Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's en Japan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
    Misschien dat ik er over geleze heb, of het staat niet in het topic, maar welke studies heb je gedaan als ik vragen mag?

(btw, misschien wel een rare vraag, maar ben je toevallig van de kanten van Gavere?)
    Industrieel ingenieur in Kortrijk, niets speciaals dus, gewoon bij het juiste bedrijf gesolliciteerd (al is't niet altijd een ideale job).

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
    In F&F Tokyo Drift zie je een mooi voorbeeldje van beiden. Dubbeldek fietsenrek, en een kick ass roterende autolift.
    De parkings zijn zalig. Vorige week in Nagoya na een avondje clubbing door een maat naar huis gevoerd geweest. Die had zijn auto afgegeven aan een soort parkeertoren: hij tikte zijn code in, betaalde het verschuldigde bedrag aan het automaat en vervolgens zag je door de grote ruit een automatische lift de auto gaan ophalen op het zoveelste verdiep, naar beneden brengen en naar buiten rollen. Des te indrukwekkender omdat die toren verlicht was en het natuurlijk donker was buiten.

Fotootje van mijn fietsenrek:

Comment

• Sorry voor de crappy pics, maar kvond de situaties nog wel cool:

Osaka parking:

Gezellige nachtstraatjes in Osaka waar dan plots een CS door't gepeupel heen probeert te geraken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten

Fotootje van mijn fietsenrek:
        Zo een fietsenrek hadden ze 20 jaar geleden al in het station van Tienen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
          Die Suzuki met verlengde achterbrug is wel netjes.
          Speciaal voor u:

Deze is nog wel cool, die grote versie hebben we niet in België zeker?

Comment

• [QUOTE=wotr;4055952]Speciaal voor u:

Dien taxi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
              Dien taxi
              Niets speciaals, zo zien ze er hier bijna allemaal uit. De achterdeur opent elektrisch btw.

Comment

• Vorig weekend heb ik eindelijk eens iets van de natuurpracht van Japan mogen bewonderen. We zijn gaan wandelen op een berg, gaan genieten van een onsen (heetwaterbad) langs een rustig bergriviertje en gaan raften. Transportmiddel: Toyota Harrier (alias Lexus RX).

Sneeuwballengevecht bij 30° half juni, iemand?

Comment

• Foto's van mijn bezoek aan het Yamahamuseum in Iwata en het Suzukimuseum in Hamamatsu:
                  Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Last edited by wotr; 18/07/2010, 12:39.

Comment

• Yamaha begon natuurlijk met piano's:

Suzuki begon als weverij:

Comment

• Vannacht een zalige BBQ gehad op het strand. Deze morgen werden we plots omsingeld door een groeiende groep Japanners die op dezelfde plaats een grote bbq hielden. Ze kenden elkaar van een of andere website (fetish- bondage - dating site; not sure) en er waren enkele kinderen bij en enkele verdacht geklede dames...

Comment

• Leuke foto's. Zou ook ooit eens naar Japan willen gaan.

Je mag anders wel wat meer foto's posten van het vrouwvolk hoor.

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.
                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Stikjaloers ben ik.
                          Prachtige foto's.
                          Blijf posten over je 'gewone' ervaringen.
                          Hoe is het eten???

Comment

• Blijft een schitterend topic!

Comment

• Laat nog eens iets weten.

Comment

• Leuk te lezen dat er nog mensen geinteresseerd zijn. Ik heb net 3 weken rondgereisd met mijn vriendin door Japan. Het is hier al twee maand snikheet, maar ik heb ervan genoten. Nu helaas weer in't saaie kantoortje. Ik laat iets weten wanneer de foto's online staan. Voorlopig enkel de auto's:

Hiroshima:

Takayama:

Nara:

Comment

• Parking in Nara: een lift die alle auto's in hun kastje schoof.

Shirakawago:

Tokyo:

Comment

• Nissan Leaf in Tokyo:

Comment

• Coole GTR:

Da's ook cool aan Japan: de autostrade rijdt daar altijd dwars door (boven) de stad:

Rollsje:

Comment

• Testarossa in Tokyo:

Ik heb ze al veel van ver mogen aanschouwen, maar helaas nog gene in't wild van dicht ontdekt.

Comment

• Museumpje van Toyota in Tokyo:

Mijn favo oldtimer stond er ook:

Comment

Working...
                                          X