Toyota Century, de oerklassieke limo voor rijke Jappen:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's en Japan
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenV12-heid in die Century, zalig
Laat die foto's maar komen, hoe meer hoe liever
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenIntrigerend is wel het minste wat je kunt zeggen
is het niet zo dat in Tokyo openbaar vervoer gratis is voor mensen in traditionele kledij, om deze klederdracht in publiek aan te moedigen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichtenzo eentje graag2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenmwehe, zou toch wel eens japanse mode willen leren kennen... maar dan de stijlvolle dingen, geen fake-gescheurde jongerenjeans dus.
is het niet zo dat in Tokyo openbaar vervoer gratis is voor mensen in traditionele kledij, om deze klederdracht in publiek aan te moedigen?
Comment
-
tijd dat ik eens een job versier die me naar ginder wil verschepen en gratis woning aanbiedt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtentijd dat ik eens een job versier die me naar ginder wil verschepen en gratis woning aanbiedt
Comment
-
Vandaag een interessante middag gehad: ik ben gaan kijken naar het in elkaar steken van het allereerste prototype van ons project. Het hele interieur hing maar half aan elkaar, er werd soms zelfs tape gebruikt. Maar ik ben blij dat ik dit eens heb mogen meemaken.
Comment
Comment