Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rond 6.5l gemiddeld hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
      Rond 6.5l gemiddeld hier
      Ik zou nochtans zeggen 6,9.

Comment

• Comment

• Remorkske getrokken en volledig geladen (ong 500kg in de koffer) teruggekeerd -> verbruik is naar 5,9l gesprongen. (was 5,6 - 5,7).

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ik zit nu gemiddeld aan een 9,92 liter met mijn 318is. Wel erg sportieve rijstijl ^^

Comment

• kleine 10 liter verbruikt de Mini.. best veel eigenlijk

Comment

• 1. BMW E46 320cd
                2. Volgens fabrikant 5,7l/100km
                3. Volgens boordcomputer 6,1l//100km

Wel veel snelwegkm's, probeer hem zo laag mogelijk te houden maar onder 6,0l zal me niet lukken.

Comment

• Gisteren naar, tijdens en van de meeting 7.3 verbruikt.
                  Nice!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Gisteren naar, tijdens en van de meeting 7.3 verbruikt.
                    Nice!
                    Zou je echt niet denken als je naar de brandstofmeter kijkt

Comment

• gisteren 140 op gps aan zo'n 10l lpg volgens BC, best veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Ik zou nochtans zeggen 6,9.

Die driftday telt niet! Die haalt heel mijn gemiddelde onderuit

Comment

• Gisteren nog eens gevuld, 9,97l/100km! Helemaal niet slecht, maar toch, altijd zoveel centen die weggaan aan naft..
                          Wel SuperPlus getankt aan 1,271 EUR/l in Aarschot aan de Luc Oil!!!
                          1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Gisterenavond over heel de rondrit enz enz een 11 liter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                              Gisteren nog eens gevuld, 9,97l/100km! Helemaal niet slecht, maar toch, altijd zoveel centen die weggaan aan naft..
                              Wel SuperPlus getankt aan 1,271 EUR/l in Aarschot aan de Luc Oil!!!
                              je krijgt er natuurlijk wel veel rijplezier voor terug veronderstel ik?

Comment

• Dit weekend ongeveer heel vlaanderen rondgereden (veel autostrade). Gestrand op 6,5l/100km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                  Gisterenavond over heel de rondrit enz enz een 11 liter
                                  Ik vind dat zeer acceptabel als je kijkt wat je in de plaats krijgt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk Berichten
                                    Momenteel staat ie op 6,6l/100 km en staan er bijna 600 km op de teller. Maandagavond is ie volgetankt en momenteel heeft ie alweer bijna 200 km (langere afstanden) gereden. Het is een leuk autootje maar ik vind hem toch wel traag . Vanavond ben ik er nog eens mee gaan toeren en je merkt wel dat ie wakker wordt vanaf 4.000 o/m. Af en toe al eens tot 5.000 o/m gegaan en dan kan je er nog wel wat plezier aan beleven. Ik kijk uit om het motortje tot tegen de rode zone te laten gaan .
                                    Heeft geen zin, vind ik. Ofwel is de onze tam (ik doe nochtans m'n best om 'm, de keren dat ik 'm meeheb, "goed los" te rijden ). Boven de 5.000 tpm heb je eigenlijk niks te zoeken, dan is 't vet al van de soep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      je krijgt er natuurlijk wel veel rijplezier voor terug veronderstel ik?
                                      dat zeker, ik denk daar ook wel steeds aan terug als ik aan de pomp sta.. zo van "tis het wel waard! ".
                                      1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                        Zou je echt niet denken als je naar de brandstofmeter kijkt
                                        Nee idd

Nuja, tank ongeveer halfleeg na 300km, cava nog
                                        Zuinige blokjes, die K-series.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                                          dat zeker, ik denk daar ook wel steeds aan terug als ik aan de pomp sta.. zo van "tis het wel waard! ".

oei, zich alle dagen van de week inhouden om af een toe plezier te beleven aan de pomp ?
                                          ik verkies alle dagen plezier te maken en maar af en toe slikken aan de pomp (bij mij is dat vlug vergeten, zelfs om de hoek !)
                                          toch raar dat zoveel mensen bezig zijn met zoveel mogelijk vermogen en uitrustingen, maar hun wagen eindelijk gebruiken als in een eco-run om op het verbruik te sparen

Comment

Working...
                                          X