Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ach ja, bij mij zit er 'n verschil op van 15L/100km tussen zuinig cruisen en gewoon normaal rijden... Wel nog niet geprobeerd wat 't geeft als ik echt een ganse tank er door jaag in full pull
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ik had ooit gehoord van een Diablo rijder dat hij met constant full pull rijden voor demonstratie's en zo makkelijk aan de 40 liter raakte. Ik dacht dat hij aan't overdrijven was
Ik had ooit gehoord van een Diablo rijder dat hij met constant full pull rijden voor demonstratie's en zo makkelijk aan de 40 liter raakte. Ik dacht dat hij aan't overdrijven was
Op reis naar Frankrijk eens 13.9 of zoiets gehaald, en gewoon beetje (heel vlot) binnendoor karren rond de 29L. Denk dat 40L ook wel haalbaar is, op circuit... Op de gewone weg is er niet genoeg plaats voor
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment