Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zou het kunnen dat na een chiptuningske de afwijking van de verbruiksmeter anders wordt?
Ik zit op m'n BC op 6,7l, maar na berekening zit ik werkelijk op 8 liter ongeveer, wat ook nog goed is, zeker voor de prestaties, maar 't verschil lijkt me redelijk groot.
Bij m'n vorige scheelde dat amper.
neen, ik was van plan om te stoken naar wat ik aan de staat moet betalen voor mijn "zogezegde vervuiling".
Al jaren onder de maat geleefd, nu effe goedmaken
249km gereden, 5.17L / 100km, 12.87L getankt voor E20,- en hij zat weer tot de rand toe vol.
verbruik van 1 op 19,3km ofzo?
dit was wel nog een groot gedeelte gereden met de los zittens luchtfilterhuis
200km snelweg aan 160-180
hele week woon-werk verkeer, zeer 'sportief'.
nog wat random stadrijden, normaal rijden.
en dan nog wat snelwegritten van telkens 40km aan 140.
vebruik is gezakt ondertussen, nu nog 6.13L/100km gem.
Ook wel paar keer stevige ritjes bij, dus moet wel naar een 6L te brengen zijn.
868 km gereden met 52.64L
maar... ik wil u nu ni ontmoedigen, maar ons ma doet met een dsg maar 6 liter, wel traag, kar komt ni boven de 1500 toeren, en praktisch alleen bebouwd kom
ik heb eens een een ecorun geprobeerd maar na een tijdje gaf ik er de brui aan wegens te saai . met 5liter diesel had ik 129.3 kilometer afgelegd (110km autostrade en 19km stad).
bmw 118d facelift: 7.5liter/100km gemiddeld
verbruik broer: 8.8 liter/100km
heb ooit eens van de kust naar brussel gereden met een gemiddelde van 4liter/100km.
maar... ik wil u nu ni ontmoedigen, maar ons ma doet met een dsg maar 6 liter, wel traag, kar komt ni boven de 1500 toeren, en praktisch alleen bebouwd kom
't moet me wel lukken hoor, ben ik vrij zeker.
BC heeft tot 700 km steeds blijven aanduiden dat meer dan 1000km kon halen als op dezelfde manier bleef doorrijden, maar dan met een maat eens naar oudenaarde gereden en na die 70km was er 150 km af
Daarnet dat spel weer 50km kunnen aftroggelen op 4km autostrade
655 km, 24.74 liter = 3.78
veel lager ga ik toch niet geraken, ken ondertussen overal perfect waar te beginnen uitrollen, bijna contenu +7°, klima is mss 5% van de tijd ingeschakeld deze tank
bandespanning gecheckt is ff geleden en mss dat het motortje nog wat beter inloopt...
Comment