Oorspronkelijk geplaatst door wotr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's en Japan
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenVolk CE28-N en Bride-kuipjes
Oorspronkelijk geplaatst door Missloungegirl Bekijk BerichtenZalige foto
Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk BerichtenVan de laatste dagen aan het genieten daar?
Vanaf nu afscheidsetentjes van anderen en van mezelf, volop in den verhuis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenFreak
Bwa, bekende velg en er staat in het groot "Bride" op de zetel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHoi
Bwa, bekende velg en er staat in het groot "Bride" op de zetel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenvooral de mugen motorkap en spoiler zijn knap.
Motorkap te herkennen aan de de off-centre bobbel vooraan
Comment
-
Een maat van mij wil een Impreza naar België LATEN importeren. Iemand die daar tips voor heeft?
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenNet gans topic van voor tot achter in 1 ruk uitgelezen. Heerlijk! Moet zalig zijn om zo een ervaring op te kunnen doen.
Prachtige foto's trouwens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenWotr nog in Japan?
Beetje veilig daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenWotr nog in Japan?
Beetje veilig daar?
4 van onze Japanse fabrieken lagen in het getroffen gebied (1 in Miyagi zelf), er zouden geen doden zijn maar er is aanzienlijke schade. Door de infrastructuurproblemen neem ik aan dat export van bepaalde Toyota's even stil zal liggen. Voorlopig heb ik nog niets gehoord van veranderingen in het Europese schema (nieuwe yaris wordt in Fr geproduceerd bvb).
Nagoya ligt gelukkig een stuk westelijker. Het heeft er ook goed en lang geschud, maar er is niet zoveel schade. Al mijn kennissen zijn ok, al zegt een van mijn Toyotavrienden dat hij zeeziek was na 3 minuten wiegen op het 8e verdiep. Ik ken enkele Japanners die verlof nemen om vrijwillig te gaan helpen.
De foto's doen mij alvast denken aan de beelden van Hiroshima na de 2e wereldoorlog.
Comment
-
Hopelijk hebben zij die ééntje besteld hebben niet van jan: http://www.hln.be/hln/nl/3805/Buiten...ioactief.dhtmlPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment