Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zei het gistere nog, tis hatelijk wanneer verkoper ni wete wa ze verkope 8-/

en't verschil in velg is aanzienlijk ze. Zeker bij die klein moteurkes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
      ge verbruikt meer liters wind? (sorry, kon het ni laten)
      Btw; het zijn bakstenen, maar die oto's zoude naar't schijnt toch wel een goeie CW-waarde hebben
      Waren het maar liters wind, dan zou ik heel blij zijn (en goedkoop gediend)

Hoe komma's misverstanden kunnen geven of verminderen
      Tis ni erg zu, kben meestal ook een van de eersten om met zo iets te lachen en te mislezen.

Hmmm mijn auto een CW-waarde? Dan toch ene hoge

Mijn verbruik is momenteel 11.47 l/100km, maar het gemiddelde sinds afstellen ligt eigenljik op 10.5l/100km. Voorheen zoop die tot 13l/100km

Comment

• wow! Wel een serieus verschil na het afstellen dan! Kga da is opzoeke die CW-waarde. Ik weet da het bij de 850 echt belachelijk laag was.
        Zie ni goe wa gij hebt, 740?

Comment

• mercedes 230 te
          die 10.5 is perfect, zat lang geleden met zo'n 123 230ce ook aan dat getal

volvo 850 cw 0.32

Comment

wow! Wel een serieus verschil na het afstellen dan! Kga da is opzoeke die CW-waarde. Ik weet da het bij de 850 echt belachelijk laag was.
            Zie ni goe wa gij hebt, 740?
            Nen oude mercedes nen W123 Maar ik denk dat die van CW elkaar nietveel ontlopen.
            De foto is een beetje een droom van ik (een station 123 met een V8 560 motor erin )

Goed je auto afstellen helpt superveel. Logisch ook eigenlijk

(bijmij : CO op 10%, nu zoals het hoort. Hoe mijn auto gekeurd is geen idee)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
              Nen oude mercedes nen W123 Maar ik denk dat die van CW elkaar nietveel ontlopen.
              De foto is een beetje een droom van ik (een station 123 met een V8 560 motor erin )

Goed je auto afstellen helpt superveel. Logisch ook eigenlijk

(bijmij : CO op 10%, nu zoals het hoort. Hoe mijn auto gekeurd is geen idee)
              van den uwe kan ik het ni direct vinden, ma de 7 serie had ongeveer 0.40 dus ja, verbruik is ni abnormaal

Comment

• w123 0.43

Comment

• hehe, zoals verwacht ni veel verschil ma 10l vind ik voor de leeftijd nog goe meevalle :-) Zijn genoeg recente auto's die slechte doen (zoals de mijne )

Comment

• Hoe lager die Cw hoe gestroomlijnder toch hé.
                    Cw =1 wat moet ik mij daar dan bij voorstellen? Letterlijk een baksteen?

Ik vind die 10.5l ook best schappelijk. Ik doe wel geen woon-werk verkeer voordat sommigen mij hier als sjeik gewoon ik bestempelen.

@bobo en B&V : merci om dat op te zoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                      Hoe lager die Cw hoe gestroomlijnder toch hé.
                      Cw =1 wat moet ik mij daar dan bij voorstellen? Letterlijk een baksteen?

Ik vind die 10.5l ook best schappelijk. Ik doe wel geen woon-werk verkeer voordat sommigen mij hier als sjeik gewoon ik bestempelen.

@bobo en B&V : merci om dat op te zoeken
                      klopt, hoe lager hoe beter. 1 = een huis, da bougeert ni

hehe, bwo, Sjiek is nog braaf vind ik

Comment

• cw 1.33 = valscherm
                        0.03 pinguin

http://de.wikipedia.org/wiki/Str%C3%...ndskoeffizient

eneuh 0.43 van 123 wist ik vanbuiten

Comment

• wow 1.33 = valscherm? dan is er nog redelijk wa beweging mogelijk. (kan mij herinneren toen ik was gaan parachutespringen da de grond toch nog vrij snel op mij af kwam )

Comment

• Gemiddeld verbruiken ik met de Citroën C3 (2010) met een 1.4 dieselmotor gemiddeld 4 l/100km. Als je je best doet kan je er gerust nog een halve liter ofzo afdoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nevs Bekijk Berichten
                              Gemiddeld verbruiken ik met de Citroën C3 (2010) met een 1.4 dieselmotor gemiddeld 4 l/100km. Als je je best doet kan je er gerust nog een halve liter ofzo afdoen
                              wow, best weinig, gaat dat vlot mee met het verkeer?

Comment

• Laatste dagen cruise ik altijd en peer ik nooit meer door. Golf verbruikt nu 4,4-4,7 op BC tegenover 5,4-6,1 op andere gehaaste momenten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nevs Bekijk Berichten
                                  Als je je best doet kan je er gerust nog een halve liter ofzo afdoen
                                  als je al met een c3 aan 4 liter zit is prachtig, daar een halve liter afpietsen is ondoenbaar

Comment

• Firmawagen, Renault Megane 1.5 diesel, eco2
                                    10-11l/100km

Natuurlijk is het ook perfect mogelijk om 5l/100km te halen
                                    '92 BMW 320i Coupe
                                    '92 BMW 750i Glanzschwarz
                                    '94 BMW 850i Diamantschwarz
                                    '04 Jaguar S-Type 3.0L Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      als je al met een c3 aan 4 liter zit is prachtig, daar een halve liter afpietsen is ondoenbaar
                                      Dat is idd een mooi verbruik.
                                      Met de C4 1.6 HDI zou ik op papier aan een kleine 4,5 moeten geraken.
                                      Tot nu toe kom ik aan 5 liter op de boordcomputer, in realiteit ietsje meer.

De C4 is de eerste auto waarmee ik niet op of onder het opgegeven verbruiksgemiddelde geraak (van de auto's waarmee ik dat heb getest)
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GoldenEye Bekijk Berichten
                                        Firmawagen, Renault Megane 1.5 diesel, eco2
                                        10-11l/100km

Natuurlijk is het ook perfect mogelijk om 5l/100km te halen
                                        10l? Da is echt belachelijk pf is da wa uw BC geeft nada ge die pas gereset hebt?

En dan verschieten da lease-rijders ne slechte naam krijgen

Knight-rider: hoe lang hebt ge de auto? Kan ook van het type motor-olie afhangen hoeveel de auto verbruikt

Comment

10l? Da is echt belachelijk pf is da wa uw BC geeft nada ge die pas gereset hebt?

En dan verschieten da lease-rijders ne slechte naam krijgen

Knight-rider: hoe lang hebt ge de auto? Kan ook van het type motor-olie afhangen hoeveel de auto verbruikt
                                          Misschien is hij vertegenwoordiger in bakstenen.

Doet mij denken aan een maat die altijd zijn gereedschapskist in zijn auto heeft staan en verwonderd is dat hij niet zuinig kan rijden

Comment

Working...
                                          X