Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
    Hoe zet je dat dingetje eigenlijk bij je signature van je verbruik?
    Ik heb me al aangemeld op die site en gegevens ingegeven...
    Bij je account van spritmonitor vind je onder Mileage icon verschillende HTML-codes. Deze kan je gewoon hier bij gebruikersinstellingen in je handtekening plakken.
    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Aaah, allez, merci e

Comment

• Citroën C3 1.4 HDI
        Gem. verbruik volgens constructeur: 4.4 l / 100 km
        Mijn gem. verbruik (boordcomputer): 5.4 l / 100 km

Moet nogal gas geven om dat ding iets of wat vooruit te krijgen.

Comment

• Net een tankske gaan doen: super 98, 47.59 € man! (voor 35 liter) 1.36 euro per liter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chase Bekijk Berichten
            Citroën C3 1.4 HDI
            Gem. verbruik volgens constructeur: 4.4 l / 100 km
            Mijn gem. verbruik (boordcomputer): 5.4 l / 100 km

Moet nogal gas geven om dat ding iets of wat vooruit te krijgen.

Hehe.

Peugeot bipper.

Gem. verbruik volgens constructeur: 4,5 l/100km
            Gem. verbruik volgens bc: 6,2 l/100km.

Comment

• Sinds 07/02/2007 hou ik mijn tankbeurten bij in Spritmonitor.de. Na 60.166 km rijdt de Astra aan een gemiddeld verbruik van 6,33l/100 km.

Niet slecht, zeker en vast niet slecht .
              BMW F30 316d Sportline - '13
              BMW Z3 1.8 -- '97
              --------------------------------------------------------------
              2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
              2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Hehe.

Peugeot bipper.

Gem. verbruik volgens constructeur: 4,5 l/100km
                Gem. verbruik volgens bc: 6,2 l/100km.

Fak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk Berichten
                  Sinds 07/02/2007 hou ik mijn tankbeurten bij in Spritmonitor.de. Na 60.166 km rijdt de Astra aan een gemiddeld verbruik van 6,33l/100 km.

Niet slecht, zeker en vast niet slecht .
                  erg mooi

Comment

• Na 2 jaar en 30.000km met spritmonitor (dus ook van het tijdstip dat iedereen aan de hype begon ) zit ik met de E aan 7,42

De 5000km van papa verkloten het

Comment

• Spritmonitor is geen hype, het is een handige manier om je verbruik te loggen en te delen

Comment

• Hij bedoelt wss de hype hier

2 jaar geleden zijn er heel wat leden mee begonnen hier. Ik had voordien al een Excelletje aangelegd dus ik heb nu gegevens van dik 3 jaar...
                        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Gisteren eens gaan tanken. Ik had een gemiddelde van 6 l. Ik vind dat niet slecht. Mijn rijstijl valt normaal te noemen, soms eens wat rustiger, dan eens wat sportiever.

Comment

• 13.8L/100km volgens de BC momenteel.

En da spritsmonitor dink, hebben die ook een mobile interface? Ik zie me dat echt niet opschrijven en dan thuis gaan invoeren, dat doe ik geen 3 keer na mekaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              En da spritsmonitor dink, hebben die ook een mobile interface? Ik zie me dat echt niet opschrijven en dan thuis gaan invoeren, dat doe ik geen 3 keer na mekaar
                              Ik heb het welgeteld 8x ofzo volgehouden

Ik zit ondertussen ook ergens in de 13-14 liter qua verbruik.
                              Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                Ik heb het welgeteld 8x ofzo volgehouden

Ik zit ondertussen ook ergens in de 13-14 liter qua verbruik.
                                Ik heb deze week alleen al 3 keer aan de pomp gestaan ....

Comment

• Ford Fiesta 1.4 TDCI 2007 van mijn vriendin: 6 liter op 100 km, volgens constructeur 4.5 liter. Onmogelijk dit verbruik te halen

Mijn BMW E30 318i 1990: 9.5 liter op 100 km

Comment

• IR, met wat rij jij ook alweer, een Dodge Challenger??
                                    en wat opschrijven betreft, ik heb daar een klein notitieboekje voor in m'n wagen liggen, waar ik m'n tankbeurt op noteer, en dan thuis de gegevens intikken nadien, is een kleintje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      IR, met wat rij jij ook alweer, een Dodge Challenger??
                                      en wat opschrijven betreft, ik heb daar een klein notitieboekje voor in m'n wagen liggen, waar ik m'n tankbeurt op noteer, en dan thuis de gegevens intikken nadien, is een kleintje.
                                      LOL@Dodge.

Ik heb een iPhone, als het daar op niet kan hoeft het voor mij niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Fak

Is natuurlijk met een allesbehalve zuinige rijstijl. Anders komt dat ding helemaal niet vooruit.

Als ik een beetje zuinig rijd zit ik zonder problemen onder die 4,5 l/100km.

Comment

• Ik ben nu ook al een paar weken bezig met Spritmonitor.
                                          Ik weet niet hoe sommigen het volhouden, dat is om depri van te worden met momenten

Comment

Working...
                                          X