Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ah die...

nee jong, niet die.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Ah die...

nee jong, niet die.

zegt dant voor de vliegskes weg te doen is

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          Vandaag 2x op en af naar de zee gereden via E34 met de Passat tdi 100.

280km gebold
          rijstijl: 99% tijd planché, veel stukken 180-205... gewoon zo veel mogelijk verbruiken
          Proficiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            Proficiat
            Rij jij 120 km/h met uw Porsche? Geen slecht bedoelde vraag trouwens.

Comment

'Ie zegt dat hij ook 'een zware voet heeft'.... dusja.

(ter informatie: ik rij niet altijd zoals ik in kallo rij hé... )
              Ik zal het nog eens nachecken, want het kan zijn dat ik me vergis. Maar het is zeker niet meer dan 10l/100km!

Comment

Proficiat
                wat is het probleem?

ik was gehaast, wist na 1x oprijden dat ze nergens stonden te flitsen, het was niet druk, en heb me voor de rest aan de verkeersregels gehouden.

Comment

• Tis niks hoor afantussss,

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurbo is gewoon jaloers, omdat hij geen 7 liter kan verbruiken met z'n PORSCHEUUUUH .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    wat is het probleem?

ik was gehaast, wist na 1x oprijden dat ze nergens stonden te flitsen, het was niet druk, en heb me voor de rest aan de verkeersregels gehouden.
                    Euh, geef toe dat je post toch een héééél andere indruk geeft : 99% planché, 180-200 km/u en dat richting kust tijdens de vakantie

Had je er meteen bijgeschreven dat het helemaal niet druk was, dan had je alvast mijn reactie niet uitgelokt

Maar gezien de forumregels moet ik het toch afkeuren

Comment

• Ik hoop als ik mijn Cooper D heb dat ik hier een laag verbruik kan komen posten ( normaal wel zeker )

Comment

Euh, geef toe dat je post toch een héééél andere indruk geeft : 99% planché, 180-200 km/u en dat richting kust tijdens de vakantie

Had je er meteen bijgeschreven dat het helemaal niet druk was, dan had je alvast mijn reactie niet uitgelokt

Maar gezien de forumregels moet ik het toch afkeuren

Dat ding heeft 100pk, duurt wel even eer je op illegale snelheid zit hoor
                        Twas rustig en vrije/overzichtelijke baan, anders rij ik nooit constant zo snel

Comment

• 5,5liter/100km met een peugeot 407
                          +/- 500km waren snelweg, de rest franse wegen

Comment

• Gisteren 5.38l gemiddeld gehaald, nog zuiniger moet haalbaar zijn als ik niet al te gek doe

Comment

• 5.44 met mijn Audi A4

Comment

• Heb over de laatste 100 kilometer 3,3 liter verbruikt.

Comment

Heb over de laatste 100 kilometer 3,3 liter verbruikt.

Gefietst en onderweg 3,3 liter water gedronken ofzo??

Comment

• Nope.

En ik kan nog minder, ben ik van overtuigd.

Comment

• Volgende doel is onder de 3 liter, hoewel dat wat overdreven is denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                                        1. Renault Megane classic 1.9D 1999
                                        2. 6.1 liter volgens Renault
                                        3. 6.352433 liter volgens Excel na 1 jaar en 21500 kilometer (amper snelweg, mss 1500 kilometer)
                                        Een jaar gaat rap voorbij. Nieuwe stand:
                                        1. Renault Megane classic 1.9D 1999
                                        2. 6.1 liter volgens Renault
                                        3. 6.1308175 liter volgens Excel na 2 jaar en 44600 kilometer

Comment

Heb over de laatste 100 kilometer 3,3 liter verbruikt.
                                          met welke auto?

Comment

Working...
                                          X