Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote verbruikstopic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenLOL@Dodge.
Ik heb een iPhone, als het daar op niet kan hoeft het voor mij niet
en als je eens tijd en goesting hebt breng je die gegevens in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenprint gewoon een ticketje uit en schrijf daar je dagteller op.
en als je eens tijd en goesting hebt breng je die gegevens in
nee?
Comment
-
Vandaag nog eens een ecorun gedaan
Gewoon overal heel rustig gereden, niet te veel toeren laten maken en me aan de maximum snelheid gehouden.
Het resultaat:
Toch erg netjes voor zo'n grote zware sloep
Ervaringen mbt deze rijstijl:
- enorm saai en stil in de auto
- geen ergernissen mbt tragere weggebruikers
- meer tijd om te sms'en
- niet beduidend later op het werk aangekomen
Dat ga ik wel geen hele tank volhouden, met zo'n rijstijl duurt me dat meer dan 1000 kmBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ben ook met 'n ecorun bezig. Zonder te overdrijven. Gewoon overal de wettelijk toegelaten snelheid, goed doortrekken in lage toeren en zo snel mogelijk constante snelheden rijden. Zit momenteel op 5,1 liter / 100 km. Heb zo'n 680 km gedaan en ben iets over 2/3e van m'n tank.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBen ook met 'n ecorun bezig. Zonder te overdrijven. Gewoon overal de wettelijk toegelaten snelheid, goed doortrekken in lage toeren en zo snel mogelijk constante snelheden rijden. Zit momenteel op 5,1 liter / 100 km. Heb zo'n 680 km gedaan en ben iets over 2/3e van m'n tank.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenEffe hier ook eens plaatsen:
Dik 5 jaar oude motor.
Met de mijne eens een ecorun gedaan, de hele tank leegrijden dus
Gemiddeld 6,3 Liter/Km. heb wel met mijn tank 1070KM gedaan
Comment
-
Vandaag met de E terug gekomen van het zuiden van Frankrijk. Allesbehalve eco-run (altijd 140 op de CC, peages altijd a fond, idem bij hernemen, ...) met 4 personen incl barstensvolle koffer aan bagage, totaalgewicht wss + 2 ton.
Dit is het resultaat:
Zuinig motortje, die 220CDI 163pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenHeb het gezien deze morgen, ik moest eerst je nummerplaat goed bekijken voor ik doorhad dat die slak voor mij de AW-zolderkampioen was
Lekker op m'n gemakje.
Ecorun zit erop trouwens. 48,73 liter getankt waarmee ik 947 km gereden heb. Boordcomputer gaf als gemiddelde 5,0 liter / 100 km aan, rekensommetje vertelt ons dat het in realiteit 5,15 liter / 100 km is.
'k Kan daar goed mee leven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk BerichtenJaman, daar geraak ik zelfs ni dichtbij!
Met de mijne eens een ecorun gedaan, de hele tank leegrijden dus
Gemiddeld 6,3 Liter/Km. heb wel met mijn tank 1070KM gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenHier ook eens plaatsen se
Comment
Comment