Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's en Japan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto's en Japan

Ik zit momenteel voor een jaartje vast in het land van de rijzende zon, als opleiding voor mijn job. Ik werk voor een leverancier van Toyota en zit daarom permanent ter plaatse in Toyota's Technical Center in Toyota City.

Onze computerzaal kijkt uit boven het testcircuit van Toyota. Daar zie ik regelmatig gecamoufleerde prototypes en LF-A's rondrijden, tussen de versgeproduceerde normalere Toyotaatjes door. Ideale pauze om daar af en toe naar te gaan kijken.

Dit houdt ook in dat ik een jaar lang met mijn fototoestel citytripjes maak en dus af en toe foto's kan posten van de vreemde, leuke of belachelijke creaties waarmee ze hier rondrijden.

Om te beginnen: mijn leasewagen

Toyota Wish, 1800 naft met AT en rechtsgestuurd (dat was niet zo moeilijk aanpassen)

Lexus HS 250

Mitsubishi 3000 GT

Een Toyota'tje met een schuifdeur aan een kant en een klassieke deur aan de bestuurderskant:

Comment

Comment

Toyota Mark X, het lokale equivalent van een BMW.

En de lelijkste auto die ik in mijn leven gezien heb:
        Last edited by wotr; 19/02/2010, 16:06.

Comment

Comment

prachtige karren

Comment

Zaaaalig een jaartje Japan...
              Plastiek eten in het uitstalraam, noedelsoepje aan een kraam langs de baan, bentoboxkes op de trein...
              Voor mijn part mag je gerust nog wat andere beelden blijven posten van je verblijf buiten de wagens

Arigatogozjajmaschta

Comment

ben ik nu aan het fantaseren of heb je dit topic hier al eens gezet?
                wimoptiek.be op

Comment

Hoera voor de diversiteit op de Japanse wegen. Beter dan die grijze murv hier in België.
                  2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                    ben ik nu aan het fantaseren of heb je dit topic hier al eens gezet?
                    Heb die foto's nogal eens gezien..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                      Heb die foto's nogal eens gezien..
                      Dat dacht ik ook!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                        Dat dacht ik ook!
                        In het 'exclusieve auto gezien? Foto getrokken...' topic had hem al eens een paar foto's geplaatst

Tof topic in ieder geval. Ben eens benieuwd of er nog meer foto's komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten

Wat een geinig ding

Comment

geniet van japan
                            dit jaar eens zien of ik de D1 drift cup ergens op TV kan te zien krijgen

oja, toyota. wat vind je van de AE86?
                            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Ik zit momenteel voor een jaartje vast in het land van de rijzende zon, als opleiding voor mijn job. Ik werk voor een leverancier van Toyota en zit daarom permanent ter plaatse in Toyota's Technical Center in Toyota City.

Onze computerzaal kijkt uit boven het testcircuit van Toyota. Daar zie ik regelmatig gecamoufleerde prototypes en LF-A's rondrijden, tussen de versgeproduceerde normalere Toyotaatjes door. Ideale pauze om daar af en toe naar te gaan kijken.

Dit houdt ook in dat ik een jaar lang met mijn fototoestel citytripjes maak en dus af en toe foto's kan posten van de vreemde, leuke of belachelijke creaties waarmee ze hier rondrijden.

Om te beginnen: mijn leasewagen

Toyota Wish, 1800 naft met AT en rechtsgestuurd (dat was niet zo moeilijk aanpassen)

Mooi verslag om te volgen!
                              Heeft Toyota daar een ander logo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                Elk model krijgt daar bij Toyota een apart logo

Comment

Die Skyline is zalig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                    In het 'exclusieve auto gezien? Foto getrokken...' topic had hem al eens een paar foto's geplaatst

Tof topic in ieder geval. Ben eens benieuwd of er nog meer foto's komen
                                    De foto's van november had ik inderdaad al bij de Exclusieve Auto's gezet. Nu hebben ze een apart topic

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                    geniet van japan
                                    dit jaar eens zien of ik de D1 drift cup ergens op TV kan te zien krijgen

oja, toyota. wat vind je van de AE86?
                                    FT86 of AE86? De conceptcar van die eerste vond ik super, ook al omdat het interieur origineel was (en ik nu eenmaal bezig ben met Toyota-interieurs).

Ik hoop dit jaar eens zo'n driftrace te kunnen meemaken. Ik heb al eens geïnformeerd, maar helaas is er hier geen race in de buurt en zijn de prijzen nogal hoog. We zien nog.

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                    Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                    Elk model krijgt daar bij Toyota een apart logo
                                    Niet elk model, eerder elke familie. Ik snap het zelf nog niet helemaal. Achteraan en in't interieur gebruiken ze wel hetzelfde klassieke Toyotalogo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                      Zaaaalig een jaartje Japan...
                                      Plastiek eten in het uitstalraam, noedelsoepje aan een kraam langs de baan, bentoboxkes op de trein...
                                      Voor mijn part mag je gerust nog wat andere beelden blijven posten van je verblijf buiten de wagens

Arigatogozjajmaschta

Ik heb er nog meer

Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
                                      Hoera voor de diversiteit op de Japanse wegen. Beter dan die grijze murv hier in België.
                                      Niet echt correct, hier rijden immers vooral Japanse wagens, en die gelijken naar mijn mening nogal sterk op elkaar, in die zin dat ze er bijna allemaal goedkoop uitzien. Ik hou meer van onze Europese diversiteit, al mogen de kleuren inderdaad wat diverser.

Een Europese wagen is hier zeer duur en dus nogal exclusief. Anderzijds kopen de meeste Japanners om de 2 of 4 jaar een nieuwe auto, aangezien ze dan naar de keuring moeten, en die nogal duur of moeilijk is (niet echt duidelijk). Daardoor kan je hier tweedehands koopjes doen. 90% van die tweedehandse wagens wordt dan ook uitgevoerd naar China, Rusland of andere Aziatische landen.

Comment

Niet elk model, eerder elke familie. Ik snap het zelf nog niet helemaal. Achteraan en in't interieur gebruiken ze wel hetzelfde klassieke Toyotalogo.
                                        Netz logo

heb daar al iemand in belgië mee zien rondrijden op z'n yaris

Comment

Working...
                                        X