Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Doe geen moeite om het te proberen (niet dat ik dat van u verwacht ofzo), het is het echt niet waard om zo fel te letten op snelheid/toerental/ander verkeer om dan nog altijd 8 liter te verbruiken.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Doe geen moeite om het te proberen (niet dat ik dat van u verwacht ofzo), het is het echt niet waard om zo fel te letten op snelheid/toerental/ander verkeer om dan nog altijd 8 liter te verbruiken.
Ik haalde zonder veel problemen 6,5 l/100km met de 147 als ik eco-runde. Dan heb je idd wel geen fuck aan zo'n autootje, maar het lukte me wel gemakkelijk.
Gemiddelde bij stevige rijstijl lag rond de 11 liter.
Ik haalde zonder veel problemen 6,5 l/100km met de 147 als ik eco-runde. Dan heb je idd wel geen fuck aan zo'n autootje, maar het lukte me wel gemakkelijk.
Gemiddelde bij stevige rijstijl lag rond de 11 liter.
Laagste verbruik over een ritje was 6,1, geen slecht cijfer op zich...
Maar dat was een rit van 30 kilometer met warme motor waarvan ongeveer 25 km lang op 70km en 90/u-banen (als er niemand achter mij reed --> 60 kilometer in 5de) en de rest door bebouwde kom.
Maar op een volledige tank denk ik niet dat ik onder de 7 of zelfs 7,5 geraak met het soort ritten dat ik/wij doe(n). (korte ritten, autosnelweg aan 4000tpm).
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Maar op een volledige tank denk ik niet dat ik onder de 7 of zelfs 7,5 geraak met het soort ritten dat ik/wij doe(n). (korte ritten, autosnelweg aan 4000tpm).
Ik zet de mijne nog maar op 110 en op CC op de autostrade. Veel relaxter rijden en behoorlijk zuinig (6 à 7 liter)
1. BMW 118D
2: 5,6 l/100km
3: 6,3 gemiddeld, 3,5 als ik 100 rijd (), autosnelweg 4,5 +/- en bebouwde kom +/- 8l. Komt dus redelijk overeen met wat BMW aangeeft.
Altijd geestig als ik den auto krijg nadat mijn vriendin ermee heeft gereden. Die denkt nog altijd dat ze met haar naft Ford Ka'tje rijdt, dus ze schakelt vrij hoog en remt veel op de motor. Ze gebruikt ook de start/stop niet. Resultaat: Vertrokken van Merksem naar St Niklaas met nog 650 km te rijden op de BC, terug thuisgekomen met nog 750 km te rijden
Ik deed vroeger met m'n Suzuki SJ410 tussen de 30 en 40 liter/100km.
19,7 WTF?
Dat haalde ik ook zonder problemen met m'n 190E 1.8.
Avondje K-town en er was een bijna een halve tank door (20 liter)... op pakweg 70km.
how the fuck mattheus????????????
Ik rij iedere dag 60km langs secundaire wegen en ik rij heel sportief. Mijn 318is heeft nog nooit 11L verbruikt... Ik begrijp dit echt niet
how the fuck mattheus????????????
Ik rij iedere dag 60km langs secundaire wegen en ik rij heel sportief. Mijn 318is heeft nog nooit 11L verbruikt... Ik begrijp dit echt niet
Comment