine met 60 PK'tjes van 93
        volgens het boekske gemiddeld 7l/100 km

ik verbruik gemiddeld 7,3l/100 km en km-stand is net geen 180.000 km
        > elke dag Bocholt-Hasselt-Bocholt

Comment

• verbruik

Laatste rit met Spitfire voor ze binnen is gegaan voor "onderhoud" / "revisie" motor :

+/ 19 liter

Buck

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
            VW Golf III 1.4 benzine met 60 PK'tjes van 93

Met die afstand;
            volgende keer toch maar een dieselstoof?
            :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
              Laatste rit met Spitfire voor ze binnen is gegaan voor "onderhoud" / "revisie" motor :

+/ 19 liter

Buck

das toch ook ni normaal voor een spitfire

maarja carbs

Comment

• Veel snelweg (ook file) en ik zie mijn verbruik goed zakken.

Ik kan 'm mooi tussen de 10,5 en de 11l houden. Daar kan ik mee leven, €5/100 km
                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
                  Met die afstand;
                  volgende keer toch maar een dieselstoof?
                  :-)
                  inderdaad ja, maar was eigenlijk niet voorzien dat ik elke dag de auto zou gebruiken voor die verplaatsing. Plus feit dat ik de auto toen heb kunnen kopen aan recyclagepremie

Comment

• Subaru forester 2.0 diesel...5.8 l/100 km.

Comment

• E30 318i touring @ 8,6l
                      E34 520i sedan @ 11,93l

Van beiden sterk verschoten, vooral van de 5, had niet verwacht dat die onder de 14 ging gaan, maar heb enkel de eerste tank 14l gehad... Blijft wel te kleine motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D-J Bekijk Berichten
                        Subaru forester 2.0 diesel...5.8 l/100 km.
                        Op de boordcomputer zeker? Dat is een waarde die ik verwacht bij een moderne berline, niet bij een vierwielaangedreven, hoger en zwaarder voertuig. Dat je dat reëel onder 6 liter krijgt zou ik knap vinden.
                        Last edited by ErikF; 16/05/2009, 20:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                          dit weekend was ik volgwagen in de plaatselijke juniorenkoers, men boordcomputer gaf een gemiddeld verbruik van 8.2L aan en nog een actieradius van 270km, terwijl ik aan de start stond.
                          Na de koers (een 90km) ben ik tot volgende waardes gekomen, gemiddeld verbruik van 7.5L en nog een actieradius van 330km.
                          hij had er precies deugd van om eens een tijdje te mogen rijden.
                          (2uur aan een stuk gemiddeld 55km/u met pieken van 110)
                          Is 'm nu al uit rodage, eigenlijk? Zit ge al boven de 1.000 km?

Comment

• Octavia na +/-6000km aan gemiddeld verbruik van 6.1L

Tank van 55L, mocht iets groter zijn. sta om de 3 à 4 dagen aan de pomp.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                              Octavia na +/-6000km aan gemiddeld verbruik van 6.1L

Tank van 55L, mocht iets groter zijn. sta om de 3 à 4 dagen aan de pomp.

Veel file of stadsgebruik? Ik heb nu na 7500 km een gemiddelde van 5.5. Elke dag 70 km waarvan 50km aan 70km/h cruisecontrol.

Comment

• meestal rond de 8l/100km met de civic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Is 'm nu al uit rodage, eigenlijk? Zit ge al boven de 1.000 km?
                                  hela hela ik mag eind deze week nog eens posten in het grote kilometertopic. de volle 15000km
                                  enkel die verdomde RPF zorgt voor 2 maal per jaar een oliewissel
                                  wimoptiek.be op

Comment

• Mijn Golf 3 1.9D wordt met de jaren zuiniger. Laatste tank beurt 1125 km op 52.06L.
                                    Gemiddeld verbruik van 4.627L/100km. Grote beurt heeft hem precies goed gedaan.

Comment

• eigenlijks is dat toch grappig he. al die zever over eco dit en dat terwijl een oude golf net zo makkelijk uitstekende cijfers voorlegt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                                        VW Golf III 1.4 benzine met 60 PK'tjes van 93

ik zal morgen eksel-hasselt-eksel eens ecorunnen. normaal rijd ik altijd te hard en tegen dat ik bijna in school ben zet ik hem altijd even op benzine en ga ik planken. dat doet toch goed he gemiddeld zit ik nu rond 8.3

Comment

• Ik zit de laatste weken aan 9,9l
                                          Valt heel goed mee want krijd er serieus mee door. Doe wel veel autostrade, dat zal het verbruik ook wel serieus drukken denk ik.

Comment

Working...
                                          X