Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zie onderschrift

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Duitsland é

Comment

• Het liedje retteketet van de Antennes (ingezongen door D-me of dimitri van We like to party op JimTv)

649 km met 23.19 liter

Comment

• en das op brol van de maes

Comment

• De Citroën begint echt wel mooie cijfers te tonen! 8,2l Dat is volgens mij écht niet normaal. 't Ding is versleten

Comment

• tis ook allemaal hetzelfde

Comment

• na 6000km staat de BC van de 523i (e39) nog steeds op 9.6 l/100km
                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                    De Citroën begint echt wel mooie cijfers te tonen! 8,2l Dat is volgens mij écht niet normaal. 't Ding is versleten
                    Mijn uitspraak van deze morgen klopt niet meer, de MG zat de laatste tank aan 8 liter

Dat is echt wel geschift veel voor de Xsara, ik denk dat onze zelfs met een hele tank aan mijn rijstijl daar niet zou aan komen...

Comment

• Ach ja, bij mij zit er 'n verschil op van 15L/100km tussen zuinig cruisen en gewoon normaal rijden... Wel nog niet geprobeerd wat 't geeft als ik echt een ganse tank er door jaag in full pull
                      ----------------------------------------------------------------------------------
                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                      Pictures here: BMW 7 Series
                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                      It might need half a starsystem to turn around,
                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Dus zuinig cruisen = 15l en normaal rijden = 30l?

Ik had ooit gehoord van een Diablo rijder dat hij met constant full pull rijden voor demonstratie's en zo makkelijk aan de 40 liter raakte. Ik dacht dat hij aan't overdrijven was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          Dus zuinig cruisen = 15l en normaal rijden = 30l?

Ik had ooit gehoord van een Diablo rijder dat hij met constant full pull rijden voor demonstratie's en zo makkelijk aan de 40 liter raakte. Ik dacht dat hij aan't overdrijven was
                          Op reis naar Frankrijk eens 13.9 of zoiets gehaald, en gewoon beetje (heel vlot) binnendoor karren rond de 29L. Denk dat 40L ook wel haalbaar is, op circuit... Op de gewone weg is er niet genoeg plaats voor
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

Comment

• Geschift

Comment

• 5.36l / 100km met de laatste tank met Slopel GTS 1.9 CDTI.

ECORUN-POWER

Zou nog lager kunnen, we zullen wel zien in de toekomst.

Comment

• Gisteren onder de €5euro per 100km geraakt!

11.4l gemiddeld en getankt aan 0.365 Later nog gemiddelde gehaald van 10.3liter Maar met dat dat in DE was en de gas daar aan 0.66cent staat...

Al bij al, normaal gereden, gewoon vaste snelheid aanhouden.

Comment

• Forummers en snelle volvo's onderweg tegenkomen is niet bevorderlijk voor het verbruik, deze morgen 9.5

En op de terugrit was die flitskar ook niet een hulp, was meteen een vrijgeleide voor de rest van de rit naar huis... 8.8

Ahja, dat was met de E... diesel dus

Comment

• 10.7l /100km zegt de BC maar da kreng liegt, is zeker 12l

Comment

• Galaxy nu 7.7l/100km
                                      Komt van 8.9l/100km

Comment

• Vrachtwagen: 35l/100km

Auto: 7,1l (korte ritjes)

Comment

• Daarnet gaan tanken, gemiddeld verbruik over de laatste 2 bakken is 6,65l
                                          Gemiddelde vanaf aankoop is 7,1l.
                                          2018 BMW X1 18d

Comment

Working...
                                          X