Laatste tank aan 5.1L gemiddeld. Laagste dat ik al opgetekend heb. Mooi mooi.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote verbruikstopic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenVW Golf III 1.4 benzine met 60 PK'tjes van 93
volgens het boekske gemiddeld 7l/100 km
ik verbruik gemiddeld 7,3l/100 km en km-stand is net geen 180.000 km
> elke dag Bocholt-Hasselt-Bocholt
volgende keer toch maar een dieselstoof?
:-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk BerichtenLaatste rit met Spitfire voor ze binnen is gegaan voor "onderhoud" / "revisie" motor :
+/ 19 liter
Buck
das toch ook ni normaal voor een spitfire
maarja carbs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk BerichtenMet die afstand;
volgende keer toch maar een dieselstoof?
:-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D-J Bekijk BerichtenSubaru forester 2.0 diesel...5.8 l/100 km.Last edited by ErikF; 16/05/2009, 20:49.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtendit weekend was ik volgwagen in de plaatselijke juniorenkoers, men boordcomputer gaf een gemiddeld verbruik van 8.2L aan en nog een actieradius van 270km, terwijl ik aan de start stond.
Na de koers (een 90km) ben ik tot volgende waardes gekomen, gemiddeld verbruik van 7.5L en nog een actieradius van 330km.
hij had er precies deugd van om eens een tijdje te mogen rijden.
(2uur aan een stuk gemiddeld 55km/u met pieken van 110)Zit ge al boven de 1.000 km?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenOctavia na +/-6000km aan gemiddeld verbruik van 6.1L
Tank van 55L, mocht iets groter zijn. sta om de 3 à 4 dagen aan de pomp.
Veel file of stadsgebruik? Ik heb nu na 7500 km een gemiddelde van 5.5. Elke dag 70 km waarvan 50km aan 70km/h cruisecontrol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIs 'm nu al uit rodage, eigenlijk?Zit ge al boven de 1.000 km?
enkel die verdomde RPF zorgt voor 2 maal per jaar een oliewissel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenVW Golf III 1.4 benzine met 60 PK'tjes van 93
volgens het boekske gemiddeld 7l/100 km
ik verbruik gemiddeld 7,3l/100 km en km-stand is net geen 180.000 km
> elke dag Bocholt-Hasselt-Bocholtgemiddeld zit ik nu rond 8.3
Comment
Comment