Klopt, elk licht rood hebben, inhalende vrachtwagens of hollanders is wel een domper voor het verbruik...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote verbruikstopic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten6,14lKorte afstanden zuigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenM'n vorige tank, fok.
Je pakt ze precies wel hard aan in haar laatste dagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenErover
Je pakt ze precies wel hard aan in haar laatste dagen?
Plus 'k ben 'es gaan driften op een parking in de haven van Zeebrugge.(rechterachterband = helemaal op
miljaar 'k ga nog ne nieuwe mogen leggen voor ik ze inlever
).
En 't moest vooruit gaan, 't was druk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar schadelijker voor de lak en de velgen.(als er steentjes bij zitten) En makkelijker want minder snel/direct.
En ik weet zo geen terrein liggen.
En velgen... mja, eerst hebben
Maar tis wel vet als je kar tot het dak toe vol prut hangt en je achterste velgen gewoon zwart zijn
Ik zoek grote natte parking zonder obstakels. Moet zalig zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten(Isle of Man)(ik hou nogal van de natuur en het groen)
Comment
-
Ziezo, daarnet m'n bakske ook nog eens volgegooid en nadat ik't ingevuld heb in Spritmonitor.de bleek m'n gemiddeld verbruik voor de laatste tank terug onder de 6l/100 km te zijn gedaald. Om exact te zijn, 5,99l/100 km
.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik de afgelopen week wel elke dag langere trippen gereden heb met veel autosnelweg/autowegen en weinig tot geen stadsverkeer. Vanaf dinsdag is't terug vice versa, veel stadsverkeer met koude motor en weinig autosnelweg.
--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
Ik lees hier van verschillende mensen dat ze trager optrekken om een lager verbruik te krijgen. Dat heeft echter geen enkel nut!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk lees hier van verschillende mensen dat ze trager optrekken om een lager verbruik te krijgen. Dat heeft echter geen enkel nut!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhet zuinigste is plankgas optrekken tot uw kruissnelheid.
Comment
Comment