Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De Cherokee 4.0 !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      De Cherokee 4.0 !!
      4.0... das al meer dan 3.3 é makker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        4.0... das al meer dan 3.3 é makker...

Zeker van?

Comment

Zeker van?
          Weet het niet... ben niet zo goed in wiskunde

Comment

• Met de Astra haal ik een goede 500 KM met een volle tank van 50L.

Comment

• Wat verbruikt een 130i gemiddeld? 80% gewestwegen en 20% autostrade?

Comment

• Terug 7.0 liter over de volle 4800 km

En diegene die met me meegereden hebben weten dat ik dat ik niet met een ei onder t pedaal rijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                  Met de Astra haal ik een goede 500 KM met een volle tank van 50L.
                  Ofwel rij jij als een zot, ofwel is er iets mis

Comment

• Deze ochtend 9,4 liter gemiddeld verbruik, met de JTD, over 75km snelweg.

Comment

• Reis naar Italie (Toscane) in één ruk 1200km gereden met volle tank, gemiddeld verbuik 5.7 liter, met volvo S80 2.4D, wel gechipt naar 170 pk.

In normale werkomstandigheden verbruik van ongeveer 6,5 liter, heel tevreden hiermee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                        Reis naar Italie (Toscane) in één ruk 1200km gereden met volle tank, gemiddeld verbuik 5.7 liter, met volvo S80 2.4D, wel gechipt naar 170 pk.

In normale werkomstandigheden verbruik van ongeveer 6,5 liter, heel tevreden hiermee
                        Mooi resultaat, mijn pa zijn 2.4 benzinevariant van 140pk verbruikt 11 liter gemiddeld
                        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Deze ochtend 9,4 liter gemiddeld verbruik, met de JTD, over 75km snelweg.
                          Dat is niet weinig. Helemaal niet. Dat is zelfs veel. Behoorlijk veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                            Dat is niet weinig. Helemaal niet. Dat is zelfs veel. Behoorlijk veel.

Tis zowat het meeste.

Comment

Deze ochtend 9,4 liter gemiddeld verbruik, met de JTD, over 75km snelweg.
                              En met de handrem los?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                En met de handrem los?

Néén! Met de handrem OP is't 14,2.

Comment

• Hoe de fok doededa?
                                  Over zo'n afstand haal ik zoiets enkel als ik aan elk licht als een achterlijke vertrek (nuja, euh.. ), terug stop en weer vertrek...
                                  Op de autostrade zelfs niet aan constant 200

Comment

Hoe de fok doededa?
                                    Over zo'n afstand haal ik zoiets enkel als ik aan elk licht als een achterlijke vertrek (nuja, euh.. ), terug stop en weer vertrek...
                                    Op de autostrade zelfs niet aan constant 200

14,2 haal ik ook niet hoor als gemiddelde...

Als ik met die kar constant 200 plankgas rijd, staat de boordcomputer rond 10,5 à 11 liter momenteel verbruik.

Comment

• Ik HEB het over het gemiddelde verbruik van 9.4

Comment

• Met de BMW, retourtje Ring (+-700km), België braafkes 120, Autobahn 150-160 met enkele 200+ pieken : 8.09 liter/100km

Met de BMW, naftbakje leeg 60% stad, 30% spelen op boerenbaantjes en 10% cruisen : 13.76 liter/100km

Deze auto is, itt mijn Mazda, heel gevoelig aan de rechtervoet
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Ik HEB het over het gemiddelde verbruik van 9.4

Ik geloof nooit dat je met die 200CDI minder dan 10 liter zuipt als je tegen topsnelheid zit te knallen.
                                          Ik wil bijgevolg een foto als bewijs.

Comment

Working...
                                          X