zou die mij gene voor mijne kerstmis willen schenken?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Sultan of Brunei's car collection.....
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjenik dacht dat de koninklijke nrplaten gewoon een nummer zijn
rijdt onze Albert niet rond met nr 1?
Dit zijn echter "gewone" nummerplaten die in principe ook in het register van het DIV dienen ingeschreven te worden...
Alleen zie ik die regelmatig toch eens van wagen wisselen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanHij heeft ook een normale plaat
En ik dacht dat die auto's ook normaal ingeschreven zijn met een normale plaat, maar dat ze A1 gewoon erop kunnen hangen als de Koning meerijdt.
Zo is het toch bij ministers ?
Een overzichtje:
1° de « Hof »-kentekenplaat aan de leden van de koninklijke familie en de hoogwaardigheidsbekleders van dit Hof;
vb: "1"
2° de « A »-kentekenplaat aan de voorzitter van de Kamer van Volksvertegenwoordigers, aan leden van de federale regering, aan ministers van Staat, aan vertegenwoordigers van de Hoge Magistratuur, aan Provinciegouverneurs, aan de hoogste gezagdragers van de erkende confessionele erediensten alsook aan die van de Centrale Raad der Niet-Confessionele Levensbeschouwelijke Gemeenschappen van België, aan Voorzitters van het Directiecomité van de federale overheidsdiensten en de federale programmatorische overheidsdiensten, aan de Directeurs van het algemeen beleid en aan de Directeurs van de beleidscel;
vb: A1
3° de « E »-kentekenplaten aan voorzitters, leden of diensten van de gemeenschaps-en gewestregeringen;
vb: E1
4° de « P »-kentekenplaten aan de voorzitter en leden van de Senaat, aan de leden van de Kamer van Volksvertegenwoordigers, aan de voorzitter en leden van het Vlaamse of Waalse Parlement, aan de voorzitter en leden van het Parlement van het Brusselse Hoofdstedelijk Gewest, aan de voorzitter van de Duitstalige Raad, aan de leden van het Duitstalige parlement en aan de Belgische leden van het Europees Parlement.
vb: P1
Comment
-
Hier enkele scherpere foto´s van wagens uit zijn verzameling.Het is momenteel niet erg duidelijk of alles nog in zijn bezit is .Mogelijks zijn er ook al bepaalde wagens verkocht.
Het zouden naar het schijnt wat slechtere tijden zijn voor de Sultan(voor wie niet).Vroeger had hij met bepaalde luxemerken contracten lopen om een bepaald bedrag aanwagens aan te kopen.Daardoor kwamen er soms een 10-tal Bentley´s,Mercedessen en zo toe.Meckaniekers van die merken waren dan ook constant in Burnei aanwezig.
De bestellingen zouden serieus geminderd zijn en het aantal mekaniekers ook. Toch zal hij nog steeds bestellingen doen waar wij van achterover zouden vallen.Hij mag mij nog steeds als zoon adopteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWat doe je met 5000 auto's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenNaar het schijnt de enige grijze F40 ter wereld,maar er staat ook nog een rode,een witte en een zwarte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome Bekijk BerichtenWat gaat er gebeuren als ie overlijdt?
Comment
Comment