Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 7.8 is al proper... Da's mij nog nooit gelukt

Comment

• Doe geen moeite om het te proberen (niet dat ik dat van u verwacht ofzo), het is het echt niet waard om zo fel te letten op snelheid/toerental/ander verkeer om dan nog altijd 8 liter te verbruiken.
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• I know.. Die bak valt op zich wel relatief zuinig te rijden maar dan heb je er 0,0 aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          relatief zuinig
          Ik vind 8 liter nog relatief zuipen.
          Nu lijkt hij tenminste sneller

Comment

• Ja, 8 is nog altijd veel maar toch al meer aanvaardbaar dan 10-12..

Ik verwacht mij aan een pijnlijke tank, examens = no good

Comment

• 10,34 met de 520i, volgende tank onder de 10l Kga nog records breken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Doe geen moeite om het te proberen (niet dat ik dat van u verwacht ofzo), het is het echt niet waard om zo fel te letten op snelheid/toerental/ander verkeer om dan nog altijd 8 liter te verbruiken.

Ik haalde zonder veel problemen 6,5 l/100km met de 147 als ik eco-runde. Dan heb je idd wel geen fuck aan zo'n autootje, maar het lukte me wel gemakkelijk.

Gemiddelde bij stevige rijstijl lag rond de 11 liter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                  19,7 gemiddeld over 'n paar duizend KM gemeten...
                  Laatste tankje 27L
                  16L WTF?

Ik deed vroeger met m'n Suzuki SJ410 tussen de 30 en 40 liter/100km.

19,7 WTF?

Dat haalde ik ook zonder problemen met m'n 190E 1.8.
                  Avondje K-town en er was een bijna een halve tank door (20 liter)... op pakweg 70km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

19,7 WTF?

Avondje K-town en er was een bijna een halve tank door (20 liter)... op pakweg 70km.
                    haha mn eerste auto was een sj413, ging niet vooruit maar zoop dat het geen naam had

Comment

• ik reed rustig met een 280ge en deed 24

Comment

Ik haalde zonder veel problemen 6,5 l/100km met de 147 als ik eco-runde. Dan heb je idd wel geen fuck aan zo'n autootje, maar het lukte me wel gemakkelijk.

Gemiddelde bij stevige rijstijl lag rond de 11 liter.
                        Laagste verbruik over een ritje was 6,1, geen slecht cijfer op zich...
                        Maar dat was een rit van 30 kilometer met warme motor waarvan ongeveer 25 km lang op 70km en 90/u-banen (als er niemand achter mij reed --> 60 kilometer in 5de) en de rest door bebouwde kom.

Maar op een volledige tank denk ik niet dat ik onder de 7 of zelfs 7,5 geraak met het soort ritten dat ik/wij doe(n). (korte ritten, autosnelweg aan 4000tpm).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                          Maar zet jou in die M3 en je draait wellicht wel betere tijden
                          Da's helemaal niet zeker. Tomwac rijdt goed en was nog maar net op dreef toen 'ie me pakte. Hem volgen in z'n M3 zit er voor mij toch niet in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Maar op een volledige tank denk ik niet dat ik onder de 7 of zelfs 7,5 geraak met het soort ritten dat ik/wij doe(n). (korte ritten, autosnelweg aan 4000tpm).
                            Ik zet de mijne nog maar op 110 en op CC op de autostrade. Veel relaxter rijden en behoorlijk zuinig (6 à 7 liter)

Comment

• 1. Clio 1.4 16v
                              2. 7.3 l/100km
                              3.8.8, en dan rijd ik nog voorzichtig

Comment

• 1. BMW 118D
                                2: 5,6 l/100km
                                3: 6,3 gemiddeld, 3,5 als ik 100 rijd (), autosnelweg 4,5 +/- en bebouwde kom +/- 8l. Komt dus redelijk overeen met wat BMW aangeeft.

Altijd geestig als ik den auto krijg nadat mijn vriendin ermee heeft gereden. Die denkt nog altijd dat ze met haar naft Ford Ka'tje rijdt, dus ze schakelt vrij hoog en remt veel op de motor. Ze gebruikt ook de start/stop niet. Resultaat: Vertrokken van Merksem naar St Niklaas met nog 650 km te rijden op de BC, terug thuisgekomen met nog 750 km te rijden

Comment

• Ik zit aan 6,4 over 156 000 km! Booyah!
                                  AutoMinded.be

Comment

19,7 WTF?

how the fuck mattheus????????????
                                    Ik rij iedere dag 60km langs secundaire wegen en ik rij heel sportief. Mijn 318is heeft nog nooit 11L verbruikt... Ik begrijp dit echt niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                      how the fuck mattheus????????????
                                      Ik rij iedere dag 60km langs secundaire wegen en ik rij heel sportief. Mijn 318is heeft nog nooit 11L verbruikt... Ik begrijp dit echt niet

Comment

• Verbruik laatste tank Focus Tdci 115pk: 5,19l/100km
                                        Ik snap het niet echt vermits sommigen onder ons wel mijn rijstijl kennen...

Comment

• laatste verbruik bij mij was 10 liter :o
                                          zonder al te zot en snel te rijde
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X