Oorspronkelijk geplaatst door Carioca
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote verbruikstopic
Collapse
X
-
Vandaag me door een weddenschap tussen een paar maten van mijn klas en mijn vriendin me laten overhalen om de begrenzer van de E eens te nuttigen
Volgens hun zou ik dat geen 5km volhouden en zou ik weer snel in mijn oude gewoontes hervallen... I'll show them
Overal de begrenzer op de maximale toegelaten snelheid gezet (50,70,90,120) en voor de rest wel redelijk normaal gereden.
Resultaat op de boordcomputer:
6.6l/100km
Onderweg hebben ze me dan wel uitgelachen en gekloot omdat ik niet harder kon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengulzig, zo'n corolla 1.4
ik zat aan 9 met een mercedes 2 liter in een kast van 1400 kilo
met de 2.2 6.6
50 liter voor 750 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengulzig, zo'n corolla 1.4
ik zat aan 9 met een mercedes 2 liter in een kast van 1400 kilo
met de 2.2 6.6
50 liter voor 750 km
Mijn vrouw krijgt hem onder de 7,5...maar das wel alleen in de auto + snelweg. Das pas goedkoop rijden dan!
Comment
-
Vandaag gaan taken omdat de naft morgen opgaat en op de laatste tank was mijn verbruik blijkbaar 7,2 liter
Zo een hoog verbruik heb ik nog nooit gehad met de Saxo!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenMijn vrouw krijgt hem onder de 7,5...maar das wel alleen in de auto + snelweg. Das pas goedkoop rijden dan!
ik feest in andere karren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk denk dat ik daarnet voor de laatste keer met Babs ben gaan tanken.
Comment
-
Dat is verdorie een feit. Maar ze was het ook waard. Wat een auto.'t Was m'n tweede BMW E46, en die reeks is een DIJK van een auto. Dikke pluim voor BMW.
'k Ga ze uiteraard missen, en hard zelfs. Maar het kan niet eeuwig blijven duren.Gelukkig heb ik enkel goeie herinneringen aan 'r ... en de slechte herinneringen waar ze in voorkomt heb ik aan mezelf te danken (vangrail Nordschleife b.v.).
Dit weekend is ze nog m'n trouwe compagnon, maandag gaat ze naar de plastisch chirurg, en wanneer ze daar weer buiten mag rijd ik ze linea recta naar m'n stealer alwaar ik (wat mij betreft) definitief de laatste keer haar pedaaltjes zal beroeren, haar magnifieke stuurtje zal betasten, m'n kont in 'r magnifieke zeteltjes zal laten verwennen.
Ik ga een traan laten, zoveel is zeker.Call me nuts, but that's me.
Comment
-
Erg jammer... een forumicoon! 't Was een eer er eens in meegereden te hebben
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ga een traan laten, zoveel is zeker.Call me nuts, but that's me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ga een traan laten, zoveel is zeker.Call me nuts, but that's me.
Mama heeft dat ook gedaan met de Astra, zo zie je toch hoe fijn een auto kan rijden...(nu niet dat een astra te vergelijken valt met een 3-reeks he
)
Comment
Comment