Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's en Japan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit weekend gaan partyen in Osaka, de fuifstad bij uitstek in Japan. De nacht doorgebracht in een typisch capsulehotel. Door de regen zijn we de dag erna het werelberoemde aquarium gaan bekijken. Ze hebben er onder andere een 6 meter (!) lange walvishaai!

Klik hier voor alle pics

Comment

• Comment

• Comment

• Da hotelleke!

Wacko Jappen...

Comment

• ik vind kleine japanse grietjes (van lengte) met dikke memmen wel lekker...
            daar geen pics van ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten

WTF?
              Ik zit 13 jaar in het vak, maar dit heb ik nog niet gezien
              Nog nooit in een mortuarium geweest?
              AutoMinded.be

Comment

• wat een verschrikkelijk interessant land lijkt me dat toch!

precies een andere wereld

Comment

• Japanse grietjes met dikke memmen zijn zeldzaam. Daarvoor moet je naar China.

Oorspronkelijk geplaatst door Tommeh Bekijk Berichten
                  Da hotelleke!

Wacko Jappen...
                  een hotelleKE zou ik dat niet noemen.
                  Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten

WTF?

Omgerekend minder dan 20 euro per nacht. Er is een goedkoop restaurantje heel de dag door open, er zijn lockers, badkamer en douches voor iedereen, en vooral een hot spa en sauna. De meiskes hebben helaas een aparte verdieping.
                  Uitchecken voor 10 A.M. (lastig als je er pas om 5u in kroop).

Echt zalig hotelconcept.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                    Echt zalig hotelconcept.
                    Idd, maar volgens mij iets dat slechts in zo'n land/steden succes kan hebben!
                    Wel grappig om te zien!

Comment

• Fantastische beelden, blijven posten aub!

edit: net de extra beelden op Picasa gaan bekijken: super! Ik moet me dringend eens informeren voor een trip naar daar ..
                      Last edited by ; 25/05/2010, 19:41.

Comment

Nee! Gelukkig niet
                        Gij wel misschien?
                        ik wel en moest daar dus onmiddellijk aan denken...

Volgende waaraan ik dacht: als uw onderbuur snurkt of scheten laat ... nee, 't is volledig afgesloten. Ow maar ... wat als je zelf scheten laat = explosieve atmosfeer? Of is dat verlucht ...

Je ziet, vragen, vragen, vragen ....

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

De nacht doorgebracht in een typisch capsulehotel.

Klik hier voor alle pics
                          Haha
                          Moet voor de rest wel een zalige ervaring zijn..

Comment

• Schitterend topic.

Je bent precies die nonkel die aan de Freggels z'n avonturen van buiten de Freggelgrot vertelt.

Ik werk zelf bij Toyota. (TMHBE)
                            De Kaizen methode is me dus ook niet onbekend.

Laat je foto's en bevindingen maar komen.

Comment

WTF?
                              Die zitten ook in het vak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommeh Bekijk Berichten
                                Idd, maar volgens mij iets dat slechts in zo'n land/steden succes kan hebben!
                                Wel grappig om te zien!
                                Kweenie, voor mij mogen ze in elke Europese toeristenstad zo'n hotel openen. Alle luxe die ik nodig heb en betaalbaarder dan een hostel.

Je kan zelfs een tv in je capsule aanvragen!

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                ik wel en moest daar dus onmiddellijk aan denken...

Volgende waaraan ik dacht: als uw onderbuur snurkt of scheten laat ... nee, 't is volledig afgesloten. Ow maar ... wat als je zelf scheten laat = explosieve atmosfeer? Of is dat verlucht ...

Je ziet, vragen, vragen, vragen ....

Tja, het toeval wil dat er ene lichtjes aan't snurken was toen ik in mijn bedje kroop. Ik was echter te moe om me te ergeren.

In een andere zaal lag er ene luid te snurken maar het leek erop dat er niet veel meer mensen lagen daar, slim van hem.

Echt geluidsdicht is zo'n gordijntje echter niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                                Schitterend topic.

Je bent precies die nonkel die aan de Freggels z'n avonturen van buiten de Freggelgrot vertelt.

Ik werk zelf bij Toyota. (TMHBE)
                                De Kaizen methode is me dus ook niet onbekend.

Laat je foto's en bevindingen maar komen.
                                Ik kende dat bedrijf eerlijkgezegd zelfs niet (ik heb persoonlijk weinig zaken met Toyota in België). Interessant.

Alle dagen van Beernem naar A'pen?!

Comment

Ik kende dat bedrijf eerlijkgezegd zelfs niet (ik heb persoonlijk weinig zaken met Toyota in België). Interessant.

Alle dagen van Beernem naar A'pen?!
                                  Vroeger maakten we deel uit van de TMC groep, maar nu staan we onder TICO, dat op zijn beurt weer onder TMC valt.
                                  Onze naam is van Toyota Tsusho Europe naar Toyota Material Handling Belgium Europe overgeschakeld. BT products hoort nu bij TMHBE.

We mochten zelf een idee geven hoe onze nieuwe naam zou kunnen worden.

Mijn TIET (Toyota Industrial Equipment Tsusho) werd spijtig genoeg niet weerhouden

Vroeger was het inderdaad iedere dag op en af naar Antwerpen, maar nu ben ik voornamelijk in de regio West Vlaanderen actief.

Comment

• aah, dat zijn gordijntjes! ik dacht echt dat dat deurtjes waren

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Omgerekend minder dan 20 euro per nacht. Er is een goedkoop restaurantje heel de dag door open, er zijn lockers, badkamer en douches voor iedereen, en vooral een hot spa en sauna. De meiskes hebben helaas een aparte verdieping.
                                      Uitchecken voor 10 A.M. (lastig als je er pas om 5u in kroop).

Echt zalig hotelconcept.
                                      Aja... daar slaap je in.
                                      I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Nog wat foto's die een algemeen beeld schetsen:

Mijn toilet, mét brilverwarming, kontsproeier en het geniale kraantje dat de spoelbak vult

In Japan zetten ze de dubbele as vreemdgenoeg vaak vanvoor:

Een bedelende monnik

Comment

• Silver temple in Kyoto:

Schoonste tempel van Kyoto (Mizudera ofzoiets)

Toyota Technical Center (een van de vele gebouwen):

Comment

Working...
                                          X