Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sultan of Brunei's car collection.....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
    Ik zou het anders aanpakken met die centen! Ok, er staan een paar knappe tussen... maar echte klassiekers (voor zover ik iets ken van klassiekers) ontbreken toch! Als ik het geld had zouden er heel wat Bugattis staan, zeker en vast een 300SLR, 2002 Turbo, Alpina B10 Biturbo, Lancia Delta intergrale, ... (ouder geraak ik niet...). En ik moet hem ook eens bellen dat hij een Ariel Atom moet kopen! Want wat is 40000 euro voor die man!
    Ik zou een racecircuit aanleggen, een stuk of 30 wagens en de rest gewoon bijhouden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
      Ik zou een racecircuit aanleggen, een stuk of 30 wagens en de rest gewoon bijhouden.
      Idd, met 30 heb je wel al een kleine verzameling, en al 1 wagen voor elke dag van de maand! Meer dan genoeg!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
        heeft er iemand een lijstje van het belgische hof?
        kunnen we deze eens vergelijken met die van de sultan
        De verzameling van het Belgische hof bestaat voornamelijk uit Mercedes en BMW... Al zullen er ook nog andere merken tussenzitten...

Hoe lang deze wagens dienst doen weet ik niet, feit is dat sommige wel bewaard worden en anderen na verloop van tijd ingeruild worden voor nieuwe.

Recentelijk mocht het hof nog een BMW 7-reeks in ontvangst nemen die ten dienste van Prins Filip en gezin zal staan... Deze wagen is, zoals quasi alle wagens van het hof, uitgerust met een prioritaire installatie.

Sommige hebben een bepantsering, anderen dan weer niet

Spijtig dat er geen exacte lijst online te vinden is van het wagenpark...
        En de nrplaten van het hof via via opvragen zal ook al niet lukken want ze verwisselen die platen daar zoals wij van sokken wisselen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20
          De verzameling van het Belgische hof bestaat voornamelijk uit Mercedes en BMW... Al zullen er ook nog andere merken tussenzitten...

Hoe lang deze wagens dienst doen weet ik niet, feit is dat sommige wel bewaard worden en anderen na verloop van tijd ingeruild worden voor nieuwe.

Recentelijk mocht het hof nog een BMW 7-reeks in ontvangst nemen die ten dienste van Prins Filip en gezin zal staan... Deze wagen is, zoals quasi alle wagens van het hof, uitgerust met een prioritaire installatie.

Sommige hebben een bepantsering, anderen dan weer niet

Spijtig dat er geen exacte lijst online te vinden is van het wagenpark...
          En de nrplaten van het hof via via opvragen zal ook al niet lukken want ze verwisselen die platen daar zoals wij van sokken wisselen
          ik dacht dat de koninklijke nrplaten gewoon een nummer zijn

rijdt onze Albert niet rond met nr 1?

Comment

Hij mist precies nog een paar supercars en klassiekers.

En blijkbaar een grote fan van de Toyota Corolla
            The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46
              volgens die bron op ferrarichat zouden er 2 mechaniekers van AMG Fulltime aan de slag zijn bij hem
              das ook genne reklaam

Comment

Ik zou het anders aanpakken met die centen! Ok, er staan een paar knappe tussen... maar echte klassiekers (voor zover ik iets ken van klassiekers) ontbreken toch! Als ik het geld had zouden er heel wat Bugattis staan, zeker en vast een 300SLR, 2002 Turbo, Alpina B10 Biturbo, Lancia Delta intergrale, ... (ouder geraak ik niet...). En ik moet hem ook eens bellen dat hij een Ariel Atom moet kopen! Want wat is 40000 euro voor die man!
                Niet te koop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430
                  Ik geloof dat ze een Pullmann (voor de ouders) en een Landaulet (voor Filip & Mathilde) hadden. De Pullman kwam iig van Billen
                  Die Landaulet kwam 99% zeker uit Stuttgart.

En er is kans dat ik die wagens in september ga zien rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                    das ook genne reklaam
                    Hij had beter één 190 twee liter diesel gekocht.
                    A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
                      ik dacht dat de koninklijke nrplaten gewoon een nummer zijn

rijdt onze Albert niet rond met nr 1?
                      Hij heeft ook een normale plaat

En ik dacht dat die auto's ook normaal ingeschreven zijn met een normale plaat, maar dat ze A1 gewoon erop kunnen hangen als de Koning meerijdt.

Zo is het toch bij ministers ?

Comment

Die heeft bepaalde modellen 50x dubbel

Dan zou ik me gewoon elk model dat op de markt is / was kopen
                        1982 BMW E28 528i
                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

en de halve produktie van de 850i reeks

Die gast koopt een wagen gelijk wij een potje yoghurt

Comment

Ik denk dat de jaarproductie van Bentley 50% hoger ligt dankzij de sultan!

En WTF???

9 Mclaren F1's, waaronder 3 LM's en een GTR ????!!!!

laten we anders meer dan 10 miljoen euro uitgeven aan een paar autootjes (die Mclaren's samen zijn evenveel waard als een helft van die lijst)
                            Last edited by ; 17/08/2006, 01:58.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
                              En er ontbreken er nog...
                              inderdaad, de hele venice-reeks bvb.

zijn dit de wagens die hij al gehad heeft, of die hij momenteel heeft? Anyway, belachelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007
                                inderdaad, de hele venice-reeks bvb.

zijn dit de wagens die hij al gehad heeft, of die hij momenteel heeft? Anyway, belachelijk.
                                De wagens uit de Venice reeks staan op het Ferrari 456 chassis, en staan dus ook onder die naam in de lijst .

Comment

Indrukwekkend!
                                  Die verzamelt auto's zoals wij stukken van één euro.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                    Indrukwekkend!
                                    Die verzamelt auto's zoals wij stukken van één euro.
                                    Heb jij zoveel eurostukken?

Comment

Heb jij zoveel eurostukken?

Ik had eerder onnozele opmerkingen verwacht in de trant van: "heb jij maar zoveel geld?"
                                      Het was maar bij wijze van spreken.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                        Ik had eerder onnozele opmerkingen verwacht in de trant van: "heb jij maar zoveel geld?"
                                        Het was maar bij wijze van spreken.
                                        Dan was ik toch nog origineler als het gros op het forum hier !

Comment

• Eigenlijk ben ik daar nog niet half jaloers op. Wat ben je ermee?
                                          Dan vind ik een uitgebreide maar redelijke collectie met enkele topauto's veel beter dan 75 keer een 5 reeks en dergelijke. Wanneer ga je daar mee rijden?
                                          Nu dat hij zijn geld maar opdoet hé.

Hoeveel man zou hij in dienst hebben om elke week er voor te zorgen dat de auto's proper zijn?

Comment

Working...
                                          X