Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
    Hier ook eens plaatsen se

Kan ik ook. De boordcomputer resetten en je gemiddelde nemen terwijl je aant uitbollen bent. Ik geraak er zelfs onder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
      Kan ik ook. De boordcomputer resetten en je gemiddelde nemen terwijl je aant uitbollen bent. Ik geraak er zelfs onder
      Dan heb ik een zero-emission vehicle.
      A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
        Dan heb ik een zero-emission vehicle.
        Straf he!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten

Idd. Best dat je de gereden afstand erbij zet Izzy.

Want als ik 20 km aan 60 per uur bol, is mijn gemiddelde ook 3 liter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
            Gisteren 15,6l gemiddeld. Nog steeds redelijk normaal gereden. Is dus iets van een 6,4euro per 100km, met een 200pk, automaat en airco altijd op Kan ik goed met leven.
            er moet volgens mij toch iets schelen, een 730/6 is nou geen zuinigheidswonder, maar 15 is toch wel veel
            of zit je contenu in de stad

Comment

• vandaag m'n vader z'n toyota 1600 vvti, ong 6-6.5L/100km, valt best mee vinnek, wel met cruise control en airco aan (op de autosnelweg).

Comment

• 6,74 l /100km BMW 318TDS '99

gemeten over 34689,85 km (redelijk nauwkeurig dus ) en een periode van 16 maand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  er moet volgens mij toch iets schelen, een 730/6 is nou geen zuinigheidswonder, maar 15 is toch wel veel
                  of zit je contenu in de stad
                  Is een 728i op lpi. 730/6 zou ik nooit nemen, wou een 730 V8 of 530 V8, maar de 728i is reeds met steptronic en aangezien de 730i V8 toch redelijk het karakter heeft van een 6 in lijn... Mij maar tevreden gesteld...

Denk niet dat de afstelling momenteel optimaal is hoor, zal die z'n volledig onderhoud wel eens geven en dan zal er wss wel wat afgaan. En doe voornamelijk stad, maar autosnelweg is meestal zone rijbewijs inleveren...

Vind het verbruik al bij al goed meevallen eigenlijk, automaat + 1800 a 1900kg + jonge gast.

Comment

• ok 15 liter gas is perfect te doen

das toch ook al een ouder type motor, en toch lpi (vialle ?), zou de 260 er ook mee kunnen draaien ?

Comment

ok 15 liter gas is perfect te doen

das toch ook al een ouder type motor, en toch lpi (vialle ?), zou de 260 er ook mee kunnen draaien ?
                      Is de M52B28 dus nog met enkele vanos (later dubbel). Lpi installatie moet ik eens nazien. Is met 80l tank (60l tanken) wat toch iets te weinig is eigenlijk. Een 400km rijbereik, dan nog geen 25euro tanken

Comment

• Bobo, ik hoop dat ik je lichtjes trots maak!

Op gas!

Comment

• morgen eens ecorunnen naar het werk. een kleine 15km en een lege baan. ik gok op 6,5l/100km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                            Bobo, ik hoop dat ik je lichtjes trots maak!

Op gas!
                            op gas werkt de bc niet 100%
                            neverdeless
                            mooi getal

Comment

• 16/17

Spitfire terug van motorrevisie.

(kleppen, krukas, heel de zooi zeg maar, alle pakkingen en leidingen en vloeistoffen)

16 tot 17 liter (ik rij dr dan nog vrij normaal in)

Krijg dr iets van, 1.500cc 4 cylinder

Strax vakantie en es kijken wat ik aan de carbs, ontsteking kan doen.

Cheers

B

Comment

neverdeless
                                mooi getal
                                Moet zeggen dat ik volgens de tank en het aantal km's precies nog iets lager ga uitkomen! Weet niet of mijn BC volledig nauwkeurig is ook, zit teller in van een V8... Mijn toerental klopt daardoor in ieder geval niet volledig. Maar m'n andere teller is stuk

Comment

• Wagen van de papa:

1. Ford Galaxy Ghia 1.8TDi 2009
                                  2. 6,4l volgens Ford
                                  3. 10l volgens boordcomputer

Comment

neverdeless
                                    mooi getal
                                    Laatste tank 13l gemiddeld terwijl BC zegt dat ik 15,2 had.

Laagste effectief verbruik tot nu toe is 11,6 op BC (dus zal rond de 10l liggen schat ik). Das dan resetten, vertrekken en rijden tot ik toe kom.

BC wordt wss volgende week aangepast. Zit nu dus met die van een V8, denk dat die daardoor iets anders telt. Analoge meter geeft 8 a 10l weer en dan komt er al snel 12l op de digitale...

Al bij al, 13l gemiddeld op gas vind ik echt te zot. Das 5,66euro per 100km (hangt natuurlijk af waar je tankt) met een 1800kg slee, automaat, airco op en ik hang toch niet echt de bompa uit. Hou mij wel ongeveer aan de snelheid. 90 waar 70 mag enzo

Comment

• das een ferme waarde 13 op gas

ik ook net getankt, slecht gescoord iets minder als 56 liter voor 575 km

en nu eens 98 erin, kurjeus of ik iets zie

Comment

• door omstandigheden de tank weer volledig leeg gereden

80-20 stad autostrade
                                        Last edited by ; 11/08/2009, 23:24.

Comment

• 12 liter

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                          X