Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carioca Bekijk Berichten
    536km aan 117km/h. Amaai daar moet je geduld voor hebben
    Of gewoon nen rustige mens zijn. Ikzelf heb daar ook totaal geen probleem mee.
    BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Gisteren Van Antwerpen naar Gent en terug. Met een gemiddelde van 7,1l/100km.
      Best een zuinig ritje toch.

Comment

• Vandaag me door een weddenschap tussen een paar maten van mijn klas en mijn vriendin me laten overhalen om de begrenzer van de E eens te nuttigen
        Volgens hun zou ik dat geen 5km volhouden en zou ik weer snel in mijn oude gewoontes hervallen... I'll show them
        Overal de begrenzer op de maximale toegelaten snelheid gezet (50,70,90,120) en voor de rest wel redelijk normaal gereden.

Resultaat op de boordcomputer:
        6.6l/100km

Onderweg hebben ze me dan wel uitgelachen en gekloot omdat ik niet harder kon

Comment

• Dit weekend: Middelkerke - Hasselt

gemiddelde snelheid 130km/U
          208km: verbruik ongeveer 17 liter gas.

Das dus 8,5liter/100km of 4,7 euro

Comment

• gulzig, zo'n corolla 1.4
            ik zat aan 9 met een mercedes 2 liter in een kast van 1400 kilo

met de 2.2 6.6

50 liter voor 750 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              gulzig, zo'n corolla 1.4

met de 2.2 6.6

50 liter voor 750 km
              Gulzig misschien (alhoewel), maar vooral geen geld...

Comment

• Tussen de 5L en 5.5L /100 km met mijn punto. Gemengd verkeer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  gulzig, zo'n corolla 1.4

met de 2.2 6.6

50 liter voor 750 km
                  Ik vind dat vrij goed meevallen, wetende dat er 5 volwassen mannen & een volle koffer worden voorgetrokken door een 1400cc'tje...

Mijn vrouw krijgt hem onder de 7,5...maar das wel alleen in de auto + snelweg. Das pas goedkoop rijden dan!

Comment

• Vandaag gaan taken omdat de naft morgen opgaat en op de laatste tank was mijn verbruik blijkbaar 7,2 liter
                    Zo een hoog verbruik heb ik nog nooit gehad met de Saxo!
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                      Mijn vrouw krijgt hem onder de 7,5...maar das wel alleen in de auto + snelweg. Das pas goedkoop rijden dan!
                      ik rij ook meestal alleen,
                      ik feest in andere karren

Comment

• Ik denk dat ik daarnet voor de laatste keer met Babs ben gaan tanken.

Comment

• Het ga je goed, Babs!

Comment

• leve de toekomst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Ik denk dat ik daarnet voor de laatste keer met Babs ben gaan tanken.
                              Ik mis ze nu al

Comment

• Ze heeft genoeg geld uit u zakken geklopt!

Comment

• Dat is verdorie een feit. Maar ze was het ook waard. Wat een auto. 't Was m'n tweede BMW E46, en die reeks is een DIJK van een auto. Dikke pluim voor BMW.

'k Ga ze uiteraard missen, en hard zelfs. Maar het kan niet eeuwig blijven duren. Gelukkig heb ik enkel goeie herinneringen aan 'r ... en de slechte herinneringen waar ze in voorkomt heb ik aan mezelf te danken (vangrail Nordschleife b.v.).

Dit weekend is ze nog m'n trouwe compagnon, maandag gaat ze naar de plastisch chirurg, en wanneer ze daar weer buiten mag rijd ik ze linea recta naar m'n stealer alwaar ik (wat mij betreft) definitief de laatste keer haar pedaaltjes zal beroeren, haar magnifieke stuurtje zal betasten, m'n kont in 'r magnifieke zeteltjes zal laten verwennen.

Ik ga een traan laten, zoveel is zeker. Call me nuts, but that's me.

Comment

• zelfs die slechte zijn niet slecht

Comment

• Erg jammer... een forumicoon! 't Was een eer er eens in meegereden te hebben

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Fotooooooo
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Hoe lief! Mama heeft dat ook gedaan met de Astra, zo zie je toch hoe fijn een auto kan rijden...(nu niet dat een astra te vergelijken valt met een 3-reeks he )

Comment

• driver-w, jouw mama

Comment

Working...
                                          X