Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Sultan of Brunei's car collection.....
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjenheeft er iemand een lijstje van het belgische hof?
kunnen we deze eens vergelijken met die van de sultan
Hoe lang deze wagens dienst doen weet ik niet, feit is dat sommige wel bewaard worden en anderen na verloop van tijd ingeruild worden voor nieuwe.
Recentelijk mocht het hof nog een BMW 7-reeks in ontvangst nemen die ten dienste van Prins Filip en gezin zal staan... Deze wagen is, zoals quasi alle wagens van het hof, uitgerust met een prioritaire installatie.
Sommige hebben een bepantsering, anderen dan weer niet
Spijtig dat er geen exacte lijst online te vinden is van het wagenpark...
En de nrplaten van het hof via via opvragen zal ook al niet lukken want ze verwisselen die platen daar zoals wij van sokken wisselen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20De verzameling van het Belgische hof bestaat voornamelijk uit Mercedes en BMW... Al zullen er ook nog andere merken tussenzitten...
Hoe lang deze wagens dienst doen weet ik niet, feit is dat sommige wel bewaard worden en anderen na verloop van tijd ingeruild worden voor nieuwe.
Recentelijk mocht het hof nog een BMW 7-reeks in ontvangst nemen die ten dienste van Prins Filip en gezin zal staan... Deze wagen is, zoals quasi alle wagens van het hof, uitgerust met een prioritaire installatie.
Sommige hebben een bepantsering, anderen dan weer niet
Spijtig dat er geen exacte lijst online te vinden is van het wagenpark...
En de nrplaten van het hof via via opvragen zal ook al niet lukken want ze verwisselen die platen daar zoals wij van sokken wisselen
rijdt onze Albert niet rond met nr 1?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofIk zou het anders aanpakken met die centen! Ok, er staan een paar knappe tussen... maar echte klassiekers (voor zover ik iets ken van klassiekers) ontbreken toch! Als ik het geld had zouden er heel wat Bugattis staan, zeker en vast een 300SLR, 2002 Turbo, Alpina B10 Biturbo, Lancia Delta intergrale, ... (ouder geraak ik niet...). En ik moet hem ook eens bellen dat hij een Ariel Atom moet kopen! Want wat is 40000 euro voor die man!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjenik dacht dat de koninklijke nrplaten gewoon een nummer zijn
rijdt onze Albert niet rond met nr 1?
En ik dacht dat die auto's ook normaal ingeschreven zijn met een normale plaat, maar dat ze A1 gewoon erop kunnen hangen als de Koning meerijdt.
Zo is het toch bij ministers ?
Comment
-
Ik denk dat de jaarproductie van Bentley 50% hoger ligt dankzij de sultan!
En WTF???
9 Mclaren F1's, waaronder 3 LM's en een GTR ????!!!!
laten we anders meer dan 10 miljoen euro uitgeven aan een paar autootjes (die Mclaren's samen zijn evenveel waard als een helft van die lijst)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007inderdaad, de hele venice-reeks bvb.
zijn dit de wagens die hij al gehad heeft, of die hij momenteel heeft? Anyway, belachelijk.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofHeb jij zoveel eurostukken?
Ik had eerder onnozele opmerkingen verwacht in de trant van: "heb jij maar zoveel geld?"
Het was maar bij wijze van spreken.
Comment
-
Eigenlijk ben ik daar nog niet half jaloers op. Wat ben je ermee?
Dan vind ik een uitgebreide maar redelijke collectie met enkele topauto's veel beter dan 75 keer een 5 reeks en dergelijke. Wanneer ga je daar mee rijden?
Nu dat hij zijn geld maar opdoet hé.
Hoeveel man zou hij in dienst hebben om elke week er voor te zorgen dat de auto's proper zijn?
Comment
Comment