Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat verbruik zit wel goed, zeker voor een 2.0 diesel
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Gisteren 13.4l gemiddeld met de 413 Toch zotjes hoe weinig dat spel verbruikt voor zijn omstandigheden. Vandaag had ik 16.8 gemiddeld. Continu autosnelweg...
Dat verbruik zit wel goed, zeker voor een 2.0 diesel
Ik ben een rustige chauffeur, respecteer de snelheidsregels overal, en anticipeer in het verkeer. Heb ook geen files naar mijn werk, is een provinciale baan waar slechts om de 5 km een rond punt of verkeerslicht staat.
Mijn hobby is ballonvaren. Soms zijn het dus grasvelden of weiden, maar het kunnen ook geploegde velden zijn en soms moeten we door redelijk zompige gedeeltes om in de weide te geraken.
Eenmaal opgeladen speelt de aanhangwagen voor anker
Er zijn weinig vluchten, waarbij de Pajero niet in kleine versnellingen gestaan heeft (soms ook preventief).
Mijn hobby is ballonvaren. Soms zijn het dus grasvelden of weiden, maar het kunnen ook geploegde velden zijn en soms moeten we door redelijk zompige gedeeltes om in de weide te geraken.
Eenmaal opgeladen speelt de aanhangwagen voor anker
Er zijn weinig vluchten, waarbij de Pajero niet in kleine versnellingen gestaan heeft (soms ook preventief).
Reeds meer dan 100 vluchten als volgcrew gedaan, en met een Defender (110/130 TD5) ik denk slecht 5-6 keer korte verhoudingen moeten inschakelen
Eenmaal ingeladen wordt het plots een anker idd, zeker bij de minste helling naar boven
Comment