Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren 15,6l gemiddeld. Nog steeds redelijk normaal gereden. Is dus iets van een 6,4euro per 100km, met een 200pk, automaat en airco altijd op Kan ik goed met leven.
er moet volgens mij toch iets schelen, een 730/6 is nou geen zuinigheidswonder, maar 15 is toch wel veel
of zit je contenu in de stad
er moet volgens mij toch iets schelen, een 730/6 is nou geen zuinigheidswonder, maar 15 is toch wel veel
of zit je contenu in de stad
Is een 728i op lpi. 730/6 zou ik nooit nemen, wou een 730 V8 of 530 V8, maar de 728i is reeds met steptronic en aangezien de 730i V8 toch redelijk het karakter heeft van een 6 in lijn... Mij maar tevreden gesteld...
Denk niet dat de afstelling momenteel optimaal is hoor, zal die z'n volledig onderhoud wel eens geven en dan zal er wss wel wat afgaan. En doe voornamelijk stad, maar autosnelweg is meestal zone rijbewijs inleveren...
Vind het verbruik al bij al goed meevallen eigenlijk, automaat + 1800 a 1900kg + jonge gast.
das toch ook al een ouder type motor, en toch lpi (vialle ?), zou de 260 er ook mee kunnen draaien ?
Is de M52B28 dus nog met enkele vanos (later dubbel). Lpi installatie moet ik eens nazien. Is met 80l tank (60l tanken) wat toch iets te weinig is eigenlijk. Een 400km rijbereik, dan nog geen 25euro tanken
op gas werkt de bc niet 100%
neverdeless
mooi getal
Moet zeggen dat ik volgens de tank en het aantal km's precies nog iets lager ga uitkomen! Weet niet of mijn BC volledig nauwkeurig is ook, zit teller in van een V8... Mijn toerental klopt daardoor in ieder geval niet volledig. Maar m'n andere teller is stuk
op gas werkt de bc niet 100%
neverdeless
mooi getal
Laatste tank 13l gemiddeld terwijl BC zegt dat ik 15,2 had.
Laagste effectief verbruik tot nu toe is 11,6 op BC (dus zal rond de 10l liggen schat ik). Das dan resetten, vertrekken en rijden tot ik toe kom.
BC wordt wss volgende week aangepast. Zit nu dus met die van een V8, denk dat die daardoor iets anders telt. Analoge meter geeft 8 a 10l weer en dan komt er al snel 12l op de digitale...
Al bij al, 13l gemiddeld op gas vind ik echt te zot. Das 5,66euro per 100km (hangt natuurlijk af waar je tankt) met een 1800kg slee, automaat, airco op en ik hang toch niet echt de bompa uit. Hou mij wel ongeveer aan de snelheid. 90 waar 70 mag enzo
Comment