Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Had er op een paar blogs al eens over gelezen, ken de Century dus ook nog niet lang. Vind het wel een knappe understatement-wagen (maar dan niet in het wit)
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Zalige foto's en info, bedankt voor het delen. Moest het niet zo kostelijk zijn om er te geraken, ik zou er dolgraag heen reizen, zo intrigerend om een totaal on-westerse opvatting van kapitalisme in de praktijk te beleven...
mwehe, zou toch wel eens japanse mode willen leren kennen... maar dan de stijlvolle dingen, geen fake-gescheurde jongerenjeans dus.
is het niet zo dat in Tokyo openbaar vervoer gratis is voor mensen in traditionele kledij, om deze klederdracht in publiek aan te moedigen?
mwehe, zou toch wel eens japanse mode willen leren kennen... maar dan de stijlvolle dingen, geen fake-gescheurde jongerenjeans dus.
is het niet zo dat in Tokyo openbaar vervoer gratis is voor mensen in traditionele kledij, om deze klederdracht in publiek aan te moedigen?
Geen idee, dit is het eerste dat ik daarover hoor. Anyway, dit was Kyoto, niet Tokyo. Dit weekend ga ik Tokyo ontdekken.
Vandaag een interessante middag gehad: ik ben gaan kijken naar het in elkaar steken van het allereerste prototype van ons project. Het hele interieur hing maar half aan elkaar, er werd soms zelfs tape gebruikt. Maar ik ben blij dat ik dit eens heb mogen meemaken.
Comment