Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
BC staat nu op 7.3l/100km, wel nog niet uitgerekend aan de pomp. Naar het schijnt liegt de BC!
van de meeste wagens scheelt het wel wat.
De A150 (200 van mijn ma geeft 10liter aan als ik ermee rijd.
Kvraag me af wat het echte verbruik dan is, hopelijk minder
Dat doet me er aan denken: heeft jouw 940 ooit een bodemplaat gehad onder de motor ? Ik kan me niet herinneren dat er bij mij ooit één onder gehangen heeft.
daar zat eentje onder, maar ik herinner me dat de clipsen wel teer waren. Ik was er eentje kwijt.
Ik heb jammer genoeg weinig foto's, ik zoek eens of ik eentje vind van de onderkant.
Zit een 100tal km ofzo afraggen in op de autoforum meet, verbruik stond toen op 10l
Voor de rest van de tank relatief rustig gereden, meestal een verbruik tussen de 7 en 8l op de BC.
bij uitrekenen aan de pomp:
- ritje francorchamps en terug, autostrade 160-200 gereden met de nodige acceleraties: 12.6 l
- maximum gehad 18.9l
- gemiddeld 15 à 17l afhankelijk of er autostrade bijgezeten heeft of niet en hoe de rit was, meestal redelijk vlotjes...
Die winterbanden zijn zalig! Gisteren dik 300 km gereden, waarvan 250 km autostrade tegen 140 km/h, en 50 km secundaire wegen/stad tegen een normaal tempo: 5.3 l/100 km (wel bc)
Die winterbanden zijn zalig! Gisteren dik 300 km gereden, waarvan 250 km autostrade tegen 140 km/h, en 50 km secundaire wegen/stad tegen een normaal tempo: 5.3 l/100 km (wel bc)
Idem hier!
Daarnet gaan tanken en m'n ogen vielen open toen ik Spritmonitor verder aanvulde. Een gemiddeld verbruik van 5,94l/100 km. De Audi toont eindelijk eens zijn kunnen . Moet er wel bij zeggen dat ik vaak zonder airco heb gereden, waarschijnlijk heeft dit nu ook wel zijn impact gehad.
Ik ben ook eens benieuwd, bij mij lijkt er ook een serieuze daling op komst met winterbanden.
had het eerder andersom verwacht.
gisteren trip van 150 km gedaan, vooral snelweg tegen 130 en 90 banen aan vlotte snelheid met vele verkeerslichten, en kwam pas aan 5.8 op BC
Daarnet gaan tanken en m'n ogen vielen open toen ik Spritmonitor verder aanvulde. Een gemiddeld verbruik van 5,94l/100 km. De Audi toont eindelijk eens zijn kunnen . Moet er wel bij zeggen dat ik vaak zonder airco heb gereden, waarschijnlijk heeft dit nu ook wel zijn impact gehad.
Ik doe iets beter!
Vorige week genk-zaventem-genk gedaan en 'k zag een verbruik van 4.9 l / 100 km
Comment