Rond 6.5l gemiddeld hier
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote verbruikstopic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenRond 6.5l gemiddeld hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenGisteren naar, tijdens en van de meeting 7.3 verbruikt.
Nice!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk zou nochtans zeggen 6,9.
Die driftday telt niet! Die haalt heel mijn gemiddelde onderuit
Comment
-
Gisteren nog eens gevuld, 9,97l/100km! Helemaal niet slecht, maar toch, altijd zoveel centen die weggaan aan naft..
Wel SuperPlus getankt aan 1,271 EUR/l in Aarschot aan de Luc Oil!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk BerichtenGisteren nog eens gevuld, 9,97l/100km! Helemaal niet slecht, maar toch, altijd zoveel centen die weggaan aan naft..
Wel SuperPlus getankt aan 1,271 EUR/l in Aarschot aan de Luc Oil!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenGisterenavond over heel de rondrit enz enz een 11 liter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk BerichtenMomenteel staat ie op 6,6l/100 km en staan er bijna 600 km op de teller. Maandagavond is ie volgetankt en momenteel heeft ie alweer bijna 200 km (langere afstanden) gereden. Het is een leuk autootje maar ik vind hem toch wel traag. Vanavond ben ik er nog eens mee gaan toeren en je merkt wel dat ie wakker wordt vanaf 4.000 o/m. Af en toe al eens tot 5.000 o/m gegaan en dan kan je er nog wel wat plezier aan beleven. Ik kijk uit om het motortje tot tegen de rode zone te laten gaan
.
). Boven de 5.000 tpm heb je eigenlijk niks te zoeken, dan is 't vet al van de soep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenje krijgt er natuurlijk wel veel rijplezier voor terug veronderstel ik?".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenZou je echt niet denken als je naar de brandstofmeter kijkt
Nuja, tank ongeveer halfleeg na 300km, cava nog
Zuinige blokjes, die K-series.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichtendat zeker, ik denk daar ook wel steeds aan terug als ik aan de pomp sta.. zo van "tis het wel waard!".
oei, zich alle dagen van de week inhouden om af een toe plezier te beleven aan de pomp ?
ik verkies alle dagen plezier te maken en maar af en toe slikken aan de pomp (bij mij is dat vlug vergeten, zelfs om de hoek !)
toch raar dat zoveel mensen bezig zijn met zoveel mogelijk vermogen en uitrustingen, maar hun wagen eindelijk gebruiken als in een eco-run om op het verbruik te sparen
Comment
Comment