Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Haha, neenee, das gewoon een fout van den boordcomputer. Was garage net uitgereden en vriendin da blijkbaar wat te vertellen had maar toch ni mee ging rijden. En van te blijven luisteren is da verbruik de hoogte ingegaan. Ge ziet, nooit luisteren! Dus heb gewoon 0,6 a 0,8l verbruik per uur, maar omda ik stil sta ging da gemiddeld schoon de hoogte in. Was met een dieselke
In theorie deelt ge door nul (X-liter op 0 kilometer, 0 meter, 0 centimeter), dus de waarde is + oneindig ... Een correcte meter zal u niks van waarde zeggen als de waarde die hij maar kan noteren, zelfs niet dichtbij is.
Bij mij geeft ie de eerste 500 meter niks van waarde, met het idee dat een gemiddelde altijd incorrect is als de noemer dicht bij 0 is, laat staan 0 zelf.
Bij mij geeft ie de eerste 500 meter niks van waarde, met het idee dat een gemiddelde altijd incorrect is als de noemer dicht bij 0 is, laat staan 0 zelf.
ik vertrek op 6.5, vast
vreemd met een wagen die door de constructeur met een verbruik van 7.2 wordt bedeeld
'k zal het eens in de gaten houden anders, want voor hetzelfde geld ben ik op dat moment met iets anders bezig zoals mijn gordel aandoen ofzo, waardoor het verbruik telkens al gestegen is wanneer ik kijk
Dus niet. Deze morgen begon 'ie op 7.7
't Was wel iets kouder als anders en gisteren had ik een gemiddeld verbruik van 7.9 denk ik.
Vandaag 7.0, dus dan zou dat morgen ook in die buurt moeten liggen volgens die redenering...
Wat bedoel je?
men bak is nog halfvol en staat momenteel op 8.7 liter. Komende van 9.5 voor men vorige tank valt dat al mee.
met de coupé ging ik elke maand 2keer tanken, de mondeo 1 keer per maand.
Wat bedoel je?
men bak is nog halfvol en staat momenteel op 8.7 liter. Komende van 9.5 voor men vorige tank valt dat al mee.
met de coupé ging ik elke maand 2keer tanken, de mondeo 1 keer per maand.
Hier ook een 2l diesel. En eergisteren echt eens op verbruik gelet en inspanningen doen in de file om zo zuinig mogelijk te rijden.
Traject: 10km gewestwegen - 60km autosnelweg (CC op 120-125) - 15km file
Gemiddeld verbruik: 5,4l/100km
Zonder al te zware inspanningen kom ik aan 6,1l/100km. Daartegenover staat wel dat er iedere week mee getankt wordt, ipv 1x in de maand.
Hier ook een 2l diesel. En eergisteren echt eens op verbruik gelet en inspanningen doen in de file om zo zuinig mogelijk te rijden.
Traject: 10km gewestwegen - 60km autosnelweg (CC op 120-125) - 15km file
Gemiddeld verbruik: 5,4l/100km
Zonder al te zware inspanningen kom ik aan 6,1l/100km. Daartegenover staat wel dat er iedere week mee getankt wordt, ipv 1x in de maand.
edit: volgens de BC welteverstaan.
ford mondeo ook?
ik doe natuurlijk maar 5km per dag. niet echt bevorderlijk om het verbruik te doen dalen.
Comment