Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu doen de verhalen de ronde dat het wagenpark of een deel ervan niet meer goed onderhouden word.Nochthans zouden alle "warehouses" van de sultan voorzien zijn van airco.
Toch zou er al een gedeelte staan op te roesten.Nu ben ik op enkele foto´s gestoten die dit verhaal zouden bevestigen
Al zijn het geen nieuwe meer,velen op dit forum zouden ze nog maar al te graag in de garage hebben.Maar voor deze lijkt de strijd al verloren.
Binnen een jaar of tien mag je zo'n topic over mij openen
weet iemand hoeveel de waarde ongeveer is van dat wagenpark? , zo'n FerrariBreak brengt al wel wat op denk ik en 15+ XJ220 ook, die heeft het slim aangepakt, het grootste deel van zijn wagens is al in waarde verdubbelt
Rijk zijn is nog steeds geen synoniem voor smaak hebben
Die SL is cool, de wielen staan hem enkel niet. En de ombouw-Ferrari's waren weldegelijk ontworpen door een of andere Italiaanse grote naam meen ik mij te herinneren. Die 456 break vind ik magistraal. Elk zijn smaak zeker?
Die SL is cool, de wielen staan hem enkel niet. En de ombouw-Ferrari's waren weldegelijk ontworpen door een of andere Italiaanse grote naam meen ik mij te herinneren. Die 456 break vind ik magistraal. Elk zijn smaak zeker?
1 van die 456 Breaks heb ik in real gezien op Goodwood,die zien er gewoon uit alsof ze recht uit de fabriek komen.
Heft er iemand al het interieur van die roestbak herkend uit een v/d vorige posts?
An awesome collection of epic supercar pictures and galleries. Enjoy the beauty, aggression and outright strinking nature of the best cars on the planet.
HWA is de afdeling van Benz die de CLK DTM en CLK GTR op hun geweten hebben.
Ze bouwen ook de DTM wagens voor Benz, en ik dacht dat de Black Series ook bij HWA werden gemaakt.
Comment