Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Overlaatst ook es een ecorun gedaan normaal 6.7-7.0l/100km en nu 5.0l
Kwas het dan ook meer dan beu ze ma wel es leuk om te weten wat zijn uiterste minimum is.
gem. 6.5 liter met een V6 2.7tdi multitronic...niet slecht denk ik zo .......wel 90% autostrade
verleden week een ritje van 370 km autostrade gedaan, toen ik thuis kwam zat ik aan 5.7 liter....had wel rustig aan 110 km/h gereden....sommige dagen heb ik 7.8 liter...dan werd er al eens goed doorgetrokken.....wel standaard banden en velgenmaat...doet ook veel denk ik....
De laatste tank had ik een gemiddeld verbruik van 6.8l. Hopelijk blijft dit niet stijgen VAG zuinig, mijn gat, ja
Zal wel aan de rijstijl liggen zeker ofwel veel stadsverkeer.
Een paar jaar geleden was ik gedetacheerd bij een klant in Neder-Over-Heembeek. Toen lag mijn gemiddeld verbruik rond de 5,4L. (N16, A12 en een stukske Ring) Nu ik terug in Antwerpen werk, is mijn verbruik gestegen naar 5,9 tot 6,1L (via Waaslandtunnel naar Noorderlaan)
Zal wel aan de rijstijl liggen zeker ofwel veel stadsverkeer.
Een paar jaar geleden was ik gedetacheerd bij een klant in Neder-Over-Heembeek. Toen lag mijn gemiddeld verbruik rond de 5,4L. (N16, A12 en een stukske Ring) Nu ik terug in Antwerpen werk, is mijn verbruik gestegen naar 5,9 tot 6,1L (via Waaslandtunnel naar Noorderlaan)
gem. 6.5 liter met een V6 2.7tdi multitronic...niet slecht denk ik zo .......wel 90% autostrade
verleden week een ritje van 370 km autostrade gedaan, toen ik thuis kwam zat ik aan 5.7 liter....had wel rustig aan 110 km/h gereden....sommige dagen heb ik 7.8 liter...dan werd er al eens goed doorgetrokken.....wel standaard banden en velgenmaat...doet ook veel denk ik....
Ik zit aan hetzelfde, wel met Tiptronic / Berline uitvoering en maar 163 pk.
Rij zeer veel in Nederland en dan kom ik ook minder uit. Is normaal want op de meeste plaatsen kan en mag je toch maar 100.
Voor echt interessant verbruik: zie mijn bijdrage bij: chiptuning heb er foto's van bijgezet. (was dus met mijn vorige)
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Overlaatst ook es een ecorun gedaan normaal 6.7-7.0l/100km en nu 5.0l
Kwas het dan ook meer dan beu ze ma wel es leuk om te weten wat zijn uiterste minimum is.
BMW 320D Touring 2004
da lukt me de mijnen nie ze :p
zal mss ook wel aan mijn rechter voet liggen
heb nen 318D touring van 2004
en onder de 5,5 is nog nie gelukt :d
Comment