Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Interessant... Ik tank normaal Shell V-Power, maar vorige week even Q8 98RON getankt... Literprijs was goedkoper, maar kwam er ook niet zo ver mee! Ik kwam aan eenzelfde rijstijl 50km tekort!
Interessant... Ik tank normaal Shell V-Power, maar vorige week even Q8 98RON getankt... Literprijs was goedkoper, maar kwam er ook niet zo ver mee! Ik kwam aan eenzelfde rijstijl 50km tekort!
Dat is me ook al opgevallen, er is wel degelijk een verschil in kwaliteit van de brandstoffen.
Vroeger deed ik met brandstof van total makkelijk 100 km meer dan met brandstof van een witte pomp (voertuig = Golf II 1.6 TD)
Database error.
The database has encountered a problem.
Toen ik mijn BMW 123d kocht stond de BC op 7.7l/ 100km, is nu gezakt naar 7.5l/100km. Zal nog wel iets zakken denk ik, want maak veel snelwegkms... Trek nu en dan wel eens door, maar over het algemeen probeer ik toch zuinig te rijden.
Renault Clio Grandtour, bijna nieuw. In ideale omstandigheden en als ik echt let op het zuinig rijden verbruik ik gemiddeld 4,3l/100km, als ik mij niets aantrek van zuinig rijden dan verbruik ik gemiddeld 4,8l/100km. Dat zijn wel extremen: normaal blijft het verbruik vrij stabiel op 4,8l/100km. Ik heb wel een redelijk rustige rijstijl... behalve als ik haast heb x) .
Comment