Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb mijn excel gegevens vanaf aankoop ingegeven, dus van augustus 2005.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
      Zonee kan ik tegen volgende week wel een oplossing maken hoor
      Oedatte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten

Ik heb mijn excel gegevens vanaf aankoop ingegeven, dus van augustus 2005.
        Skitt'rnd, Zjèf, skitt'rnd !!!

Ik was begonnen met alles bij te houden in 'n Excel-spreadsheetje op m'n PDA. Was al enkele maanden ver, en apetrots ... *beng* toen ik 'm wat te lang heb laten liggen zonder te gebruiken *CLEAR* en alles weg.

Bij m'n volgende kar doe ik het opnieuw, maar sla dan de Excel op op 't geheugenkaartje. *note to self*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Oedatte?
          Een mini flash siteje eh
          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
            Een mini flash siteje eh
            Ik heb nog wel wat webspace met ongelimiteerde databases en php ondersteuning. Je roept maar als het nodig is.

Comment

• met mijn supermicra vandaag een 10 liter op 120 km

dus een 8.3 liter *verschiet er zelf van*

*gaat in het vervolg minder gas geven*

Comment

• 8.3 met een 1.5dci?
                dan moet je serieus lelijk gedaan hebben.
                ik krijg de clio zo hoog niet qua verbruik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                  met mijn supermicra vandaag een 10 liter op 120 km

Gebruik je die Micra als patrouillewagen misschien? Zo'n verbruik uit een klein dieselke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                    8.3 met een 1.5dci?
                    dan moet je serieus lelijk gedaan hebben.
                    ik krijg de clio zo hoog niet qua verbruik.
                    continue 4500 toeren is niet zo zuinig precies, vanaf nu max 4000 toeren

( normaal met sportieve rijstijl (= zeer sportief ) iets van een 7 a 7.5 liter )

Comment

( normaal met sportieve rijstijl (= zeer sportief ) iets van een 7 a 7.5 liter )
                      ik haal max. met mijne Micra 6l/100km,en dan moet ik al echt héél zot rijde

Comment

met mijn supermicra vandaag een 10 liter op 120 km

8.3

En dan zeggen ze dat die nieuwe diesels maar zuiniger en zuiniger worden.

Ik moet de Espace al serieus aftrappen om 8.3 te halen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          ik haal max. met mijne Micra 6l/100km,en dan moet ik al echt héél zot rijde
                          ik rij op de autosnelweg door( ik zeg geen kilometerstand want dat is illegaal he )
                          buiten de autosnelweg doe ik geen snelheidsovertredingen

( maar ja dagelijks 76 km en meer dan 70 op E40/R0 )

Comment

ik rij op de autosnelweg door( ik zeg geen kilometerstand want dat is illegaal he )
                            buiten de autosnelweg doe ik geen snelheidsovertredingen

( maar ja dagelijks 76 km en meer dan 70 op E40/R0 )
                            ik durf nie met menne Micra de snelweg op ,daarvoor pak ik de BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              ik durf nie met menne Micra de snelweg op ,daarvoor pak ik de BMW
                              met alle respect, mijnen micra is dag en nacht verschil tegenover de uwe he
                              ( en ik heb genen BMW als 2de wagen )

Comment

met alle respect, mijnen micra is dag en nacht verschil tegenover de uwe he
                                ( en ik heb genen BMW als 2de wagen )
                                haha idd,mijne Micra komt bekan van de grond als ik 120km/u ga.Ooit koop ik men eigen wel een Micra als die van u,maar een benzine

Comment

lijkt me wat zot voor een diesel. zo'n toeren. wat doe je dan. 150 rijden in vierde ofzo.
                                  de clio heeft 4500 toeren in 5de tegen 165

Comment

lijkt me wat zot voor een diesel. zo'n toeren. wat doe je dan. 150 rijden in vierde ofzo.
                                    de clio heeft 4500 toeren in 5de tegen 165
                                    zoiets zeker ( da ding heeft wel maar 65pk he )

Comment

zoiets zeker ( da ding heeft wel maar 65pk he )
                                      de mijne 68pk

en als je me gelijk geeft ben je wel niet echt een voorbeeld als agent.

Comment

de mijne 68pk

en als je me gelijk geeft ben je wel niet echt een voorbeeld als agent.
                                        ik geef het toe, ik rij te snel op de autosnelweg ( maar dat is de enigste overtreding die ik doe )

Comment

• Eindelijk eens de moeite gedaan om nog 2 andere tankbeurten in te geven. Verbruik een beetje gestegen wegens korte afstanden en veel achterruitverwarming
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X