Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• is er al een verbruik van de bomma gepost ?

Comment

• tot de laatste druppel

Comment

• behalve dat

Comment

• Ik verbruik met de Alfa 155 1.8 16v nu gemiddeld een liter of 10 (wel uitsluitend spitsuurverkeer, mijn gemiddelde snelheid ligt ergens tussen 15 en 20 km/u).
          Bij normaal gemengd gebruik zit ik rond de 8 liter (rustige rijstijl, maar af en toe eens checken of de paardjes nog allemaal onder de motorkap zitten).
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Focus 1.8TDDi
            5,4l volgens Ford
            5,8l volgens Shauni

Focus RS
            10,1l volgens Ford
            11l volgens Shauni

Sierra RS Cosworth
            9,7l volgens Ford
            13l volgens Shauni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              Wat een leuke bak Voorstellen
              Bedankt! Ben er zelf ook erg tevreden mee Goedkoop, betrouwbaar en rijdt erg prettig!

Zal van het weekend eens kijken om wat foto's te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
                Sierra RS Cosworth
                9,7l volgens Ford
                13l volgens Shauni
                Dat valt héél goed mee. M'n Sierra 1.8 verstookte destijds al 18 liter benzine...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                  M'n Sierra 1.8 verstookte destijds al 18 liter benzine...
                  die 1800-en waren idd slokkoppen, nog meer als hun amechtige v6 motoren

Comment

• Gisteren nog eens gaan tanken. (na vrij lange rit vorig weekend)

Kwam op een verbruik van 8,07 liter.

Valt dus goed mee zo'n MX-5.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• heeft er iemand een idee wat een ferrari 360modena zoal zuipt bij vlotte rijstijl? Ik heb misschien een leuk klusje uit te voeren...die wagen op en af naar monaco voeren om naar de keuring te gaan maar ik zal misschien wel zelf moeten tanken...en de peage betalen...dus toch even rekenen ...er zijn grenzen aan alles hé

Comment

• 16/17 litros pakt op de peages

Comment

• Met jouw rijstijl?
                          25-30l ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                            Met jouw rijstijl?
                            25-30l ?
                            Ik wou hetzelfde zeggen. 15 is hier een minimum
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• als mijn geheugen nog goed is bij een vlotte rijstijl 25l

bij vlammen 35l

en rustige rijstijl 17l

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                                PFFFF ... denk da je daarvoor al zot moet doorgaan ...
                                In feite niet echt, ik moet enorm veel in de Gent centrum rijden de laatsten tijd, en dat is telkens opnieuw weer optrekken, filerijden, etc etc
                                Als ik gewoon rijd (buiten het centrum, tamelijk vlot) verbuik ik 6,5 à 7l

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                  heeft er iemand een idee wat een ferrari 360modena zoal zuipt bij vlotte rijstijl? Ik heb misschien een leuk klusje uit te voeren...die wagen op en af naar monaco voeren om naar de keuring te gaan maar ik zal misschien wel zelf moeten tanken...en de peage betalen...dus toch even rekenen ...er zijn grenzen aan alles hé
                                  Vader van vriendin reed er 300km met een tank.
                                  Weet niet hoe groot die is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Weet niet hoe groot die is...
                                    De gemiddelde man is 1.81m.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                      als mijn geheugen nog goed is bij een vlotte rijstijl 25l

bij vlammen 35l

en rustige rijstijl 17l
                                      Zuinig, zo'n GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                        De gemiddelde man is 1.81m.
                                        Hij is redelijk gemiddeld denk ik.

Hoewel ik het over de benzinetank had, die blijkbaar 82 liter is.

Stel dat ie na 70 liter ging tanken, was dat dus welgeteld een verbruik van een 23-tal liter/100km...

Valt nog goed mee imho. De Bentley zuipt in ieder geval stukken meer...

Comment

• denk wel dat ik goedkoper ga af zijn met het vliegtuig dan ik ga er toch nog ens over moeten discuteren

Comment

Working...
                                          X