Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• 6.6l met m'n e46 320d

Ben zeer tevreden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        LOL@Dodge.

Ik heb een iPhone, als het daar op niet kan hoeft het voor mij niet
        print gewoon een ticketje uit en schrijf daar je dagteller op.
        en als je eens tijd en goesting hebt breng je die gegevens in
        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
          print gewoon een ticketje uit en schrijf daar je dagteller op.
          en als je eens tijd en goesting hebt breng je die gegevens in
          eh ...
          nee?

Comment

• Vandaag nog eens een ecorun gedaan
            Gewoon overal heel rustig gereden, niet te veel toeren laten maken en me aan de maximum snelheid gehouden.
            Het resultaat:

Toch erg netjes voor zo'n grote zware sloep

Ervaringen mbt deze rijstijl:
            - enorm saai en stil in de auto
            - geen ergernissen mbt tragere weggebruikers
            - meer tijd om te sms'en
            - niet beduidend later op het werk aangekomen

Dat ga ik wel geen hele tank volhouden, met zo'n rijstijl duurt me dat meer dan 1000 km
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ben ook met 'n ecorun bezig. Zonder te overdrijven. Gewoon overal de wettelijk toegelaten snelheid, goed doortrekken in lage toeren en zo snel mogelijk constante snelheden rijden. Zit momenteel op 5,1 liter / 100 km. Heb zo'n 680 km gedaan en ben iets over 2/3e van m'n tank.

Comment

• SMS'en als chauffeur in rijdende wagen = NOT DONE

Gisteren nog moeten uitwijken voor een bitch die aan het bellen was en vergeten was waar haar wagen reed.. kwam dus gewoon over de witte streep naar mij toe. Ik denk niet dat ze mij gezien heeft.

Comment

• X6 35D gemiddeld 10,5L na 20.000km... is al eigenlijk een deel gezakt sinds het begin...benieuwd of het nog gaat zakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Ben ook met 'n ecorun bezig. Zonder te overdrijven. Gewoon overal de wettelijk toegelaten snelheid, goed doortrekken in lage toeren en zo snel mogelijk constante snelheden rijden. Zit momenteel op 5,1 liter / 100 km. Heb zo'n 680 km gedaan en ben iets over 2/3e van m'n tank.
                    Heb het gezien deze morgen, ik moest eerst je nummerplaat goed bekijken voor ik doorhad dat die slak voor mij de AW-zolderkampioen was
                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                      Effe hier ook eens plaatsen:

Dik 5 jaar oude motor.
                      Jaman, daar geraak ik zelfs ni dichtbij!

Met de mijne eens een ecorun gedaan, de hele tank leegrijden dus

Gemiddeld 6,3 Liter/Km. heb wel met mijn tank 1070KM gedaan

Comment

• Vandaag met de E terug gekomen van het zuiden van Frankrijk. Allesbehalve eco-run (altijd 140 op de CC, peages altijd a fond, idem bij hernemen, ...) met 4 personen incl barstensvolle koffer aan bagage, totaalgewicht wss + 2 ton .
                        Dit is het resultaat:

Zuinig motortje, die 220CDI 163pk.

Comment

• Hier ook eens plaatsen se

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                            Heb het gezien deze morgen, ik moest eerst je nummerplaat goed bekijken voor ik doorhad dat die slak voor mij de AW-zolderkampioen was
                            Hé, ik reed 90 waar je maar 90 mag.

Lekker op m'n gemakje.

Ecorun zit erop trouwens. 48,73 liter getankt waarmee ik 947 km gereden heb. Boordcomputer gaf als gemiddelde 5,0 liter / 100 km aan, rekensommetje vertelt ons dat het in realiteit 5,15 liter / 100 km is.

'k Kan daar goed mee leven.

Comment

• Alfa: +- 10 liter, vlot gereden. Laatste tank was 7,5 --> meer autostrade
                              Astra: +- 9 liter, zeer kalm gereden

Comment

• Renault Clio RS: 11-12 l/100 km (vooral korte en erg hevige ritten)

Peugeot 307 HDI SW 90pk: 4 - 5 ( erg hard gereden :p )

Comment

• Toyota Auris 1.4 D4D: 6.1l

vorige zomer zat ik constant tussen 5.5 en 5.7, nu moet ik al moeite doen om terug onder de 6 liter te komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk Berichten
                                    Jaman, daar geraak ik zelfs ni dichtbij!

Met de mijne eens een ecorun gedaan, de hele tank leegrijden dus

Gemiddeld 6,3 Liter/Km. heb wel met mijn tank 1070KM gedaan
                                    Deze morgen had ik ook een verbruik van 4.9l per 100 km... Ik was er zelf van verschoten, want 't was constant binnendoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                      Hier ook eens plaatsen se

De powerbox bedriegt je, Izzy!

Comment

• E38 728i => 19l gemiddeld over een 750km. Veel autosnelweg ook, maar dat haalt het verbruik niet echt naar beneden.

Comment

• Astra 1.9cdti 120pk
                                          volgens opel : 5,9/100km
                                          bij mij : 7,8/100km over een afstand van +- 1600km

Comment

Working...
                                          X