Ik ben aan een zuinige bak bezig denk ik! 430 km, en nog niet aan reserve. Kan wel eens een sub-8.5je worden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote verbruikstopic
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk ben aan een zuinige bak bezig denk ik! 430 km, en nog niet aan reserve. Kan wel eens een sub-8.5je worden.
Nuja foert, 'k ga het nooit weten denk ik wat mijn 'normaal' verbruik is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie porsche 4-cylinders hebben een mooi rendement je zou 'makkelijk'10 liter moeten doen
Nu doe ik meer centrum + expresswegen alsook kleine buitenbaantjes.
Wel abnormaal hoe chill alles lijkt tov van de vorige benzinestoof, 'k moet echt wel op mijn snelheid letten soms.
Comment
-
Vroeger zat ik met de ibiza 1.9tdi rond de 6.8 a 7 L/100km.
Sinds ik ga werken is dit gezakt naar 5.8 a 6 L/100km.
Ik doe nu gewoon wat meer file-verkeer. voor de rest is mijn rijgedrag amper gewijzigd.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk ben aan een zuinige bak bezig denk ik! 430 km, en nog niet aan reserve. Kan wel eens een sub-8.5je worden
En jij hebt een lampje voor reserve?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenHow zot
En jij hebt een lampje voor reserve?
MX-5 rijders worden verondersteld hun instrumenten regelmatig te bekijken tijdens het rijden, dus dat stoort niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenGewoon een rood gedeelte, waar 'ie opeens redelijk snel inzit
Comment
-
Na 3000 kilometer met de Passat zit ik aan 7.2, met mijn Jetta haalde ik 5,5. Dat verschil is toch te groot tussen een 1.9 en een 2.0, de 2.0 heeft dan nog een zesde versnelling die zou moeten helpen. Mogelijk zakt dit de komende weken nog wat als ik de wagen een beetje meer gewoon ben.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk BerichtenVroeger zat ik met de ibiza 1.9tdi rond de 6.8 a 7 L/100km.
Sinds ik ga werken is dit gezakt naar 5.8 a 6 L/100km.
Ik doe nu gewoon wat meer file-verkeer. voor de rest is mijn rijgedrag amper gewijzigd.Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
6.33 zegt ie nu op een volle tank, normaal al altijd 6.50
heb em deze keer wel tot op het randje volgedaan, zal dus wel daaraan liggen.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Volgende week rijd ik naar de ardennen. Kzal eens constant 100 km/u rijden, ik vraag me af hoeveel mijn verbruik dan zal zijn.
Ik hoop dat ik daarmee eens 6l per 100km haal. Volgens mij is dat haalbaar.
Ooit eens aan 140 km/u naar dardennen gereden (4000rpm met mijn bakske) en toen had ik een verbruik van 6.8 l dus ik denk dat het haalbaar is.
250km constant aan 3000 rpm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals iedereen al eens 10% minder zou scoren zijn we een eind op weg
En dan de infrastructuur aanpassen (zoals bvb verkeerslichten goed afstellen zodat je niet teveel zinloos voor een rood licht staat)...
Valt misschien meer mee te besparen als met al de eco-modelletjes samen?A Twist of the Wrist
Comment
Comment