Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote verbruikstopic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenHoe lief!Mama heeft dat ook gedaan met de Astra, zo zie je toch hoe fijn een auto kan rijden...(nu niet dat een astra te vergelijken valt met een 3-reeks he
)
Comment
-
Zelfs ik heb herinneringen aan Babs!
Offroaden
Tripje in the middle of nowhere ergens in een land dat eigenlijk onder water had moeten staan
Ik die geniepig en snel even aan het stuur voelde omdat het er té aantrekkelijk uitzag
Ik hoop voor jou dat je haar in haar 2de leven niet tegenkomt wanneer ze er totaal vermarginaliseerd eruit ziet, ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten9.8 momenteel.
zakken diesel zakken.
men coupé had 10.5l nodig met sportieve rijstijl.
de mondeo pak ik nog kalm aan voor het moment. al zullen de korte afstanden, vrieskou en de daarbijhorende airco en ontdooiingen allerhande wel een rol spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenWat is nu eigenlijk de ideale inrijperiode.
Soms hoor je
de eerste 5000km niet boven de 3000toeren
dan weer
niets van aantrekken, als hij warm staat eens goed doorgassen zodat de cylinder mooi gelijk blijft.
Af en toe eens full throttle maar je toeren niet té hoog houden.
Voor 2000 km ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDit weekend is ze nog m'n trouwe compagnon, maandag gaat ze naar de plastisch chirurg, en wanneer ze daar weer buiten mag rijd ik ze linea recta naar m'n stealer alwaar ik (wat mij betreft) definitief de laatste keer haar pedaaltjes zal beroeren, haar magnifieke stuurtje zal betasten, m'n kont in 'r magnifieke zeteltjes zal laten verwennen.
Ik ga een traan laten, zoveel is zeker.Call me nuts, but that's me.
Het pakte mij zelf, want tenslotte is het uw auto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenLaatste trip met de MINI een 6l( 700 km )
Ik ben dan maar direct goed begonnen en vandaag gem. 4.9l ( BC )
Nog eens een eco-run doen ( nu is de auto toch losgereden met bijna 5k km )
Maar met dit weer werkt dat systeem amper zeker?
Op een zuinigheidsrit van 50 km kwam ik toe met 4,5L/100 km gemiddeld; een lange, gemengde rit met een bij wijlen zeer vlotte rijstijl kwam op 5,3. Alles uit de kast op vertrouwde wegeltjes leverde een gemiddelde 6,5L/100km op.Last edited by Lotuzzz; 15/12/2007, 16:32.
Comment
-
Met de mazda 6 2.0 deze week over 1000km gemiddeld 5,9l diesel verbruikt. Iedere dag over en weer naar Antwerpen. Gewoon cruisecontrol op 125 en 's morgens vanaf kruibeke tot de kennedytunnel in de file, en 's nachts soms efkes iets sportievere rijstijl. Ik ben content.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtendat lijkt me meer dan voldoende
Mijn hoogste tot nu is 24 liter, maar dan hebben we redelijk zot gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenLaatste trip met de MINI een 6l( 700 km )
Ik ben dan maar direct goed begonnen en vandaag gem. 4.9l ( BC )
Nog eens een eco-run doen ( nu is de auto toch losgereden met bijna 5k km )
Van zo'n verbruikscijfers kan ik alleen maar dromen
Ik ga al blij zijn als ik onder de 10 liter zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik veel snelweg doe zit ik rond de 11 liter.
vergeleken met een a6 2.0 tdi op autostrade
Comment
Comment