Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar ook met naar de maximumsnelheid toe rijden enzo, stoplicht sprintjes en co
Altijd vlot doortrekken geeft echt wel een goed resultaat bij deze wagen. Direct erna terug de CC opzetten. Stoplichtsprintjes... njah, 't is een 318d, je weet wel wat ik bedoel, zoals ook jouw E200CDI Veel eer is er niet te behalen.
volgens mij: rond de 7 liter, ik rijd 550 km met een tank (40 liter)
All round dan, zowel snelweg als stad. Hoedanook, echt een superzuinig ding. Veel zuiniger dan onze sportka toch al zeker, die zoop meer dan 10 liter per 100 km...
Rij er nu een maand mee naar en van mijn werk. Heb alle soorten wegen, van zone 30 tot snelweg. Ik rij niet gelijk een bompa, maar ik stamp ook nooit tot de vloer.
Jep, maar het kan zijn dat hij nog niet helemaal klopt. Mijn moeder reed er vóór mij altijd in en zij reed er altijd heel langzaam mee! Ik zal kijken of het over een tijdje meer veranderd is!
Ik vond het zelf ook best apart, want ik ben pasgeleden naar Knokke geweest en heb toen regelmatig het gas tot de bodem ingetrapt... Op de terugweg heb ik wel rustig aan gedaan, want m'n moeder zat ernaast
volgens mij: rond de 7 liter, ik rijd 550 km met een tank (40 liter)
All round dan, zowel snelweg als stad. Hoedanook, echt een superzuinig ding. Veel zuiniger dan onze sportka toch al zeker, die zoop meer dan 10 liter per 100 km...
Superzuinig ding is dat helemaal niet, ik doe hetzelfde met een 1400 cc op benzine, ook bij gemengd korte en langere ritten
Comment