Het is de moeite
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Sultan of Brunei's car collection.....
Collapse
X
-
Nog enkele leuke dingen.
Dit was ooit een "standaard XJ22O
Nu doen de verhalen de ronde dat het wagenpark of een deel ervan niet meer goed onderhouden word.Nochthans zouden alle "warehouses" van de sultan voorzien zijn van airco.
Toch zou er al een gedeelte staan op te roesten.Nu ben ik op enkele foto´s gestoten die dit verhaal zouden bevestigen
Al zijn het geen nieuwe meer,velen op dit forum zouden ze nog maar al te graag in de garage hebben.Maar voor deze lijkt de strijd al verloren.
Comment
-
Binnen een jaar of tien mag je zo'n topic over mij openen
weet iemand hoeveel de waarde ongeveer is van dat wagenpark? , zo'n FerrariBreak brengt al wel wat op denk ik en 15+ XJ220 ook, die heeft het slim aangepakt, het grootste deel van zijn wagens is al in waarde verdubbelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome Bekijk BerichtenWat gaat er gebeuren als ie overlijdt?
Ik denk dat zijn 11 kinderen heel luxieus zullen verderleven.
10.000 genodigden op een verjaardagsfeestje
Nabij het paleis zou er er een pretpark zijn dat gratis door de Burnezen bezocht word.
Nog een eigenaardigheid,de sultan is tegelijk ook eerste minister van Burnei,daar kunen Albert of Leterme nog iets van leren.
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/...tgenodigd.html
blijkbaar gaat het nog zo slecht niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichtendie aangepaste Ferrari's
die SL
Rijk zijn is nog steeds geen synoniem voor smaak hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
Deze spreekt voor zichzelf denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenDie SL is cool, de wielen staan hem enkel niet. En de ombouw-Ferrari's waren weldegelijk ontworpen door een of andere Italiaanse grote naam meen ik mij te herinneren. Die 456 break vind ik magistraal. Elk zijn smaak zeker?
1 van die 456 Breaks heb ik in real gezien op Goodwood,die zien er gewoon uit alsof ze recht uit de fabriek komen.
Heft er iemand al het interieur van die roestbak herkend uit een v/d vorige posts?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDas ombouw van HWA, niet Manufaktur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenZeker van? Volgens de geruchten had AMG indertijd een speciale ruimte waar een aantal mensen fulltime bezig waren met projectjes voor de sultan.
Er zijn er 2 gemaakt.
Deze is de andere.
Zilveren met rood leder interieur.
HWA logo staat bovenaan.
Onderste regel: "Especially made for Hans Werner Aufrecht"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEr zijn er 2 gemaakt.
Deze is de andere.
Zilveren met rood leder interieur.
HWA logo staat bovenaan.
Onderste regel: "Especially made for Hans Werner Aufrecht"
Mechatronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenEr was nog een ander bedrijf dat ook zo'n dinges maakt. Even zoeken.
Dus die "aparte afdeling voor de sultan zijn projectjes" kan wel kloppen als je ruim denkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDe A in HWA is dezelfde A als in AMG he.
Dus die "aparte afdeling voor de sultan zijn projectjes" kan wel kloppen als je ruim denkt.
Nog wat Mercedesjes van de sultan:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenHeft er iemand al het interieur van die roestbak herkend uit een v/d vorige posts?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenAaah... . 'k Ben niet zo'n kenner van Duitse merkendinges.
Nog wat Mercedesjes van de sultan:
http://www.supercars.net/gallery/129612/976/10.html
Ze bouwen ook de DTM wagens voor Benz, en ik dacht dat de Black Series ook bij HWA werden gemaakt.
Zijn gaan ook de "nieuwe SLR" maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDe Tomaso Pantera
Comment
Comment