Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote verbruikstopic
Collapse
X
-
BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenspijtig
moest er meer ingaan kon je verder rijden
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWat een oeverloos gelul
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtendacht toch dat die kar zes vitessen had. Toch, nemo?BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten4de versnelling is op deze snelheid zo'n 2.500 tpm volgens de foto. Als je hem nu voor dezelfde snelheid in 5de duwt, kan de motor het nog goed genoeg trekken of wordt ie "nukkig", schokkerig,...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenjep idd 6,je had er toch al meegereden é of was jij dat niet in Kallo?
Ja inderdaad.
Dat soort dingen vergeet ik dus. vooral ook omdat ik zesde niet heb gebruikt toen hé
Maar damn, wat een zalige drivers car, Nemo.
rijplezier².
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmatteus
die standverwarming zou die veel van je batterij vragen ?
Awel.
ik weet het eigenlijk niet zo goed. Weet al eens niet op welke wijze zo'n ding precies werkt, om de brandstof op te stoken.
Maar ik weet wel dat wij een 'Batterie mit grossener kapazität' hebben in de 210.
Optie normaal, maar wie weet zat dat in het standheizung-pakket.
Ik ken geen optielijsten uit het hoofd.
Denk eigenlijk dat dat stroomverbruik nogal zal meevallen hoor. als je dat hoort werken... Dat pompke is twee keer niks... de rest... kweenie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenUiteraard. 7de versnelling zou nogal uniek zijn.
is wel een bmw hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenblijft evengoed trekken,reageert direct als je em op zen staart stamptOorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVolgende keer ergens waar je wel in 6de kan é
maar het idd een zalige driverscar,elke keer dat ik ermee rij geniet ik ervan
ja da is, pit onderin en koppel is wat me leuk verrastte aan die motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAwel.
ik weet het eigenlijk niet zo goed. Weet al eens niet op welke wijze zo'n ding precies werkt, om de
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet heeft een gloeibougie, dat weet ik...en ik veronderstel dat de dieseltoevoer gewoon gravimetrisch is zeker ?
jaja dat waarschijnlijk wel.
maar ge hebt een pompke voor't koelwater rond te duwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten40l
Even checken of dit met een Clubman ook zo is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten't Is identiek aan de Clubman, maar de S heeft 10 liter meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIn tegenstelling wat iedereen denkt, zijn auto's niet echt zuiniger geworden hoor. Zoals je ziet, in vele gevallen zelfs integendeel...
Gewicht = bagger
Gelukkig dat Mazda nu auto's maakt dat lichter zijn dan het vorige model
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIn tegenstelling wat iedereen denkt, zijn auto's niet echt zuiniger geworden hoor. Zoals je ziet, in vele gevallen zelfs integendeel...
Gewicht = bagger
Comment
Comment