Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sultan of Brunei's car collection.....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zou die mij gene voor mijne kerstmis willen schenken?

Comment

• Geen enkele Gillet, geen smaak heeft die man...

Voor de rest kan ik hem nu al niet uitstaan, met dat geld kan je een paar Afrikaanse landen voor een jaar eten geven ofzo, onmenselijk gewoon...

Comment

• Dat is geschift! Zoveel auto's rijden er hier nog in heel Aalter niet rond!

Comment

• Pff, maar 3 Alfa Romeo's en dan zijn het nog halve Fiat's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
            ik dacht dat de koninklijke nrplaten gewoon een nummer zijn

rijdt onze Albert niet rond met nr 1?
            Het hof rijdt inderdaad met numerieke nummerplaten beginnende met "1".

Dit zijn echter "gewone" nummerplaten die in principe ook in het register van het DIV dienen ingeschreven te worden...

Alleen zie ik die regelmatig toch eens van wagen wisselen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
              Hij heeft ook een normale plaat

En ik dacht dat die auto's ook normaal ingeschreven zijn met een normale plaat, maar dat ze A1 gewoon erop kunnen hangen als de Koning meerijdt.

Zo is het toch bij ministers ?
              De voertuigen van het hof hebben een nummerieke nummerplaat zonder letters.

Een overzichtje:

1° de « Hof »-kentekenplaat aan de leden van de koninklijke familie en de hoogwaardigheidsbekleders van dit Hof;

vb: "1"

2° de « A »-kentekenplaat aan de voorzitter van de Kamer van Volksvertegenwoordigers, aan leden van de federale regering, aan ministers van Staat, aan vertegenwoordigers van de Hoge Magistratuur, aan Provinciegouverneurs, aan de hoogste gezagdragers van de erkende confessionele erediensten alsook aan die van de Centrale Raad der Niet-Confessionele Levensbeschouwelijke Gemeenschappen van België, aan Voorzitters van het Directiecomité van de federale overheidsdiensten en de federale programmatorische overheidsdiensten, aan de Directeurs van het algemeen beleid en aan de Directeurs van de beleidscel;

vb: A1

3° de « E »-kentekenplaten aan voorzitters, leden of diensten van de gemeenschaps-en gewestregeringen;

vb: E1

4° de « P »-kentekenplaten aan de voorzitter en leden van de Senaat, aan de leden van de Kamer van Volksvertegenwoordigers, aan de voorzitter en leden van het Vlaamse of Waalse Parlement, aan de voorzitter en leden van het Parlement van het Brusselse Hoofdstedelijk Gewest, aan de voorzitter van de Duitstalige Raad, aan de leden van het Duitstalige parlement en aan de Belgische leden van het Europees Parlement.

vb: P1

Comment

• Lang geleden dat er nog aandacht besteed is aan de Sultan!De man met 5000 auto´s
                Nog even ter herrinering wat beelden van enkele jaren terug.

straks nog meer

Comment

• Comment

• Zou hij m'n papa willen zijn?

Comment

• Hier enkele scherpere foto´s van wagens uit zijn verzameling.Het is momenteel niet erg duidelijk of alles nog in zijn bezit is .Mogelijks zijn er ook al bepaalde wagens verkocht.

Het zouden naar het schijnt wat slechtere tijden zijn voor de Sultan(voor wie niet).Vroeger had hij met bepaalde luxemerken contracten lopen om een bepaald bedrag aanwagens aan te kopen.Daardoor kwamen er soms een 10-tal Bentley´s,Mercedessen en zo toe.Meckaniekers van die merken waren dan ook constant in Burnei aanwezig.

De bestellingen zouden serieus geminderd zijn en het aantal mekaniekers ook. Toch zal hij nog steeds bestellingen doen waar wij van achterover zouden vallen.Hij mag mij nog steeds als zoon adopteren.

Comment

• Wat doe je met 5000 auto's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                          Wat doe je met 5000 auto's...
                          PIMP spelen!

Comment

• Hier een blik op een v/d "warehouses" v/d Sultan.

check die nrplaat.

Comment

• Naar het schijnt de enige grijze F40 ter wereld,maar er staat ook nog een rode,een witte en een zwarte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                Naar het schijnt de enige grijze F40 ter wereld,maar er staat ook nog een rode,een witte en een zwarte.
                                En de enige met het stuur rechts

Comment

• maar lang niet de enige met een lelijk dashboard.

Comment

• Deze spreekt voor zichzelf denk ik.

Comment

• Wat gaat er gebeuren als ie overlijdt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome Bekijk Berichten
                                        Wat gaat er gebeuren als ie overlijdt?
                                        een islamitisch begrafenisritueel. ik ben alvast niet uitgenodigd.

Comment

• die aangepaste Ferrari's

die SL

Rijk zijn is nog steeds geen synoniem voor smaak hebben

Comment

Working...
                                          X