Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote verbruikstopic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenZonee kan ik tegen volgende week wel een oplossing maken hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
Ik was begonnen met alles bij te houden in 'n Excel-spreadsheetje op m'n PDA. Was al enkele maanden ver, en apetrots ... *beng* toen ik 'm wat te lang heb laten liggen zonder te gebruiken *CLEAR* en alles weg.
Bij m'n volgende kar doe ik het opnieuw, maar sla dan de Excel op op 't geheugenkaartje.*note to self*
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenEen mini flash siteje eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenmet mijn supermicra vandaag een 10 liter op 120 km
dus een 8.3 liter*verschiet er zelf van*
*gaat in het vervolg minder gas geven*
Gebruik je die Micra als patrouillewagen misschien? Zo'n verbruik uit een klein dieselke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten8.3 met een 1.5dci?
dan moet je serieus lelijk gedaan hebben.
ik krijg de clio zo hoog niet qua verbruik.
( normaal met sportieve rijstijl (= zeer sportief ) iets van een 7 a 7.5 liter )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtencontinue 4500 toeren is niet zo zuinig precies, vanaf nu max 4000 toeren
( normaal met sportieve rijstijl (= zeer sportief ) iets van een 7 a 7.5 liter )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenmet mijn supermicra vandaag een 10 liter op 120 km
dus een 8.3 liter*verschiet er zelf van*
*gaat in het vervolg minder gas geven*
En dan zeggen ze dat die nieuwe diesels maar zuiniger en zuiniger worden.
Ik moet de Espace al serieus aftrappen om 8.3 te halen hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenik haal max. met mijne Micra 6l/100km,en dan moet ik al echt héél zot rijde)
buiten de autosnelweg doe ik geen snelheidsovertredingen
( maar ja dagelijks 76 km en meer dan 70 op E40/R0 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenik rij op de autosnelweg door( ik zeg geen kilometerstand want dat is illegaal he)
buiten de autosnelweg doe ik geen snelheidsovertredingen
( maar ja dagelijks 76 km en meer dan 70 op E40/R0 ),daarvoor pak ik de BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenik durf nie met menne Micra de snelweg op,daarvoor pak ik de BMW
( en ik heb genen BMW als 2de wagen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenmet alle respect, mijnen micra is dag en nacht verschil tegenover de uwe he
( en ik heb genen BMW als 2de wagen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtencontinue 4500 toeren is niet zo zuinig precies, vanaf nu max 4000 toeren
de clio heeft 4500 toeren in 5de tegen 165
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenlijkt me wat zot voor een diesel. zo'n toeren. wat doe je dan. 150 rijden in vierde ofzo.
de clio heeft 4500 toeren in 5de tegen 165
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenzoiets zeker ( da ding heeft wel maar 65pk he )
en als je me gelijk geeft ben je wel niet echt een voorbeeld als agent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtende mijne 68pk
en als je me gelijk geeft ben je wel niet echt een voorbeeld als agent.
Comment
-
Eindelijk eens de moeite gedaan om nog 2 andere tankbeurten in te geven. Verbruik een beetje gestegen wegens korte afstanden en veel achterruitverwarming
Comment
Comment